Jump to content

Mafia II

007 RoadRunner

Recommended Posts

Dus ze hebben serieus wc's en ramen functioneel gemaakt? (:7)

Mensen, als ze kennelijk niet eens het rennen, rijden, auto schade, rook, etc. hetzelfde of beter hebben als IV (wat je wel mag verwachten als het dezelfde publisher is), waarom gingen ze dan ooit kloten aan zoiets onbelangerijks als een verdomme wc? xD

Bewerkt: door Hayte
Delen op andere websites

• Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

82

• TekaLoca

44

• Dakendak

43

• PowerPats

42

Als je een shootout houdt kan je wel de ramen openmaken zodat je terug kan schieten lijkt me. Of juist dicht doen zodat de kogels er niet doorheen gaan.

Kogels kunnen door een raam heen slimmerd :7

misschien heeft Tito of wat zijn naam ook is geinvesteert in kogelvrij glas.

Delen op andere websites

GTA IV lijk mij ook op de meeste punten een betere game. Het rennen is beter, de besturing van de auto's, de stad in IV is groter en ik had gehoord dat er in Mafia 2 op de verhaallijn na niet erg veel te doen valt en dan ga je je net zoals in RDR uiteindelijk toch vervelen.

Is het niet een beetje vroeg om deze conclusie al te trekken? Zelf vind ik dat de grootte van het speelgebied niets met de kwaliteit van een freeroaming-game te maken heeft. Zo was Vice City veel kleiner dan IV, maar vond ik de eerstgenoemde veel beter. Dan krijg je ook gebieden waar je toch bijna nooit komt, omdat er niets te doen is. Als je de verhaallijn uitgespeeld hebt in IV, dan is er ook niet zo heel veel te doen.. Tenminste, weinig tot geen dingen die mij voldoening geven. De voorganger van Mafia was ook meer gefocust op het verhaal dan op het echt freeroamen en dit is een keuze die de ontwikkelaar moet maken. In Mafia l was dit prima en daardoor beleefde je het verhaal veel intenser dan in elke andere freeroaming-game. Er was dan wel ook een Freeride mode en een Freeride Extreme mode, met allemaal kleine zijmissies. Misschien zit dit ook in het uiteindelijke spel?

Ik heb de demo nog niet gespeeld, maar ga dit wel snel doen. :)

Delen op andere websites

Ik vind het maar niks. Het spel is 2 jaar nieuwer dan GTA IV maar op geen 1 punt beter. De ruiten van de auto's zijn bagger. Het rook van de wielen zijn bagger. Het besturing is bagger. Het rennen is bagger. Mensen overijden zonder bloed is bagger. Mensen overijden zonder je auto kapot te gaan is bagger. Het is helemaal niet realistisch. En wat de fuck heb je eraan om in je huis de ramen open te doen of de wc door te spoelen?

De ruiten zijn beter dan die van IV? :7

Het rook is ook beter dan IV :7 .

De besturing is wennen en anderen vinden hem wel beter.

Volgends mij zit er vaak genoeg bloed op mijn bumper als ik iemand aanrijd.

Volgens mij was er bij IV ook geen schade als je iemand overreed.

En hyte: Dat hebben ze wel beter gedaan maar volgensmij hebben ze gewoon mafia I zitten spelen ofzo.

Bewerkt: door BoerDave
Delen op andere websites

Even over de oppervlakte: Red Dead Redemption is heel groot, en net dat is de game die iedereen al rap beu was. Ook hebben ze op die kleine oppervlakte veel te doen gezet (winkels, overvallen, tanken,...) En ze hebben de ramen en wc's zo gemaakt, omdat het een heel realistisch spel wordt.

Delen op andere websites

Iedereen zijn mening maar GTA IV heeft zijn + punten en zo ook heeft Maffia II die. En bloed, iedereen wil bloed zien zeker. Het spel heeft al een PEGI +18 rating, als ze er dan nog wat bloed gaan bij smijten hebben ze miljoenen betaald voor een spel dat door bijna niemand kan gespeeld worden.

En die kleine details vind ik juist super! Van die kleine details kan ik juist genieten. Je raam openzetten of een wc doorspoelen geeft je toch meer het gevoel van realisme en zo lijkt het ook dat je meer geïntegreerd bent in je omgeving.

