Jump to content

Vigilante missie


Baffie

Met welk voertuig heb jij de vigilante-missie gedaan?  

24 leden hebben gestemd

  1. 1. Met welk voertuig heb jij de vigilante-missie gedaan?

    • Gewone politie auto
      3
    • SWAT bus (enforcer)
      1
    • Cheetah (met sirene)
      3
    • FBI Rancher
      0
    • FBI Washington
      1
    • Barrack OL
      0
    • Rhino (tank)
      8
    • Hunter (Apache)
      5


Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    16

  • Bridgeman

    7

  • MrKooKie

    6

  • -Spijker-

    5

Ik heb het met de tank gedaan, ik kan echt niet overweg met de Hunter, hij gaat véél te snel om goed te kunnen richten. Met een tank kan je gewoon tegen een auto aanrijden en hij is al kapot. Ik heb het ook een keertje geprobeerd met een cheetah, toen kwam ik maar tot level 6. Stapte ik telkens uit en schoot ik de auto's kapot.

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste keer met de FBI Washington, die is het stevigst van de normale voertuigen, en bovendien kan je hem laten repareren. Later heb ik het nog voor de lol met de Rhino en de Hunter gedaan, maar dat gaat te snel vervelen.

de tank hoef je niet te repareren :D

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste keer met de FBI Washington, die is het stevigst van de normale voertuigen, en bovendien kan je hem laten repareren

Ja, echt vaag sommige voertuigen kan hij wel repareren en andere weer niet, terwijl ze soms bijna hetzelfde zijn. Zó kan je een politie auto en een Enforcer niet repareren en een Cheetah weer wel. Een OL Barrack en een tank ook niet en een FBI washington weer wel. Maar ik vind het wel knap dat je het met die washington hebt gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat snap ik echt niet, hoe kan je het dan óóít voor elkaar krijgen om het te halen, en dan nog een vraagje erbij... Waarom heb je daar dan niet op 'gestemd' Ik vind het in ieder geval wel knap dat je dat gelukt is, had ik denk ik niet voor elkaar gekregen. :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe het met de S.W.A.T. busje.

Hoe heb ik het ook al weer gevonden...

O ja, gewoon 4 sterren halen en dan de mensen in de SWAT busje killen en dan erin gaan met de code ( leavemealone).

Daarna doe ik het met de FBI ranger.

Spijkertje,

________________

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed hem de eerste keer met de Rhino, dat is gewoon de verstandigste keus omdat hij voor iedereen vrijwel niet te vernietigen is. Later heb ik het nog een keer gedaan met de Police Car, das mn favoriete wagen :)

Bewerkt: door Bridgeman
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...