Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

de screen die hij post is nog een hele oude 'beta' screen van mafia en het is normaal dat de developer altijd bepaalde dingen oppoetst.

Helaas heeft het wel een voordeel. omdat de ps3 versie een port is krijgen wij wel exclusieve dingen die de andere versies niet hebben. :puh:

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

En dit zijn beelden van de volledige game. :{

Wil je mede link van de video geven?

Elizabeth liegt gewoon. :{

Het kan gewoon niet, en zeker niet dat de Xbox betere graphics heeft. Volgens mij heeft Microsoft veel geld betaald aan 2K voor dit.

Wel ik weet het echt niet meer hoor.

Maar als je deze afbeelding nog eens bekijkt zie je DUIDELIJK linksonder bij "Get out" een driehoekje staan en van welk platform is dat driehoekje? De Ps3, juist. Je kan dan duidelijk zien dat het gras wel 3d is. Of wel liegt Elizabeth ofwel heeft IGN corrupte afbeeldingen.

[...]

Zo'n driehoekje kan ik zelfs nog met Paint er opzetten. ;)

Link naar de video:

Link to comment
Delen op andere websites

de screen die hij post is nog een hele oude 'beta' screen van mafia en het is normaal dat de developer altijd bepaalde dingen oppoetst.

Helaas heeft het wel een voordeel. omdat de ps3 versie een port is krijgen wij wel exclusieve dingen die de andere versies niet hebben. :puh:

Wat krijgen de PS3ers dan?

Vind het altijd maar bullshit als 1 console weer iets extra's krijgt en de andere niet maargoed. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

de screen die hij post is nog een hele oude 'beta' screen van mafia en het is normaal dat de developer altijd bepaalde dingen oppoetst.

Helaas heeft het wel een voordeel. omdat de ps3 versie een port is krijgen wij wel exclusieve dingen die de andere versies niet hebben. :puh:

Wat krijgen de PS3ers dan?

Vind het altijd maar bullshit als 1 console weer iets extra's krijgt en de andere niet maargoed. :bier:

2K Games heeft de inhoud van de downloadbare content voor de PlayStation 3-versie van Mafia 2 bekendgemaakt. Op de E3 werd al bekendgemaakt dat er voor deze versie exclusieve content zou komen.

De downloadbare content heet The Betrayal of Jimmy en zal direct vanaf de release gratis te downloaden zijn met een voucher die is ingesloten bij de PS3-versie van Mafia 2. Voor mensen die Mafia 2 tweedehands kopen, is de content voor ongeveer tien euro te koop.

De downloadbare content draait om de huurling Jimmy en biedt een meer arcade-achtige insteek met missies die zich in de stad zelf afspelen. Die missies bestaan onder andere uit races door de stad, shoot-outs, achtervolgingen en huurmoorden. Spelers krijgen punten voor hoe goed ze de missies afronden, door mooi door bochten te driften en voor het maken van headshots. Deze scores kunnen op leaderboards worden vergeleken met andere spelers.

Later zal nog een tweede downloadbaar contentpakket verschijnen genaamd Jimmy's Vendetta. Deze downloadbare content zal ook voor Xbox 360- en PC-bezitters beschikbaar komen.

brom: gamer.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben blij dat ik een 360 heb gezien de grapics en het gras :7 .

Ik weet niet of ik deze game moet kopen of niet. Er wordt gezegd dat Take 2 zich volledig op de verhaallijn richt en dat er behalve de verhaallijn na niet zoveel te doen valt in de game.

Dan ga je je toch net zoals RDR na 2 weken al vervelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Lol een nieuwe kaart. Waarom zou men een nieuwe kaart in de demo stoppen als het niet de bedoeling is dat de spelers daar geraken.

En over die wapens, ik denk dat ze het expres gedaan hebben om er wat extra wapens in te steken. Ze zullen vast ook wel gedacht hebben dat er wel een trainer of iets dergelijks zou gemaakt worden.

Ik bedoel in het orginele spel he.

En in de demo kan je ook niet de hele map bekijken.

Ik bedoel dat als je in het volledige spel bij die weggetjes kan komen dat je dan misschien wel naar nog een stuk komt ofzo(in de demo kan je trouwens niet zover dat je die weggetjes kan zien) want heel veel weggetjes lopen gewoon uit de "volledige" map.

Heb het dus niet over de demo.

Zo bedoel je. Er zijn nog games waar de wegen uit de kaart lopen hoor. Ik denk maar direct aan NFS Most Wanted. Ja ok het is een race spel en dan nog? Er zijn daar ook een paar wegen die uit de kaart gaan. Is gewoon voor realisme. Anders zit je zogezegd opgesloten in die map..

Link to comment
Delen op andere websites

Lol een nieuwe kaart. Waarom zou men een nieuwe kaart in de demo stoppen als het niet de bedoeling is dat de spelers daar geraken.

En over die wapens, ik denk dat ze het expres gedaan hebben om er wat extra wapens in te steken. Ze zullen vast ook wel gedacht hebben dat er wel een trainer of iets dergelijks zou gemaakt worden.

Ik bedoel in het orginele spel he.

En in de demo kan je ook niet de hele map bekijken.

Ik bedoel dat als je in het volledige spel bij die weggetjes kan komen dat je dan misschien wel naar nog een stuk komt ofzo(in de demo kan je trouwens niet zover dat je die weggetjes kan zien) want heel veel weggetjes lopen gewoon uit de "volledige" map.

Heb het dus niet over de demo.

