Jump to content

Geert Wilders

Clowntje_93

Recommended Posts

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

84

• Moonbeam

82

• Vegeta

59

• Amfetamientje

56

Geplaatst: (bewerkt)
De Marokkanen hebben het eigenlijk voor zichzelf verpest.

Wat dan ? Als ze hier komen mogen ze toch zelf weten ^_^

Zelf weten? :schater:

zelfs nederlanders mogen dingen niet en marrokanen dan wel?

Bewerkt: door AXIO
Geplaatst:

Nee die ook niet , maar als ze geen geld hier hebben . Dan is het logish dat ze bendes gaan oprichten en aan geld proberen te komen . Marrokanen zijn zeg maar de Afrikanen die naar de VS verhuizen en daar niks kunnen . En ja zo gaan ze die bendes oprichten . Zelfde geldt hier voor de Marrokanen . (Dit geldt alleen voor de Marrokanen die niet goed eindigen zeg maar!)

Geplaatst:
Wat is er op 5 december dan ?

Fiegel ; Denk jij nou dat hij weet wie sinterklaas is :duh: ?

Waar maak jij een probleem van ? We hebben toch ook tijdens kerst 2 weken vkantie!

En wij hebben niet van dat je alleen maar wat s'ochtens & s'avonds mag . Als dat afgelopen is vieren hun het . Je denk volgens mij dat de islam hetzelfde is als het christendom zo te zien ?

Op dit onderwerp wil ik ook nog wel even reageren. De Islamitische leerlingen die naar school gaan, krijgen bijvoorbeeld vrij voor het suikerfeest, maar ze krijgen ook vrij voor de Christelijke feesten als Pasen en Kerst. Ze eten in feiten van twee walletjes. Nu mag ik wegblijven als ik dat wil (universiteit), maar toen ik nog op de middelbare school zat, kreeg ik niet zomaar vrij. Ik kreeg zelfs geen vrij voor een bruiloft in Singapore, wat maar eenmalig is. Ze krijgen vrijstellingen van gym, etcetera. Wij moesten de coopertest doen, en die gingen lekker binnen zitten. Kijk, dat vind ik dan wel weer, zo wordt het in feiten positieve discriminatie.

Wat betreft Wilders: ik vind het een lompe gast. Het spijt me zeer, maar hij heeft een gezin, en daar neemt hij geen verantwoordelijkheden voor. Met zulke uitspraken creëert hij alleen maar meer haat tussen de allochtonen en autochtonen: wat heeft dat voor nut? Het zal me niets verbazen of hij wordt binnenkort vermoord. En dan, een vrouw en (kleine) kinderen achterlaten? Wat ben je dan voor man?

Ik vind trouwens ook niet dat hij gelijk heeft, we zijn allemaal mensen, ook allochtonen dus. Ik kan zat allochtonen aanwijzen die hartstikke betrouwbaar zijn en geen vlieg kwaad doen. Bij die mensen kan je aan het gedrag niet merken dat ze allochtoon zijn (wel aan uiterlijk of accent, maar daar gaat het natuurlijk niet om). Ze dragen geen hoofddoekjes, en andere kledij, ze zijn gewoon Nederlands. Tegen die mensen, heb ik helemaal niets.

Er zijn echter ook andere allochtonen. Rare (vanuit Nederlands perspectief dan) kledij, hoofddoekjes, praten Arabisch met elkaar zodat wij hen niet kunnen horen (terwijl ze Nederlands kunnen), etcetera... Dan vind ik dat ze maar terug moeten naar hun eigen land, als ze zich niet kunnen aanpassen. Als ze zo graag Nederlander willen zijn, moeten ze zich ook maar aan onze gebruiken aanpassen.

Dit was mijn mening. ^_^

Geplaatst:

Nee die ook niet , maar als ze geen geld hier hebben . Dan is het logish dat ze bendes gaan oprichten en aan geld proberen te komen . Marrokanen zijn zeg maar de Afrikanen die naar de VS verhuizen en daar niks kunnen . En ja zo gaan ze die bendes oprichten . Zelfde geldt hier voor de Marrokanen . (Dit geldt alleen voor de Marrokanen die niet goed eindigen zeg maar!)

Dan los je het anders op en ga je niet de criminaliteit in, het is maar goed dat jij niet in de politiek zit want dan zou elke marrokaan een crimineel zijn :7
Geplaatst:
Ik denk niet dat het tot iedereen doordringt wat PatrickW heeft gezegt ^_^

But leave it to me ^_^

Ik weet niet wat hij heeft gezegt, dus zou mooi zijn als jij het me even vertelt ^_^
Geplaatst:

Ik vind wel een ding raar, dat je Marrokanen verkeerd schrijft, want het moet Marokkanen zijn.

Maar dat terzijde.

Waarom criminaliteit?

Ze krijgen toch een uitkering als ze hier komen, of willen ze juist nog meer geld?

Wat is er op 5 december dan ?

Fiegel ; Denk jij nou dat hij weet wie sinterklaas is :duh: ?

Waar maak jij een probleem van ? We hebben toch ook tijdens kerst 2 weken vkantie!

En wij hebben niet van dat je alleen maar wat s'ochtens & s'avonds mag . Als dat afgelopen is vieren hun het . Je denk volgens mij dat de islam hetzelfde is als het christendom zo te zien ?

Op dit onderwerp wil ik ook nog wel even reageren. De Islamitische leerlingen die naar school gaan, krijgen bijvoorbeeld vrij voor het suikerfeest, maar ze krijgen ook vrij voor de Christelijke feesten als Pasen en Kerst. Ze eten in feiten van twee walletjes. Nu mag ik wegblijven als ik dat wil (universiteit), maar toen ik nog op de middelbare school zat, kreeg ik niet zomaar vrij. Ik kreeg zelfs geen vrij voor een bruiloft in Singapore, wat maar eenmalig is. Ze krijgen vrijstellingen van gym, etcetera. Wij moesten de coopertest doen, en die gingen lekker binnen zitten. Kijk, dat vind ik dan wel weer, zo wordt het in feiten positieve discriminatie.

