Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

Het enige wat ik bij 'Simulation' kreeg, was dat ik bij van het stilstaan naar het rijden een kleine burnout kreeg...

Overigens ben ik zonet op zoek gegaan naar manieren om tóch uit je huis te kunnen zonder de telefoon op te nemen, helaas..

Ik had wel alles aangezet (radio, ramen, douches, kranen,...), alles uit de koelkast opgegeten en opgedronken en toen ik naar buitenging had ik opeens 12:30 op de teller!

Edit: Kijk naar de details. Als je rijdt, zie je dat de banden als ze beetje plat zijn, écht op de grond plakken!

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Over de auto's: het schijnt (Gamert.nl) dat er in het opties-menu een mogelijkheid is waarmee je de handling van auto's op Simulation zet, hierna zou de besturing anders zijn. Ik kan 't niet verifiëren, ben me even aan wat andere games aan het wagen.. :sigaar:

Ja dit is correct. (btw simulation FTW!)

Ik dacht dat iedereen dit al wist... Ik check altijd ff de opties.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de demo 1x gespeeld. Even de missie gedaan en toen was de demo klaar. Ben niet echt gaan free roamen ofzo.

Zonde, dat moet je echt doen want dan zie je dat het echt goed is.

En als je geld nodig hebt dan moet je de wapenwinkel beroven, dan heb je rond de 600$ en kan je alle ammo en wapens gratis stelen.

en zijn de cops trouwens racistisch? Want als ik een blanke neerknal komen ze achter me aan en als ik een neger neerknal dan komt er 1 cop en die kijkt even naar het lichaam en dan loopt tie rustig verder met zn handjes op zn rug :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Zonde, dat moet je echt doen want dan zie je dat het echt goed is.

En als je geld nodig hebt dan moet je de wapenwinkel beroven, dan heb je rond de 600$ en kan je alle ammo en wapens gratis stelen.

en zijn de cops trouwens racistisch? Want als ik een blanke neerknal komen ze achter me aan en als ik een neger neerknal dan komt er 1 cop en die kijkt even naar het lichaam en dan loopt tie rustig verder met zn handjes op zn rug :7 .

Vergeet niet dat vroeger zwarten heel weinig rechten hadden in de Verenigde Staten he! Dus wat jij zegt zou nog wel eens zo kunnen zijn ! :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

En als je geld nodig hebt dan moet je de wapenwinkel beroven, dan heb je rond de 600$ en kan je alle ammo en wapens gratis stelen.

Ah geniaal, dat ga ik morgen proberen. :)

en zijn de cops trouwens racistisch? Want als ik een blanke neerknal komen ze achter me aan en als ik een neger neerknal dan komt er 1 cop en die kijkt even naar het lichaam en dan loopt tie rustig verder met zn handjes op zn rug :7 .

Haha dat ga ik ook proberen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kan ook je benzine opraken want je kan tanken in het spel viel me op bij een tankstation !

No shit sherlock :puh: . kijk eens bij je kilometerteller en dan daaronder, dan zie je iets kleins en dat is je benzinemeter.

Maar je benzine kan niet "echt" opgaan want dat heb ik geprobeert en als je benzine "op" is gaat de auto stotteren en treks hij stotterend en langzaam op maar hij blijft rijden. De benzine kan dus niet echt helemaal opraken.

En inderdaad, daar dacht ik ook al aan dat zwarten toen minder rechten hadden ja.

Ook best kut dat al die zwarten pistolen hebben en als je ze 1 keer verkeerd aankijkt dat gelijk alle zwarten van NY boven op je springen :puh: .

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Na wat spelen heb ik de volgende dingen ontdekt:

  • In je huis kan je een heel aantal dingen waaronder je koelkast openmaken eten/drinken pakken, de kraan opendraaien (keuken,badkamer,toilet), De lichten aan en uit doen, in je slaapkamer kan je de ramen opendoen en ook in de badkamer
  • Bij je auto kan je je achterklep en voorklep open doen. De achterklep kan je denk ik open doen om later in het verhaal daar wapens in te leggen of andere vreemde of juist normale zaken? De voorklep moet je soms open doen om je motor weer aan de praat te krijgen als die uitvalt door te veel botsen.
  • Je kan de politie omkopen voor een vriendelijk prijsje.
  • Als je te snel rijdt krijg je politie achter je aan, om dit te voorkomen kan je een snelheidsbeperker aanzetten.
  • Als je bijvoorbeeld het tankstation overvalt zullen er op de deuren Do not cross lintjes hangen.
  • Als je redelijk hard botst krijg je flinke schade aan je gezondheid, Als je een hele harde knal maakt overlijdt je zelfs door de impact.

Dit zijn natuurlijk wel wat leuke en realistische dingen die je hier tussen ziet die je bij de 'Grand Theft Auto' serie nooit hebt gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Enige waar ik bang voor ben is dat er alleen maar een storyline is en geen zijmissies. Ik hoop niet dat de replayvalue er onder te lijden krijgt. Want eerlijk is eerlijk hoe mooi en gedetailleerd zo een stad ook is na een tijdje gaat het erg vervelen. En als je na de storyline alleen nog maar een beetje kan rondrijden en winkels overvallen gaat het erg snel vervelen lijkt mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Na wat spelen heb ik de volgende dingen ontdekt:

  • Als je bijvoorbeeld het tankstation overvalt zullen er op de deuren Do not cross lintjes hangen.
  • Als je redelijk hard botst krijg je flinke schade aan je gezondheid, Als je een hele harde knal maakt overlijdt je zelfs door de impact.

Dit zijn natuurlijk wel wat leuke en realistische dingen die je hier tussen ziet die je bij de 'Grand Theft Auto' serie nooit hebt gehad.

Bij dit spel zijn het echt de kleine dingen die het o zo fantastisch maken en daar kun je wel van genieten ja, het realisme komt hier heel hard naar boven. Maar is het er niet een beetje te hard? Stel je zit in een missie en de politie zit achter je aan, je botst met hoge snelheid tegen een lantaarnpaal en je bent dood. Je kunt opnieuw of vanaf een checkpoint beginnen in de missie die je aan het doen was. Lijkt me wel irritant, zeker als je nog al een brokkenpiloot bent.

Enige waar ik bang voor ben is dat er alleen maar een storyline is en geen zijmissies. Ik hoop niet dat de replayvalue er onder te lijden krijgt. Want eerlijk is eerlijk hoe mooi en gedetailleerd zo een stad ook is na een tijdje gaat het erg vervelen. En als je na de storyline alleen nog maar een beetje kan rondrijden en winkels overvallen gaat het erg snel vervelen lijkt mij.

Inderdaad. Dat vraag ik me ook af, men is wel de hele tijd over het verhaal bezig maar eens dat gedaan.. Wat dan te doen? Wat rond rijden? Genieten van de stad, tsja erg lang ga je dat natuurlijk ook niet volhouden denk ik.

En iedereen zit vol verwachting op het spel te wachten en de verhaallijn zitten ze met lof te prijzen over hoe emotioneel en hoe realistisch het wel niet is. Je zou zelfs medelijden kunnen krijgen mocht er een personage dood gaan. Heel leuk natuurlijk maar Maffia II concentreert zich maar op één verhaal en dat is die van vito, in tegenstelling bij GTA IV zijn er verschillende verhalen van alle personages die je tegenkomt. En dat laatste vind ik het leukst, zo weet je wat de mensen doen of gedaan hebben vroeger in hun leven. Nu dat je bij Maffia maar een verhaal hebt hoop ik dus ook dat het bangelijk goed uitwerkt wordt zodat je je er toch goed in kunt leven.

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...