Toen ik laatst de demo nog eens speelde liep ik eens zowat tegen de andere peds die op straat lopen. Spijtig genoeg was er geen communicatie. Je loopt of wandelt tegen die peds en ze gaan totaal niet opzij, ze blijven gewoon staan en als je tegen ze wandelt kun je ze letterlijk van punt a naar punt b duwen. Wel een beetje jammer vind ik.

Bewerkt: door SNIPER44
Delen op andere websites

Even over de oppervlakte: Red Dead Redemption is heel groot, en net dat is de game die iedereen al rap beu was. Ook hebben ze op die kleine oppervlakte veel te doen gezet (winkels, overvallen, tanken,...) En ze hebben de ramen en wc's zo gemaakt, omdat het een heel realistisch spel wordt.

Ik denk dat dat een kwestie van smaak is. Ik speel nu redelijk vaan RDR, omdat het toch altijd iets anders is. Ja, als je zo'n COD type bent waar alles zo snel mogelijk moet, dan is RDR niet je game.

Delen op andere websites

Ik vind het maar niks. Het spel is 2 jaar nieuwer dan GTA IV maar op geen 1 punt beter. De ruiten van de auto's zijn bagger. Het rook van de wielen zijn bagger. Het besturing is bagger. Het rennen is bagger. Mensen overijden zonder bloed is bagger. Mensen overijden zonder je auto kapot te gaan is bagger. Het is helemaal niet realistisch. En wat de fuck heb je eraan om in je huis de ramen open te doen of de wc door te spoelen?

En hyte: Dat hebben ze wel beter gedaan maar volgensmij hebben ze gewoon mafia I zitten spelen ofzo.

Dan moet jij maar eens better opletten tijdens het spelen.

Delen op andere websites

GTA IV lijk mij ook op de meeste punten een betere game. Het rennen is beter, de besturing van de auto's, de stad in IV is groter en ik had gehoord dat er in Mafia 2 op de verhaallijn na niet erg veel te doen valt en dan ga je je net zoals in RDR uiteindelijk toch vervelen.

Is het niet een beetje vroeg om deze conclusie al te trekken? Zelf vind ik dat de grootte van het speelgebied niets met de kwaliteit van een freeroaming-game te maken heeft. Zo was Vice City veel kleiner dan IV, maar vond ik de eerstgenoemde veel beter. Dan krijg je ook gebieden waar je toch bijna nooit komt, omdat er niets te doen is. Als je de verhaallijn uitgespeeld hebt in IV, dan is er ook niet zo heel veel te doen.. Tenminste, weinig tot geen dingen die mij voldoening geven. De voorganger van Mafia was ook meer gefocust op het verhaal dan op het echt freeroamen en dit is een keuze die de ontwikkelaar moet maken. In Mafia l was dit prima en daardoor beleefde je het verhaal veel intenser dan in elke andere freeroaming-game. Er was dan wel ook een Freeride mode en een Freeride Extreme mode, met allemaal kleine zijmissies. Misschien zit dit ook in het uiteindelijke spel?

Ik heb de demo nog niet gespeeld, maar ga dit wel snel doen. :)

Daar geef ik je wel gelijk in. Ookal was het LC uit GTA IV groter dan VC toch vind ik VC beter. Ik ga Mafia 2 den ki kwel een kans geven. Wel jammer dat ik de demo niet kan downloaden :( Geen Xbox live :(

Delen op andere websites

Dat wilde ik nog tegen jou zeggen maar. :7

Maarja ieder zijn mening dan maar :puh: .

Delen op andere websites

Ik denk dat dat een kwestie van smaak is. Ik speel nu redelijk vaan RDR, omdat het toch altijd iets anders is. Ja, als je zo'n COD type bent waar alles zo snel mogelijk moet, dan is RDR niet je game.

Ik vond RDR leuk, tot ik in Mexico aankwam. Dan werd het saai...

En overigens, als je tegen de peds loopt, dan is er wel communicatie. Soms zeggen ze: 'Your in my personal area!', of nog andere dingen :)

Delen op andere websites

Dat wilde ik nog tegen jou zeggen maar. :7

Maarja ieder zijn mening dan maar :puh: .

Als het moet kan ik een vergelijkings filmpje maken.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...