Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Je kan ook in een klein deel van de stad free roamen. Ik vind de graphics echt verschrikkelijk tegenvallen. Lage resolutie, blurry beeld en veel pop ups. Afgezien van dat speelt het wel lekker, maar nu weet ik wel dat ik hem niet hoef te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook in een klein deel van de stad free roamen. Ik vind de graphics echt verschrikkelijk tegenvallen. Lage resolutie, blurry beeld en veel pop ups. Afgezien van dat speelt het wel lekker, maar nu weet ik wel dat ik hem niet hoef te kopen.

Ok, hier kom ik op terug, je moet hem echt even spelen en goed in het spel komen. De physics enzo zijn echt fantastisch en een geweldig sfeertje. Maar als je echt het maximale uit de graphics wilt halen kun je beter de PC versie kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook in een klein deel van de stad free roamen. Ik vind de graphics echt verschrikkelijk tegenvallen. Lage resolutie, blurry beeld en veel pop ups. Afgezien van dat speelt het wel lekker, maar nu weet ik wel dat ik hem niet hoef te kopen.

Ok, hier kom ik op terug, je moet hem echt even spelen en goed in het spel komen. De physics enzo zijn echt fantastisch en een geweldig sfeertje. Maar als je echt het maximale uit de graphics wilt halen kun je beter de PC versie kopen.

Als je Mafia II helemaal maxed out wil kopen heb je een PC nodig die je al snel 1500-2000 euro kost door de PhysX en andere. Overigens heb ik die time limit patch al, best grappig dat nu de time op 9.59 blijft staan. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Vuile PSN plussers! ik word helemaal jaloers gemaakt door die gasten die nu al de demo mogen spelen :duh:.

ach nog 2,5uur maar is ie echt zo kort die demo?

Leve Playstation plus haha, maar de demo is kort, je kunt 1 missie doen. Maar je kunt ook freeroamen in een klein deel van de stad en je kan hem elke keer opnieuw spelen dus het is maar net wat je er zelf mee doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Vuile PSN plussers! ik word helemaal jaloers gemaakt door die gasten die nu al de demo mogen spelen :duh:.

ach nog 2,5uur maar is ie echt zo kort die demo?

Leve Playstation plus haha, maar de demo is kort, je kunt 1 missie doen. Maar je kunt ook freeroamen in een klein deel van de stad en je kan hem elke keer opnieuw spelen dus het is maar net wat je er zelf mee doet.

Nou ik vind het gebied nog aardig groot.

Link to comment
Delen op andere websites

Holy Canoly! Damn Maffia II is vet, alleen spijtig dat ik niet naar de stad kon! :( En die timer.. Verder grafisch een geweldig spel en je voelt echt dat de stad leeft, wat een sfeer zeg! :D Allen het autorijden moet ik nog wat leren. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...