Kenny-Petrovic Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Ik heb hem gisteren al zitten spelen terwijl ik geen PlayStation Plus member ben ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Ik heb hem gisteren al zitten spelen terwijl ik geen PlayStation Plus member ben ! Moet je blij mee zijn.. Wat een drama demo Redenen staan er al genoemd. Geen Mafia II voor mij in ieder geval. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FrankDangerz Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Ik heb hem gisteren al zitten spelen terwijl ik geen PlayStation Plus member ben ! Moet je blij mee zijn.. Wat een drama demo Redenen staan er al genoemd. Geen Mafia II voor mij in ieder geval. Vond het ook niet wat, voor de demo was afgelopen stopte ik er al mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Ik heb hem gisteren al zitten spelen terwijl ik geen PlayStation Plus member ben ! Moet je blij mee zijn.. Wat een drama demo Redenen staan er al genoemd. Geen Mafia II voor mij in ieder geval. Ik vind het toch echt een leuke demo hoor . En kan iemand mij in godsnaam nou vertellen hoe je die stomme timer uit kan zetten . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Eigenlijk, ik denk dat ik er teveel van verwacht had... En eigenlijk vind ik de politie ook niet echt realistisch, ze zien me niet eens. Stront game (Ook de map is klein, en dan bedoel ik niet het beschikbare) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Ze hebben echt een te grote fout gemaakt in de PS3 demo, namelijk dat ze het gras hebben weggelaten. Verder loopt deze demo op een resolutie van 576P waardoor het er helemaal beroerd uitziet. Als ik zo de screenshots op IGN bekijk heb ik nog een beetje hoop dat het in de volledige versie helemaal goed gaat komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 (bewerkt) Voor de mensen die nog twijfelen over de graphics: Dit is een afbeelding van de volledige game. Heel wat anders dan de demo toch? Kijk dan vooral naar de vloer decoratie en de bomen. De pic komt van insidegamer er zullen er nog wel zijn maar die moet je maar zelf opzoeken. EDIT: Oh ja het schijnt ook dat de damage aan de auto's veel beter is dan in de demo. Bewerkt: 11 augustus 2010 door ---Elias--- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Eigenlijk, ik denk dat ik er teveel van verwacht had... En eigenlijk vind ik de politie ook niet echt realistisch, ze zien me niet eens. Stront game (Ook de map is klein, en dan bedoel ik niet het beschikbare) Wel een puntje is dat als je bijvoorbeeld de benzinestation meneer vermoord en later terugkomt dat er dan met lint het gebouw is afgezet omdat er een onderzoek gaande is. Dat vind ik wel weer een pluspunt van de politie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Voor de mensen die nog twijfelen over de graphics: **plaatje** Dit is een afbeelding van de volledige game. Heel wat anders dan de demo toch? Kijk dan vooral naar de vloer decoratie en de bomen. De pic komt van insidegamer er zullen er nog wel zijn maar die moet je maar zelf opzoeken. EDIT: Oh ja het schijnt ook dat de damage aan de auto's veel beter is dan in de demo. Dat is nou precies de screen die ik bedoelde. Als de game er zo uit komt te zien koop ik hem wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Ik zelf vond de demo ook nog niet geweldig, maar het is een demo. Verder zal ik veel reviews en reacties gaan lezen van andere gamers over maffia 2. Ik ben nog niet helemaal overtuigt. De toekomst zal het uitwijzen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Wel een puntje is dat als je bijvoorbeeld de benzinestation meneer vermoord en later terugkomt dat er dan met lint het gebouw is afgezet omdat er een onderzoek gaande is. Dat vind ik wel weer een pluspunt van de politie. Dit is inderdaad een erg mooie feature! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ymosky Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Ik heb hem net ook gedownload en geprobeerd, vind vooral de manier waarop de politie reageert wel grappig. Als je iets uitvreet en aangehouden word kun je gewoon betalen en ze laten je weer lopen. (Achter de rug van de agent je wapen weer van de straat oprapen uiteraard ) Verder vind ik het wel een mooi spel, alleen jammer dat ik het op mijn pc niet echt geweldig goed zal kunnen spelen. Zal toch eens wat anders moeten gaan aanschaffen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Inderdaad, het omkopen van de politie is echt geniaal heel goed bedacht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Maar vertel me eerst maar een hoe je de timer uitzet . Durft niemand dat te vertellen ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Heeft iemand een screen van de demo dan om te vergelijken met die van de originele game? Die is trouwens downscaled, dus ziet het er wat beter uit. Is dit spel een aanrader voor mij? Games die mij aanspreken zijn o.a. de GTA reeks, CoD: MW reeks, Crysis, XIII en Just Cause 2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.