Jump to content

Vigilante missie

Baffie

Met welk voertuig heb jij de vigilante-missie gedaan?  

24 leden hebben gestemd

1. 1. Met welk voertuig heb jij de vigilante-missie gedaan?

• Gewone politie auto
      3
    • SWAT bus (enforcer)
      1
    • Cheetah (met sirene)
      3
    • FBI Rancher
      0
    • FBI Washington
      1
    • Barrack OL
      0
    • Rhino (tank)
      8
    • Hunter (Apache)
      5

Recommended Posts

Police Car, das mn favoriete wagen 

hier klopt iets niet ...

in het ander topic zeg je dat je lievelings auto een infernus is <_<

hier dus

[EDIT door Lantyz: Dubbelpost verwijderd. Je kan je berichten editten met de EDITknop, bovenaan in elke post]

[bedankt -- wist niet hoe dit kwam :angry: :angry: ]

Bewerkt: door marco vercetti
Delen op andere websites

• Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

16

• Bridgeman

7

• MrKooKie

6

• -Spijker-

5

Ik doe het met de S.W.A.T. busje.

Hoe heb ik het ook al weer gevonden...

O ja, gewoon 4 sterren halen en dan de mensen in de SWAT busje killen en dan erin gaan met de code ( leavemealone).

De SWAT van staat ook gewoon geparkeerd bij het politiebureau in de buurt van El Swanko Casa.

Delen op andere websites

Dat snap ik echt niet, hoe kan je het dan óóít voor elkaar krijgen om het te halen, en dan nog een vraagje erbij... Waarom heb je daar dan niet op 'gestemd' Ik vind het in ieder geval wel knap dat je dat gelukt is, had ik denk ik niet voor elkaar gekregen. :rolleyes:

sorry voor de late post maar ik ging bij LV. 11 af omdat mijn Pc vastliep dus ik haalde niet... :):):) :rolleyes: Maar ik vind eingelijkdat je dan kan zeggen dat het wel zo is ik denk namelijk dat ik het wel zou halen..

Delen op andere websites

Police Car, das mn favoriete wagen 

hier klopt iets niet ...

in het ander topic zeg je dat je lievelings auto een infernus is <_<

hier dus

[EDIT door Lantyz: Dubbelpost verwijderd. Je kan je berichten editten met de EDITknop, bovenaan in elke post]

[bedankt -- wist niet hoe dit kwam :angry: :angry: ]

heh ik vind police car en infernus de coolste maar het klopt natuurlijk idd niet dat ik hier zeg police en daar infernus zeg :puh: laten we het erop houden dat deze 2 mijn lievelingswagens zijn :puh:

Delen op andere websites

Valt nog mee dat niet iedereen masaal op de Hunter en Rhino stemt :)

Dat komt denk ik omdat ze het meestal eerst met een van deze 2 gedaan hebben en daarna met één van de andere. Omdat het natuurlijk leuker staat als je het met een "moeilijkere" auto doe stemmen heel veel op de auto waar ze zelf van vinden dat het daar het 'lastigst' mee ging.

Delen op andere websites

Ik doe het liever met de SWAT busje. Met de Hunter kan ik bijna nooit raken omdat je dan vliegt. Ik vind het SWAT busje wel relaxter want hij gaat bijna nooit over de kop, en je kan hardbeuken.

Rhino vind ik alleen voor mietjes omdat je dan meteen een auto kapot maakt, en bijna nooit hoeft te uitstappen. ( MIJN MENING)

Spijkertje,

[ Prettige OUD EN NIEUW dagen!]

Delen op andere websites

Ik vind het zo lastig met een "gewone" politie wagen of SWATbus omdat e een hele poos moet beuken om de bestuurders uit te laten stappen. Als ze dan eenmaal uitgestapt zijn hebben ze hartstikke goeie wapens zodat het bijna onmogelijk is om ze kapot te krijgen.

De meesten stemmen op rhino tank maar ik stem niet op hunter want ik vind vliegen met heli's niet echt relaxed ik doe het alleen voor missies

Die vind ik een beetje vaag, eerst zeg je dat de meeste op de Rhino stemmen, en vervolgens dat jij niet op de hunter stemt maar dat je em alleen maar voor missies gebruikt, alleen heb je nu de pech dat er geen één missie is waar jij persé een hunter moet hebben.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...