Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

Eindelijk ben ik van die time limiet af. Dus ben ik die game maar is goed gaan spelen. Het is echt een vet spel. Alleen het schade model van de wagens is geloof ik het zelfde als dat van gta 3. Maar wel een leuke sfeer. Eindelijk ook is politie die achter je aankomt als je te hard rijd. Alleen daar moeten ze nog aan werken. Maar het is een demo dus het uit eindelijke resultaat wordt denk ik wel beter.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Na het te hebben gezien te hebben gezien zijn dit mijn bevindingen.

-schademodel is erg slecht

-te weinig verkeer en voetgangers (en dat voor een grote stad)

-voertuigen zijn log en traag

-voice acting ingame is slecht

-zelfde peds

Niet de game waar ik op gehoopt had. Desalniettemin ben ik nog steeds geïnteresseerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb is een vraagje. Ik verveelde me daarnet heel erg. Dus dacht ik is Physx aan te zetten met me HD5870. Maar nu blijkt dat me pc erg sloom wordt. En me kleertjes beginnen te wapperen. En het lijkt als of alles anders wordt. Kan dit kloppen. Of komt het gewoon omdat ik ineens op alles ga letten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb uiteindelijk nog wat gespeeld en ik heb onderstaande bevindingen:

Deze zijn eerder aan de negatieve kant.

  • De autohandeling mag verbeterd worden.
  • Je kan niet op een toets duwen voor te toeteren met je claxon (wagen).
  • Hoe verder je kijkt in je omgeving hoe waziger en ongedetailleerder het wordt, iets dat je bij GTA IV niet hebt.
  • Schade mag iets beter van de wagens.
  • Eventueel meer verkeer, maar misschien is het omdat de demo in een buitenwijk afspeelt dat er minder verkeer is.
  • Als je iets drinkt van een pint of koffie, zie je wel de substansie in het glas zitten maar je ziet het er niet uitvoeien in de mond. (Mja ok KLEIN detail! :puh:)
  • In cutscenes zie je de personages praten, maar je ziet alleen de mond bewegen, voor de rest is er geen gezichtsuitdrukking of komt dit niet genoeg naar voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb uiteindelijk nog wat gespeeld en ik heb onderstaande bevindingen:

Deze zijn eerder aan de negatieve kant.

  • De autohandeling mag verbeterd worden.
  • Je kan niet op een toets duwen voor te toeteren met je claxon (wagen).
  • Hoe verder je kijkt in je omgeving hoe waziger en ongedetailleerder het wordt, iets dat je bij GTA IV niet hebt.
  • Schade mag iets beter van de wagens.
  • Eventueel meer verkeer, maar misschien is het omdat de demo in een buitenwijk afspeelt dat er minder verkeer is.
  • Als je iets drinkt van een pint of koffie, zie je wel de substansie in het glas zitten maar je ziet het er niet uitvoeien in de mond. (Mja ok KLEIN detail! :puh:)
  • In cutscenes zie je de personages praten, maar je ziet alleen de mond bewegen, voor de rest is er geen gezichtsuitdrukking of komt dit niet genoeg naar voor.

E toets op de pc

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net de demo gespeeld, en ben toch wat teleurgesteld. Graphics lijken op sommige momenten op die van een PS2 game, auto's rijden niet erg soepel, het schieten is wel oké, maar net hetzelfde zagen we ook al in IV en die game is al ruim twee jaar oud.

Ik ga Mafia II wel kopen, maar niet voor de volle prijs.

Link to comment
Delen op andere websites

De graphics in de demo zou ik maar niet vergelijken met de uiteindelijke versie, Het is ook nog maar de demo en het lijkt me dat ze een paar dingen hebben geschrapt zodat de demo een acceptabele download is qua MB's

voorbeelden zijn bijv het gras. In de demo is het gewoon een groen perkje, In het volledige spel zie je echt sprieten.

Ik heb hem net ook gespeeld paar dingen die ik jammer vind is dat je niet vanuit de auto kan schieten, Lijkt me dat de mafia dat vroeger wel deed. En soms is het wel handig als de politie je achtervolgt.

En dat als je je beeld wegzet van een groep mensen dan zijn ze opeens verdwenen als je weer terugdraait. Ook lijken blijven niet liggen. Beetje jammer.