Wat betreft Wilders: ik vind het een lompe gast. Het spijt me zeer, maar hij heeft een gezin, en daar neemt hij geen verantwoordelijkheden voor. Met zulke uitspraken creëert hij alleen maar meer haat tussen de allochtonen en autochtonen: wat heeft dat voor nut? Het zal me niets verbazen of hij wordt binnenkort vermoord. En dan, een vrouw en (kleine) kinderen achterlaten? Wat ben je dan voor man?

Ik vind trouwens ook niet dat hij gelijk heeft, we zijn allemaal mensen, ook allochtonen dus. Ik kan zat allochtonen aanwijzen die hartstikke betrouwbaar zijn en geen vlieg kwaad doen. Bij die mensen kan je aan het gedrag niet merken dat ze allochtoon zijn (wel aan uiterlijk of accent, maar daar gaat het natuurlijk niet om). Ze dragen geen hoofddoekjes, en andere kledij, ze zijn gewoon Nederlands. Tegen die mensen, heb ik helemaal niets.

Er zijn echter ook andere allochtonen. Rare (vanuit Nederlands perspectief dan) kledij, hoofddoekjes, praten Arabisch met elkaar zodat wij hen niet kunnen horen (terwijl ze Nederlands kunnen), etcetera... Dan vind ik dat ze maar terug moeten naar hun eigen land, als ze zich niet kunnen aanpassen. Als ze zo graag Nederlander willen zijn, moeten ze zich ook maar aan onze gebruiken aanpassen.

Dit was mijn mening. ^_^

Ik geef je helemaal gelijk.

Ik denk niet dat het tot iedereen doordringt wat PatrickW heeft gezegt ^_^

But leave it to me ^_^

Ik weet niet wat hij heeft gezegt, dus zou mooi zijn als jij het me even vertelt ^_^

Dit zei Patrick:

Ik ben geen racist, en toch heb ik het helemaal gehad met dit topic.

Vanaf nu gaan we weer normaal discuseren over wat je van geert Wilders denkt, en dat doen we dus op basis van onderbouwde argumenten.

Mensen die hier alleen een beetje de stoere jongen uit gaat zitten hangen, en anderen gaan lopen uitschelden en bedreigen kunnen vanaf nu direct op een 20% warn rekenen, en bij herhaling zal een BAN volgen.

Zero-tolerance beleid dus, (daar is geert volgens mij ook een voorstander van)

Ik sluit het topic nu even tijdelijk, zodat iedereen dit even kan lezen.

Geplaatst:

Volgens mij zijn er heel veel mensen die normaal discuseren

de mensen die uitlokken weet iedereen wel wie het zijn of is

Geplaatst:

Dit was mijn mening. ^_^

Allereerst, ik ben een felle tegenstander van Wilders.

Wat jij zegt over dat Wilders niet aan z'n familie denkt mag dan misschien wel kloppen, maar Wilders is een idealist, hij gelooft dat wat hij denkt de wereld beter zal maken. Veroordelen we Martin Luther King omdat hij zijn familie in gevaar bracht toen hij opkwam voor de zwarten? Dacht Rosa Parks aan d'r familie toen ze voorin de bus ging zitten? Hield Theodor Hertzl rekening met zijn familie toen ie vocht voor het Zionisme?

Nee. En dat vind niemand egoistisch omdat zij voor het juiste vochten en Wilders voor iets vecht waar velen het niet mee eens zijn, maar Wilders vecht voor zijn ideaal en dat kan ik alleen maar bewonderen.

Ik vind het schandalig op welke manier hij het nationalistisch gevoel van ons volk misbruikt, je zou bijna de vergelijking maken met de NSDAP, maar dat gevoel zal altijd blijven, bij sommigen meer dan bij anderen, en het volk zal altijd beinvloedbaar zijn voor mensen als Wilders. Niks aan te doen, het enige wat je kán doen is in debat gaan met die mensen en ze proberen te overtuigen.

Geplaatst:

Ik voer nu toch normale discussie ?

Maar laten we maar op GW houden .

Ik heb mijn mening gezegt en ik ga nu weg van dit topic .

Geplaatst:
Wilders geen racist ? Hij wil de boerkas verbieden . Das echt het domste wat je kan doen .

Goed ook dat die verboden zijn/worden, niemand kan een persoon in zo'n ding herkennen.

Diegene kan een overval plegen zonder iemand diegene herkent.

Denk na man!

En asjeblieft, kap met Internet thug te zijn, ga je praatjes voor Wilders zelf zeggen, dan slaan die bodygaurds je even de kreukels in.

Ik ben het met Ferry eens.

De boerka mag weg, maar de hoofddoek mag nog blijven.

Geplaatst:
Wilders geen racist ? Hij wil de boerkas verbieden . Das echt het domste wat je kan doen .

Goed ook dat die verboden zijn/worden, niemand kan een persoon in zo'n ding herkennen.

Diegene kan een overval plegen zonder iemand diegene herkent.

Denk na man!

En asjeblieft, kap met Internet thug te zijn, ga je praatjes voor Wilders zelf zeggen, dan slaan die bodygaurds je even de kreukels in.

Ik ben het met Ferry eens.

De boerka mag weg, maar de hoofddoek mag nog blijven.

als mensen gaan zeuren omdat ze een burka op hun hoofd willen kunnen ze beter weggaan want in frankrijk word je dan niet eens toegelaten in het land

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...