Jump to content

Mafia II

007 RoadRunner

Recommended Posts

Ik heb geen screen om te vergelijken, maar Mafia II is zeker wel een aanrader voor jou. Natuurlijk kunnen we nu nog maar de demo spelen, maar als ik tot nu toe al de functies zie, vind ik dat het op GTA lijkt. En voor de liefhebbers van de muziek uit die tijd is het ook een aanrader. Echte muziek uit die tijd. Het is mijn mening, maar ik heb zelfs de Special Edition gepreorderd! :D

Delen op andere websites

• Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

82

• TekaLoca

44

• Dakendak

43

• PowerPats

42

Ik heb net de PS3-demo gespeeld en ik moet zeggen dat ik toch wat teleurgesteld ben. De graphics zien er echt niet uit, ik had veel beter verwacht. Soms daalt de frame-rate op momenten waar het totaal niet hoeft. In mijn ogen leeft de stad niet, de muziek is wel tof gedaan en de wapens klinken heerlijk. Persoonlijk vind ik dat de camera te dicht op het personage staat maar verder schiet het wel lekker weg. Niet een game voor mij dus, deze sla ik over.

Cheers :bier:

paul007

Delen op andere websites

Ik denk dat dat wel anders is in het echte spel. Dit is alleen maar een demo en om alles soepel te laten verlopen en niet al te veel ruimte te vragen, moeten ze dit wel doen. Je hebt gelijk, maar in de trailers ziet het er al heel anders uit.

Maar ik ben wel overtuigt om deze te gaan kopen. De sfeer, de voertuigen, de muziek, die dingen maken de game.

Delen op andere websites

Ik heb net de PS3-demo gespeeld en ik moet zeggen dat ik toch wat teleurgesteld ben. De graphics zien er echt niet uit, ik had veel beter verwacht. Soms daalt de frame-rate op momenten waar het totaal niet hoeft. In mijn ogen leeft de stad niet, de muziek is wel tof gedaan en de wapens klinken heerlijk. Persoonlijk vind ik dat de camera te dicht op het personage staat maar verder schiet het wel lekker weg. Niet een game voor mij dus, deze sla ik over.

paul007

Misschien moet je dit flimpje eens gaan kijken. Daar word je wel van overtuigd. De demo is nog de pre-release versie, de uiteindelijke versie die Boris heeft gespeeld is veel beter (volgens hem).

http://www.gamekings.tv/videos/preview-boris-blikt-vooruit-op-mafia-ii/

Bewerkt: door Gijsso
Delen op andere websites

Wat ik uit zijn uitzending opmaak is dat er slechts één verhaallijn te volgen is en dat je daarna "uitgespeeld" bent. Wat ik me nu dus afvraag is of er naast die verhaallijn dan ook niets anders valt te doen. De enige dingen die ik naast de missie heb kunnen doen in de demo was rondrijden, naar wat winkels gaan en that's it. Het is en blijft een demo, dus er valt vast wel meer te doen in de uiteindelijke versie, maar als je GTA gewend bent - dit is even naar Flitskikker toe - zou ik denk ik zeer beperkt in mijn doen en laten zijn in Mafia II. Iemand die hier iets meer over weet?

Delen op andere websites

Wat een pauperdemo qua gameplay, zeg. De graphics vind ik er wel goed uit zien, die staan op zijn allerhoogst (50 FPS gemiddeld). De auto's sturen echter voor geen meter, veel te ruime bochten. Als ik meer bochten achter elkaar neem, dan ben ik net aan het driften. Ook ga ik bij het minste of geringste dood (in dat warenhuis tijdens het schieten). De modelanimaties voelen ook erg geprogrammeerd aan.

Rechtermuisknop > Lokale content verwijderen > Klaar.

Delen op andere websites

Ik vind het best een goeie demo.

Natuurlijk zijn er veel dingen weggelaten zoals auto's en peds, toch zijn er ook veel leuke details.

Je kunt bijvoorbeeld je schoenen laten poetsen.

Het health systeem vind ik ook best goed uitgewerkt.

De handling van auto's is wat lastig maar oefening baart kunst.

Wat me wel wat tegenvalt is de grootte van de complete map.

Wat in de demo speelbaar is, is ongeveer 1/3 van de complete map.

Dat had van mij wel wat groter gemogen.

Delen op andere websites

toen gta iv uitkwam hadden mensen ook problemen met het besutren van de auto's nu hoor je hun ook niet meer. Dus gewoon iets wat nog moet wennen. Het feit dat mensen snel dood gaan komt gewoon omdat het spel realistisch wil blijven. In het echt kan je ook niet 2 kogels terugkoppen. Ik vind het wel goed zo. een vuurgevecht is echt hectisch en ook omdat er geen healthbar is moet je echt oppassen en in cover blijven.

Delen op andere websites

Wat een pauperdemo qua gameplay, zeg. De graphics vind ik er wel goed uit zien, die staan op zijn allerhoogst (50 FPS gemiddeld). De auto's sturen echter voor geen meter, veel te ruime bochten. Als ik meer bochten achter elkaar neem, dan ben ik net aan het driften. Ook ga ik bij het minste of geringste dood (in dat warenhuis tijdens het schieten). De modelanimaties voelen ook erg geprogrammeerd aan.

Rechtermuisknop > Lokale content verwijderen > Klaar.

Met dat dood gaan ben ik het niet mee eens, het is toch logisch dat als je een heel magazijn kogels in je krijgt dat je dat dood bent? En als je botst ga je ook dood als het te hard is, gewoon realistich en ik vind niet dat je zo gek snel dood gaat. ( Kijk maar naar rainbowsix, daar ben je na 2 kogels al dood).

En je life komt vanzelf terug dus je kan ook gewoon even schuilen tot je life terug is.

Bewerkt: door BoerDave
Delen op andere websites

paul007

Misschien moet je dit flimpje eens gaan kijken. Daar word je wel van overtuigd. De demo is nog de pre-release versie, de uiteindelijke versie die Boris heeft gespeeld is veel beter (volgens hem).

Ik wacht nog wel even op wat andere reviews/previews. Die Boris vind ik maar een rare vogel, soms trapt die bepaalde games onterecht de grond in terwijl hij andere games weer de hemel in prijst zonder een puntje van kritiek te noemen. Anyway, ik ben niet nog niet overtuigd.

Delen op andere websites

paul007

Ik wacht nog wel even op wat andere reviews/previews. Die Boris vind ik maar een rare vogel, soms trapt die bepaalde games onterecht de grond in terwijl hij andere games weer de hemel in prijst zonder een puntje van kritiek te noemen. Anyway, ik ben niet nog niet overtuigd.

EDIT: Mijn excuses voor de dubbelpost, er ging iets fout. Zou deze post misschien verwijderd kunnen worden?

Bewerkt: door paul007
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...