Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV: Wanneer en wat nu?


250px-Logo_GTA_IV.jpg
Zoals jullie waarschijnlijk allemaal al in het artikel hieronder hadden gelezen is Grand Theft Auto IV uitgesteld. Nu is alleen nog de vraag tot wanneer? Diverse websites en winkels melden allemaal eigen nieuwe release datums ergens in het begin van het jaar 2008. Ook melden diverse leden hier op het forum dat ze een nieuwe release datum hebben gevonden op een website.
Om nu eens duidelijkheid te krijgen hoe het nou precies zit volgens de release van Grand Theft Auto IV ben ik op onderzoek uit gegaan.

Als eerste ben ik op de website van Consoleshop.nl gaan kijken, waar je Grand Theft Auto IV kan preoderen, om uit te zoeken wat volgens hun de release datum is. Zij vermelden dat Grand Theft Auto 4 waarschijnlijk leverbaar is vanaf 15 april 2008. Nu wilde ik natuurlijk weten waarom ze die datum op hun website vermelden dus heb ik contact opgenomen met een medewerker van Consoleshop.nl. Hij vertelde mij dat de releasedatum wordt vastgesteld aan de hand van de gegevens die ze door krijgen via hun distributiekanalen. Ook zei hij tegen GTAGames.nl dat deze datum nog onder voorbehoud is en hoogst waarschijnlijk nog wordt verplaatst.

Natuurlijk was ik nog niet tevreden met dit antwoord en daarom besloot ik met Take Two Interactive, de uitgever van Grand Theft Auto IV, contact op te nemen om te vragen wanneer Grand Theft Auto 4 uitkomt. Zij konden mij vertellen dat enige wat tot nu toe bekend is dat Grand Theft Auto IV naar aller waarschijnlijkheid uit komt in februari, maart of april 2008.

Kortom de datum van de release van Grand Theft Auto 4 staat nog niet vast. Waarschijnlijk wordt de datum pas vastgelegd over een paar maanden. Om ieder geval zeker te zijn dat je Grand Theft Auto IV op de dag van de release hebt kan je hem dus als beste pre-orderen.

De grote vraag is nu: Wat nu? Wat moeten we in de tijd dat wij Grand Theft Auto fans nog op Grand Theft Auto IV moeten wachten? Hieronder heb ik het een en ander opgesomt wat je als diehard GTA Fan kunt doen om deze komkommertijd door te komen:

Wat nu 1: GTA San Andreas Multiplayer tegen elkaar spelen
Binnenkort komt Multi Theft Auto: San Andreas Deathmatch uit (zie ook de preview) waarmee je GTA San Andreas online tegen elkaar kan spelen. Op dit moment worden de laatste dingen getest en gerepareerd. In het test team zijn de laatste tijd nog meer mooie resources gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld in een resource mogelijk om als team een dam op te blazen (met animatie en explosies!) terwijl het ander team moet voorkomen dat de explosieven worden geplaatst. Behalve dat kan je natuurlijk deze resources en maps ook zelf maken.
Een van de dingen waar we ons als GTA fan dus mee bezig kunnen houden is dus het spelen van MTA:SA Deathmatch.

Natuurlijk komt er ook weer een GTAGames.nl MTA:SA server die gaat draaien vanuit het datacenter in Amsterdam.

Wat nu 2: Bezig zijn met Grand Theft Auto IV feitjes en info
Natuurlijk is het als GTA fan ook mogelijk toch nog die laatste nieuwe feitjes te ontdekken uit de screenshots en trailers van GTA4. Natuurlijk staat alles wat tot nu toe bekend is in het feiten topic en op WikiGTA

Je moet echter wel opletten of je informatie over Grand Theft Auto 4 wel echt is. Veel is namelijk ook verzonnen of nep.


Een van de neppe screenshots die op internet circuleert


Wat nu 3: Het modden van Grand Theft Auto
De modding community (het aanpassen van GTA) is nog steeds actief op ons forum. Diverse mensen zijn nog steeds bezig met het verbouwen en leuker maken van het spel. Zo zijn er op ons forum op dit moment de volgende grote modding projecten gaande:

Grand Theft Auto: Mafia Stories
The Green Light District
Las Colinas & Yake Island

Natuurlijk is het als MTA:SA uit komt in meeste gevallen ook mogelijk om je mod te importeren in MTA zodat je hem nu multiplayer tegen elkaar kan spelen. Kortom als fan hebben we nog genoeg te doen om ons tijdens het wachten te vermaken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ja dus? Het staat er toch bij dat hij niet van GTA is :7

Weet ik, en ik zeg dat die screenshot van driv3r is :N

Dat is ook al paar keer in dit topic gezegd:

Dat plaatje is zeker weten nep,Dat is een plaatje van Driver 3
JAa dat is plaatje vn driv3r ike heb die game zelf ma ben hem kwijt :D ahaha

Volgende keer dus eerst het hele topic doorlezen ;)

:7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jammer te moeten wachten, gelukkig komen deze winter genoeg andere games uit voor de tussen tijd.

Wel jammer dat 15 April nog niet vaststaat, dat is m'n verjaardag. :engel:

Leuke verjaardag zal jij hebben. ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...