Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Ja inderdaad ik heb het ook net gelezen van een 2K games medewerker dan nog. Sorry hoor ik ga hem nu echt niet meer kopen hoor hij is zo lelijk als de pest voor de Ps3. Terwijl de Ps3 zelfs betere graphics aankan dan de 360. Ik snap er niks van, en ik ga dan ook geen 69 euro geven aan een andere versie van een game dat zo minder is. Ik keek een jaar uit naar deze game en nu hoor ik dit en het voelt als een dolk in men hart. :-(

EDIT: Wat ik dan nog het minst begrijp als je naar afbeeldingen voor Mafia 2 op Ps3 zoekt bij bekende gamesites zijn het helemaal geen lelijke graphics.. :? Of zijn dit afbeeldingen van een ander platform? Dat zou pas bedriegerij zijn..

Bewerkt: door ---Elias---
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat laatst TBOGT te spelen en daarna de demo en ik moet gewoon zeggen dat april 2008 er mooier uitziet dan de demo van Mafia II. De final version is dan misschien wel iets beter, maar het is toch ronduit slecht wanneer een game van meer dan 2 jaar oud qua graphics er beter uitziet dan een gloednieuwe.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat laatst TBOGT te spelen en daarna de demo en ik moet gewoon zeggen dat april 2008 er mooier uitziet dan de demo van Mafia II. De final version is dan misschien wel iets beter, maar het is toch ronduit slecht wanneer een game van meer dan 2 jaar oud qua graphics er beter uitziet dan een gloednieuwe.

Dat gebeurt toch met zoveel games :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

En dit zijn beelden van de volledige game. :{

Wil je mede link van de video geven?

Elizabeth liegt gewoon. :{

Het kan gewoon niet, en zeker niet dat de Xbox betere graphics heeft. Volgens mij heeft Microsoft veel geld betaald aan 2K voor dit.

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

En dit zijn beelden van de volledige game. :{

Wil je mede link van de video geven?

Elizabeth liegt gewoon. :{

Het kan gewoon niet, en zeker niet dat de Xbox betere graphics heeft. Volgens mij heeft Microsoft veel geld betaald aan 2K voor dit.

Wel ik weet het echt niet meer hoor.

Maar als je deze afbeelding nog eens bekijkt zie je DUIDELIJK linksonder bij "Get out" een driehoekje staan en van welk platform is dat driehoekje? De Ps3, juist. Je kan dan duidelijk zien dat het gras wel 3d is. Of wel liegt Elizabeth ofwel heeft IGN corrupte afbeeldingen.

mafia-ii-20100806022331125_640w.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Lol een nieuwe kaart. Waarom zou men een nieuwe kaart in de demo stoppen als het niet de bedoeling is dat de spelers daar geraken.

En over die wapens, ik denk dat ze het expres gedaan hebben om er wat extra wapens in te steken. Ze zullen vast ook wel gedacht hebben dat er wel een trainer of iets dergelijks zou gemaakt worden.

Ik bedoel in het orginele spel he.

En in de demo kan je ook niet de hele map bekijken.

Ik bedoel dat als je in het volledige spel bij die weggetjes kan komen dat je dan misschien wel naar nog een stuk komt ofzo(in de demo kan je trouwens niet zover dat je die weggetjes kan zien) want heel veel weggetjes lopen gewoon uit de "volledige" map.

Heb het dus niet over de demo.

EDIT@ en als het waar is van de PS3 dat die versie zuigt, dan ga ik me echt helemaal kapot lachen he? :7

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

En dit zijn beelden van de volledige game. :{

Wil je mede link van de video geven?

Elizabeth liegt gewoon. :{

Het kan gewoon niet, en zeker niet dat de Xbox betere graphics heeft. Volgens mij heeft Microsoft veel geld betaald aan 2K voor dit.

Wel ik weet het echt niet meer hoor.

Maar als je deze afbeelding nog eens bekijkt zie je DUIDELIJK linksonder bij "Get out" een driehoekje staan en van welk platform is dat driehoekje? De Ps3, juist. Je kan dan duidelijk zien dat het gras wel 3d is. Of wel liegt Elizabeth ofwel heeft IGN corrupte afbeeldingen.

mafia-ii-20100806022331125_640w.jpg

Ik hoop dat die screen de waarheid is. Alleen snap ik niet welk character er in de auto zit? Het is een bruine man... Daar speel je toch niet mee?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...