Vor de rest wel een top demo, Maar zit wel te wachten tot iemand een glitch vind om van de timer af te komen net zoals bij Just Cause 2.

Link to comment
Delen op andere websites

De demo was niet overweldigend zoals ik dat mij Just Cause 2 had maar toch wil ik hem nog steeds kopen. Dat de politie achter je aan komt als je te hard rijdt is wel grappig en die optie dat je niet sneller dan de maximaal toegestaande snelheid kan rijden is ook wel handig. Die kan je inschakelen als je op de radar een politieauto ziet aankomen.:klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk ben ik van die time limiet af. Dus ben ik die game maar is goed gaan spelen. Het is echt een vet spel. Alleen het schade model van de wagens is geloof ik het zelfde als dat van gta 3. Maar wel een leuke sfeer. Eindelijk ook is politie die achter je aankomt als je te hard rijd. Alleen daar moeten ze nog aan werken. Maar het is een demo dus het uit eindelijke resultaat wordt denk ik wel beter.

Hoe? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Na het te hebben gezien te hebben gezien zijn dit mijn bevindingen.

-schademodel is erg slecht

-te weinig verkeer en voetgangers (en dat voor een grote stad)

-voertuigen zijn log en traag

-voice acting ingame is slecht

-zelfde peds

Niet de game waar ik op gehoopt had. Desalniettemin ben ik nog steeds geïnteresseerd.

Het lijkt mij logisch dat er niet zoveel verkeer is. De game speelt namelijk 60 jaar geleden.

Toen waren er nog minden mensen met auto's.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb uiteindelijk nog wat gespeeld en ik heb onderstaande bevindingen:

Deze zijn eerder aan de negatieve kant.

-De autohandeling mag verbeterd worden.

Iedereen zijn eigen smaak ik vind het best leuk rijden maar er mag inderdaad wat aan gesleuteld worden.

-Je kan niet op een toets duwen voor te toeteren met je claxon (wagen).

Dat kan je wel, in ieder geval wel bij de Ps3.

-Hoe verder je kijkt in je omgeving hoe waziger en ongedetailleerder het wordt, iets dat je bij GTA IV niet hebt.

-Schade mag iets beter van de wagens.

-Eventueel meer verkeer, maar misschien is het omdat de demo in een buitenwijk afspeelt dat er minder verkeer is.

Het is nog maar een demo en daarin krijg je nooit het grafisch resultaat van de volledige game en zijn er veel dingen weggelaten.

-Als je iets drinkt van een pint of koffie, zie je wel de substansie in het glas zitten maar je ziet het er niet uitvoeien in de mond. (Mja ok KLEIN detail! :puh:)

-In cutscenes zie je de personages praten, maar je ziet alleen de mond bewegen, voor de rest is er geen gezichtsuitdrukking of komt dit niet genoeg naar voor.

Dat is waar.

Ik vind de demo wel leuk voor een demo. Je hebt al in de demo redelijk veel mogelijkheden zoals: Ramen (van je huis) sluiten en openen, wc's doorspoelen (:7), tanken, kleren kopen, wapens kopen, in de garage kan je velgen en nummerplaten vervangen, koffer en motorkap openen en 5 van de 50 playboy magazine's verzamelen wat trouwens veel leuker is dan duiven neerknallen. :$ Er zullen er nog wel zijn maar die ben ik niet tegengekomen. Op grafisch gebied is de demo geen topper maar dat wilt echt niet zeggen dat dat in de volledige game ook zo is. Overigens vind ik het geluid, shoot outs en de vechtpartijen geweldig. En ik vind het super realistisch.

Alleen is de AI niet zo top want ik heb een paar rare dingen meegemaakt. Om te beginnen ik speelde voor de eerste keer de demo en haalde mijn auto uit de garage en ik wachtte op de stoep tot ik op de baan kon rijden wanneer één of andere dikzak mij uit de auto sleurt en gewoon wegloopt.

Dan had ik een keertje de gun store houder neergeknald en alle wapens gestolen en me dan achter de toonbank gezet ik had wel politie maar ze kwamen niet binnen, ze stonden aan de deur toen ik er één neerknalde begon die andere te rennen en dan kwam ie zijn maat helpen die net was neergeschoten. Dat mag toch verbeterd worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...