Jump to content

Vigilante missie


Baffie

Met welk voertuig heb jij de vigilante-missie gedaan?  

24 leden hebben gestemd

  1. 1. Met welk voertuig heb jij de vigilante-missie gedaan?

    • Gewone politie auto
      3
    • SWAT bus (enforcer)
      1
    • Cheetah (met sirene)
      3
    • FBI Rancher
      0
    • FBI Washington
      1
    • Barrack OL
      0
    • Rhino (tank)
      8
    • Hunter (Apache)
      5


Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    16

  • Bridgeman

    7

  • MrKooKie

    6

  • -Spijker-

    5

En je zeg net dat je het lastig vind om te vliegen, als je even een missie kunt noemen waarin je em gebruikt heb. En ik snap niet echt dat als je een hunter heel lastig te besturen vindt dat je hem toch gebruikt voor moeilijke missies. Nog iets, de hunter krijg je pas op de legerbasis na de missie Keep your friends close... de andere krijg je pas na 100 hidden packages... Voor missies kun je em daarom eigenlijk niet gebruiken tenzij je al heel vroeg in het spel alle hidden packages opzoekt.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar nu heb je nog niet uitgelegd hoe je die heli kunt gebruiken als je waarschijnlijk nog geen 100 hidden packages hebt. En mag ik misschien weten wat "spawn" is. Trouwens als je een hunter niet relaxed vindt, ga je em toch ook niet gebruiken lijkt mij?

Link to comment
Delen op andere websites

En net zeg je nog dat je em gebruikt voor missies, beetje vaag. Trouwens die trainer daar is toch niks aan, dan is er geen enkele uitdaging meer in het spel, moet je echt niet doen. Ik heb em ook niet, maar we kunnen nu beter weer terugkomen op de officiele bedoeling van dit topic wat ging over met welk voertuig je de Vigilante missie had gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik de Hunter inderdaad voor missies alleen vind ik hem niet zo superrelaxd (daarom gebruik ik hem niet voor de lol hint hint) en zo'n trainer mag dan misschien de game minder uitdagen maken, maar er hebben mensen hard aan gewerkt en het is zonde als niemand hem gebruikt. Ik gebruik hem trouwens alleen om zo af en toe een voertuig tevoorschijn te toveren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb nog wat ontdekt bij die vigilante missie, ik ben nadat ik het spel opgestart heb Sonny niet gaan bellen, maar eerst zoveel mogelijk gaan doen. Ik heb alle HP's en Rampages enz. Ook de taxi, pizza, ziekenwagen en brandweermissie, maar als ik dan in een politievoertuig stap kan ik niet eens een vigilantemissie doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ey in het echt heb je natuurlijk een Tank he.

In Vice City ook en daar kan je villagent missies mee gaan doen.

Stel het was in het echt ook zo, dan zit je in die Tank en de slechte auto komt tegen je aan beuken.

Dan is die toch ook niet ontploft alleen die man die erin zit kan dood/gewond/ zijn.

Bij gta vice city ontploft die auto gewoon met een klein beukje.

Dus waarom spelen een paar mensen met de tank. ( MIJN MENING!!)

Ik vind het gewoon mieterig als je die tank gebruikt. ( MIJN MENING!!)

Gebruik de normale politie wagen of een FBI wagen of een SWAT. ;)

Bewerkt: door spijkertje
Link to comment
Delen op andere websites

Haha, als je het zó ga bekijken kan ik er ook nog wel een paar opnoemen

1. Hoe kan iemand nu nog leven als hij van een heel hoog gebouw afspringt.

2. Hoe kan iemand nu blijven leven als er 4 agenten tegelijk op hem zitten te schieten

3. Hoe kan het nu dat een auto oneindig door kan rijden terwijl auto's op brandstof rijden

4. Hoe kan iemand nu in één keer een complete stad overnemen

5. Hoe kan de politie T.V. nu vrijlaten na elke keer gebusted te zijn.

enz. Het is niet voor niets een spel en daarom moet je het ook zo bekijken lekker makkelijk toch met een tank!?

Link to comment
Delen op andere websites

Met spellen moet je daar helemaal niet naar kijken, het is wel een beetje té makkelijk gemaakt dat als je met een tank tegen iemand aanrijdt dat de auto meteen ontploft, maar ook lekker handig. Je zou eens een lijst moeten gaan maken van alle dingen die niet 100% realistisch waren, je bent zeker erg lang bezig. Om maar één voorbeeld te noemen met bedrijven kopen. Hoe kan iemand nu een bedrijf kopen als het er helemaal geen verkoper is. En hoe kan het nu dat als jij de complete stad onveilig maak, dat er toch nog genoeg burgers rondlopen. Wat realiteit betreft zal er zelfs op GTA_SA nog wel veel aan te merken zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Sneller lijkt mij niet, met een tank hoef je er alleen maar tegenaan te rijden, met een Hunter moet je zowel met raketten als met machinegeweren schieten, en je hebt ook geen vizier. Die heb je bij een tank niet eens nodig. Ik ga het eens een keertje proberen met een Barracks OL die ramt alle auto's nog een eind de lucht in, dan met drive-by nog even het resterende werk doen en dan moet het lukken!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...