Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Ik vind het maar niks. Het spel is 2 jaar nieuwer dan GTA IV maar op geen 1 punt beter. De ruiten van de auto's zijn bagger. Het rook van de wielen zijn bagger. Het besturing is bagger. Het rennen is bagger. Mensen overijden zonder bloed is bagger. Mensen overijden zonder je auto kapot te gaan is bagger. Het is helemaal niet realistisch. En wat de fuck heb je eraan om in je huis de ramen open te doen of de wc door te spoelen?

De ruiten zijn beter dan die van IV? :7

Het rook is ook beter dan IV :7 .

De besturing is wennen en anderen vinden hem wel beter.

Volgends mij zit er vaak genoeg bloed op mijn bumper als ik iemand aanrijd.

Volgens mij was er bij IV ook geen schade als je iemand overreed.

En hyte: Dat hebben ze wel beter gedaan maar volgensmij hebben ze gewoon mafia I zitten spelen ofzo.

Dan moet jij maar eens better opletten tijdens het spelen.

Dat wilde ik nog tegen jou zeggen maar. :7

Maarja ieder zijn mening dan maar :puh: .

Als het moet kan ik een vergelijkings filmpje maken.

Ik heb IV en de demo van mafia 2 dus ik weet wel hoe het er uit ziet alle tweer en ik vind het er gewoon beter uitzien, hoef je geen film can te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.youtube.com/watch?v=IHVZyXOnkrA

Voor wie de rest van de map eens wil zien, zelf heb ik het nog niet geprobeerd. Ik ga het nu doen. :)

Lol maar is de map helemaal gedownload en in de demo dan? Want in JC2 was het zo dat de map niet af was.

EDIT@ je kan maar 1 straat in, daarna zegt hij dat je een missie gefaald hebt :puh: .

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

[media][/media]

Voor wie de rest van de map eens wil zien, zelf heb ik het nog niet geprobeerd. Ik ga het nu doen. :)

Lol maar is de map helemaal gedownload en in de demo dan? Want in JC2 was het zo dat de map niet af was.

Nee het is een klein stukje.

Als je verder gaat val je van de map.

Je hebt wel een trainer nodig om het helemaal te bekijken anders is het "mission failed".

De trainer kan je hier downloaden.

Dit is een plaatje tot hoever je kan komen:

7qjapi2ku4z3eeei001l_thumb.png

Bewerkt: door Eazy_
Link to comment
Delen op andere websites

[/media]

Voor wie de rest van de map eens wil zien, zelf heb ik het nog niet geprobeerd. Ik ga het nu doen. :)

Lol maar is de map helemaal gedownload en in de demo dan? Want in JC2 was het zo dat de map niet af was.

Nee het is een klein stukje.

Als je verder gaat val je van de map.

Je hebt wel een trainer nodig om het helemaal te bekijken anders is het "mission failed".

De trainer kan je hier downloaden.

Dit is een plaatje tot hoever je kan komen:

7qjapi2ku4z3eeei001l_thumb.png

Bedankt, ik zat net een ander filmpje te kijken waar een gast er weo door kon maar er stond niet hoe, bedankt ^^ .

Lol en zitten er nog wapens in de demo die niet voorkomen in de demo? :S

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geraakte door de barrière maar dan kwam er op mission failed of what ever.

Kijk een paar posts boven je en dan zie je dat je er een trainer voor nodig hebt ;) .

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe die trainer werkt? Als ik de dingen aanvink dan krijg ik het niet ingame :( .

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe die trainer werkt? Als ik de dingen aanvink dan krijg ik het niet ingame :( .

Zou gewoon moeten werken.

Anders moet je even proberen tijdens de game met alt+tab.

Bij mij werkt het iig.

Tijdens de game de trainer starten werkt, weer bedankt ^^ .

EDIT@ met de unlock all weapons trainer heb ik ontdekt dat er 2 soorten thompsons zijn: een met gewone lange magazijn en eentje met een trommel magazijn :) .

En ook nog leuke duitse WWII wapens en ook Amerikaanse/Engelse WWII wapens :) .

vind dit wapen wel goed schieten:

karg.jpg

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Dus er zijn nu al all weapons trainers en er zijn trainers waarmee je uit de map kan.

Dan hoef je de game ja ook niet meer te kopen :cab:.

Ik denk neit dat het alle wapens zijn want dan is het redelijk weinig.

En je kan maar nog in een klein gedeelde van de map want de rest zit niet in de demo.

EDIT@ en over die te kleine map: Zou het niet kunnen dat als je uit de map gaat dat je dan een andere kaart heb? zegmaar dat de kaart die je nu hebt maar een gedeelte is.

Want als je op de map kijkt zie je dat een hoop wegen gewoon uit de map lopen, ik denk niet dat er dan een ontzichtbare muur of wat dan ook is?

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Lol een nieuwe kaart. Waarom zou men een nieuwe kaart in de demo stoppen als het niet de bedoeling is dat de spelers daar geraken.

En over die wapens, ik denk dat ze het expres gedaan hebben om er wat extra wapens in te steken. Ze zullen vast ook wel gedacht hebben dat er wel een trainer of iets dergelijks zou gemaakt worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...