Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Ik heb daarnet een best grappige bug ontdekt :puh: .

Ik ging tegelijk met een agent in de politie wagen en toen zaten we in elkaar :puh: .

De agent bestuurde de wagen dus ik kon niks doen behalve uitstappen, de camera hing echter wel achter de wagen alsof ik hem bestuurde.

Toen ik uitstapte en de agent ook kon ik wel wegrennen maar de camera bleef achter de auto hangen dus ik zeg mezelf steeds verder verwdijwen in de menigte :puh: .

Best grappig om te zien was het :puh: .

EDIT@ en mijn richtmarker staat ook achter de camera dus al Vito naar voren schiet dan zie je zijn kogeld in de auto slaan terwijl die achter hem staat :7 ,ziet er niet uit XD .

Foto's :

mafia2bug1.jpg

mafia2bug2.jpg

mafia2bug3.jpg

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Oké, ik ga het spel misschien wel kopen, in het begin dacht ik.. wat is dit, maar nu, naar een paar keer de demo te hebben gespeeld vind ik het wel leuk :)

Geniaal dat je de wapen dealer kan doden en dan de wapens en ammo jatten :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Toen ik een politieauto jatte trok de agent mij er direct weer uit en arresteerde me. :7

Ik stapte zegmaar bij de passagier stoel in op PRECIES maar dan ook echt precies hetzelfde moment als de agent.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vader is zo in de ban van het spel dat hij het prompt gaat kopen wanneer het gereleased wordt! Haha zalig gewoon, gratis game ftw. :D

Ik krijg mijn vader niet zo gek om Mafia 2 te gaan spele lol :bonk:

Hmm, ik ga het ook proberen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De demo is echt keirealistisch. Zo botste ik tegen een politie auto, schoot wat, en ging een eet-bus binnen. De politie stond vooraan, en ik ging langs opzij, en dan langs achter zodat ik kon ontsnappen, en het werkte!

En ook: als je teveel gas geeft op een heuvel, dan kan je niet omhoog. Met minder wel :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...