Zo bedoel je. Er zijn nog games waar de wegen uit de kaart lopen hoor. Ik denk maar direct aan NFS Most Wanted. Ja ok het is een race spel en dan nog? Er zijn daar ook een paar wegen die uit de kaart gaan. Is gewoon voor realisme. Anders zit je zogezegd opgesloten in die map..

Ja maar Mafia 2 gaat wat meer voor het realisme dus ik denk niet dat er net zoals dat racespel een ontzichtbare muur staat ofzo.

Misschien staat er wel een blokkade ofzo, zou goed kunnen.

Het is dan ook maar een idee omdat de map inderdaad een beetje aan de kleine kant is. Maar het zou goed kunnen dat het niet zo is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar Mafia 2 gaat wat meer voor het realisme dus ik denk niet dat er net zoals dat racespel een ontzichtbare muur staat ofzo.

Misschien staat er wel een blokkade ofzo, zou goed kunnen.

Het is dan ook maar een idee omdat de map inderdaad een beetje aan de kleine kant is. Maar het zou goed kunnen dat het niet zo is. ;)

In NFS Mostwanted werd(en) die weg(en) geblokkeerd door wegwerkzaamheden, dus je kon er niet door. En dan zou volgens mij Maffia II het eerste free-roam spel zijn waarbij gewerkt wordt met verschillende stukken mappen die 1 groot geheel vormen van dezelfde regio, als we van jouw gedachten mogen uitgaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat die screen de waarheid is. Alleen snap ik niet welk character er in de auto zit? Het is een bruine man... Daar speel je toch niet mee?

Hé hé, niet zo racistisch zijn jij. Je kon toch ook goed spelen met CJ als hoofdpersonage, of Victor Vance? Dus er is helemaal niks mis met een zwarte achter het stuur. Waarschijnlijk heeft hij die auto toch al gestolen. Een zwarte zou nooit in die tijd zo'n mooie Corvette kunnen hebben (nu wel, maar ook alleen maar wanneer hij ©rap mompelt en autotunet).

Maar ik denk dat hij iemand is waarmee je kan spelen in een van de DLC's.

Bewerkt: door Gijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Zou het wel heel jammer vinden als het in de uiteindelijke game het gras en sommige andere details er zo slecht uitzien.. Waarom zouden ze de PS3 versie weer moeten achterstellen? Er zijn toch genoeg games die bewijzen dat de PS3 dit wel aankan?

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Zou het wel heel jammer vinden als het in de uiteindelijke game het gras en sommige andere details er zo slecht uitzien.. Waarom zouden ze de PS3 versie weer moeten achterstellen? Er zijn toch genoeg games die bewijzen dat de PS3 dit wel aankan?

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het wel heel jammer vinden als het in de uiteindelijke game het gras en sommige andere details er zo slecht uitzien.. Waarom zouden ze de PS3 versie weer moeten achterstellen? Er zijn toch genoeg games die bewijzen dat de PS3 dit wel aankan?

Kijk maar naar Heavy Rain of Gran Turismo 5. Ik heb nog geen X360-game gezien die dat ooit heeft geleverd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie op de kritiek. 2K reageert over de Ps3 versie.

“When designing Mafia II, we optimized for each of the three different systems the game would run on to make sure the core experience was the best it could be. Because of this, there are some differences from one platform to the next.

In terms of the PS3 version, I wanted to clarify a couple points you have been asking about: There will not be highly detailed grass or large pools of blood, the cloth movement is less noticeable than, for example, the PC version, and the visual fidelity in the demo is generally representative of what you’ll see in the full game.

This is in contrast to a earlier comment which stated the grass free version was a earlier build of the game and its sure to anger fans., although 2k say there’s nothing to worry about as the experience will remain the same.

Our aim is to make a cohesive and immersive experience and optimize the game for each platform so that it could run its best. And while there are some differences between each version, I’m sure you’ll find that the core gameplay and the heart of Mafia II remains no matter whether you play on PS3, 360, or PC.”

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat die screen de waarheid is. Alleen snap ik niet welk character er in de auto zit? Het is een bruine man... Daar speel je toch niet mee?

Hé hé, niet zo racistisch zijn jij. Je kon toch ook goed spelen met CJ als hoofdpersonage, of Victor Vance? Dus er is helemaal niks mis met een zwarte achter het stuur. Waarschijnlijk heeft hij die auto toch al gestolen. Een zwarte zou nooit in die tijd zo'n mooie Corvette kunnen hebben (nu wel, maar ook alleen maar wanneer hij ©rap mompelt en autotunet).

Maar ik denk dat hij iemand is waarmee je kan spelen in een van de DLC's.

hij bedoelde waarschijnlijk met daar speel je toch niet mee dat dat personage niet de hoofdpersoon uit Mafia II is want daar speel je met die Italiaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat die screen de waarheid is. Alleen snap ik niet welk character er in de auto zit? Het is een bruine man... Daar speel je toch niet mee?

Hé hé, niet zo racistisch zijn jij. Je kon toch ook goed spelen met CJ als hoofdpersonage, of Victor Vance? Dus er is helemaal niks mis met een zwarte achter het stuur. Waarschijnlijk heeft hij die auto toch al gestolen. Een zwarte zou nooit in die tijd zo'n mooie Corvette kunnen hebben (nu wel, maar ook alleen maar wanneer hij ©rap mompelt en autotunet).

Maar ik denk dat hij iemand is waarmee je kan spelen in een van de DLC's.

hij bedoelde waarschijnlijk met daar speel je toch niet mee dat dat personage niet de hoofdpersoon uit Mafia II is want daar speel je met die Italiaan.

Dat snap ik ook wel :puh: Maar als je het op een bepaalde manier leest, dan lijkt het wel of hij zegt dat je niet met een neger kan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...