Forumrunner Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 (bewerkt) Maar het is wel jammer dat de PS3 spelers dan weer een versie met mindere graphics krijgen. Bewerkt: 13 augustus 2010 door Forumrunner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vincent-GTA Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Dit is ook nog maar de demo... het echte spel is waarschijnlijk veel mooier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 (bewerkt) Ik heb daarnet een best grappige bug ontdekt . Ik ging tegelijk met een agent in de politie wagen en toen zaten we in elkaar . De agent bestuurde de wagen dus ik kon niks doen behalve uitstappen, de camera hing echter wel achter de wagen alsof ik hem bestuurde. Toen ik uitstapte en de agent ook kon ik wel wegrennen maar de camera bleef achter de auto hangen dus ik zeg mezelf steeds verder verwdijwen in de menigte . Best grappig om te zien was het . EDIT@ en mijn richtmarker staat ook achter de camera dus al Vito naar voren schiet dan zie je zijn kogeld in de auto slaan terwijl die achter hem staat ,ziet er niet uit XD . Foto's : Bewerkt: 13 augustus 2010 door BoerDave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Toen ik een politieauto jatte trok de agent mij er direct weer uit en arresteerde me. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eazy_ Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Ik kwam er net achter dat je de sirene van de politiewagen aan kunt zetten met de radio knop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Ik kwam er net achter dat je de sirene van de politiewagen aan kunt zetten met de radio knop. en ik de hele tijd maar op claxon drukken. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Ik kwam er net achter dat je de sirene van de politiewagen aan kunt zetten met de radio knop. en ik de hele tijd maar op claxon drukken. :$ ik ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Mijn vader is zo in de ban van het spel dat hij het prompt gaat kopen wanneer het gereleased wordt! Haha zalig gewoon, gratis game ftw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Ik kan niet wachten op Mafia 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FrankDangerz Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Oké, ik ga het spel misschien wel kopen, in het begin dacht ik.. wat is dit, maar nu, naar een paar keer de demo te hebben gespeeld vind ik het wel leuk Geniaal dat je de wapen dealer kan doden en dan de wapens en ammo jatten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Mijn vader is zo in de ban van het spel dat hij het prompt gaat kopen wanneer het gereleased wordt! Haha zalig gewoon, gratis game ftw. Ik krijg mijn vader niet zo gek om Mafia 2 te gaan spele lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Bij de demo ben ik spontaan verliefdgeraakt, Ik wil ik moet ik zal 'm krijgen dit lijkt me een ubervete game. :eten: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Toen ik een politieauto jatte trok de agent mij er direct weer uit en arresteerde me. Ik stapte zegmaar bij de passagier stoel in op PRECIES maar dan ook echt precies hetzelfde moment als de agent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 Mijn vader is zo in de ban van het spel dat hij het prompt gaat kopen wanneer het gereleased wordt! Haha zalig gewoon, gratis game ftw. Ik krijg mijn vader niet zo gek om Mafia 2 te gaan spele lol Hmm, ik ga het ook proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 De demo is echt keirealistisch. Zo botste ik tegen een politie auto, schoot wat, en ging een eet-bus binnen. De politie stond vooraan, en ik ging langs opzij, en dan langs achter zodat ik kon ontsnappen, en het werkte! En ook: als je teveel gas geeft op een heuvel, dan kan je niet omhoog. Met minder wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.