Scarface92 Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2010 Dit word de beste game van het jaar samen met RDR. Als je kijkt naar alle details die deze game heeft, en natuurlijk de prachtige maffia sfeer. Deze game ga ik absoluut halen, eerst even de demo spelen en vervolgens meteen het originele spel aanschaffen. Dit word een topper kan ik je vertellen, dat moet ook wel als je 3 jaar aan zo'n game werkt. Maffia 2 krijgt ook nog 2 DLC tot zijn beschikking, klik hier voor meer details. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2010 Ja, ik ga deze ook zeker kopen. Misschien (eindelijk) een game die je nooit beu word, alhoewel er beter een multiplayer had bij gezeten. Maar het is gewoon prachtig; Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2010 Berichten over de problemen met de xbox360 verplaatst naar hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2010 Oke. Zit er verder een tijdslimiet? Aangezien je bij Just Cause 2 bijvoorbeeld maar een halfuurtje kon spelen in de demo... Ik dacht het wel. Ik heb zojuist een persbericht van 2K Games ontvangen, en daar word niks vertel over een tijdslimiet. Dus ga er maar vanuit dat er geen tijdslimiet op de demo zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2010 Oke. Ik zat net trouwens terug te kijken naar een nummer van Power Unlimited die ik vorig jaar (mei 2009) heb gekocht en op een gegeven moment werdt dit gezegd: Mocht je al jouw auto's total loss hebt gereden, dan kun je altijd nog de volledig functionerende metro pakken. En het is de enelaatste zin uit het stukje 'Pimp My Ride' geciteerd. Maar werkt die metro ook echt? Of hebben ze dat maar uit hun duim gezogen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2010 (bewerkt) Ik heb gezien dat er net zoals GTA IV Metro's boven de grond rijden en dat er treinstations in de game zijn, dus het zou wel een beetje lame zijn als je dan niet in de metro kunt. Bewerkt: 27 juli 2010 door vice infernusX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2010 ik zat net op youtube te kijken onder mafia 2 demo en daar stond steeds iets over 15 minuten. dus ik denk misschien een korte demo. ga daar maar van uit dan kan het niet tegenvallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vincent-GTA Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 (bewerkt) kwam nog 2 leuke filmpjes tegen op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=Ik7f71tI9YE Bewerkt: 28 juli 2010 door Vincent-GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 (bewerkt) Ziet er goed uit. Hopelijk heb ik tegen de release van Mafia 2 genoeg geld om hem te kopen Bewerkt: 28 juli 2010 door vice infernusX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 Die moet ik kopen! Me want Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 Hoe groot zou de demo zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 Bij de Power Unlimited hadden ze een review versie gekregen waarin je kon kiezen tussen 1 missie doen en daarna eindigt de demo of je kunt in een bepaald deel van Empire bay rondlopen voor 10 minuten. Het zou kunnen dat de demo er ook zo uit gaat zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 Bij de Power Unlimited hadden ze een review versie gekregen waarin je kon kiezen tussen 1 missie doen en daarna eindigt de demo of je kunt in een bepaald deel van Empire bay rondlopen voor 10 minuten. Het zou kunnen dat de demo er ook zo uit gaat zien. 10 MIN ?! Ik hoop dat er een glitch gevonden wordt, dat is veel te weinig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 Bij de Power Unlimited hadden ze een review versie gekregen waarin je kon kiezen tussen 1 missie doen en daarna eindigt de demo of je kunt in een bepaald deel van Empire bay rondlopen voor 10 minuten. Het zou kunnen dat de demo er ook zo uit gaat zien. 10 MIN ?! Ik hoop dat er een glitch gevonden wordt, dat is veel te weinig. Je kan hem toch gewoon opnieuw opstarten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2010 Bij de Power Unlimited hadden ze een review versie gekregen waarin je kon kiezen tussen 1 missie doen en daarna eindigt de demo of je kunt in een bepaald deel van Empire bay rondlopen voor 10 minuten. Het zou kunnen dat de demo er ook zo uit gaat zien. 10 MIN ?! Ik hoop dat er een glitch gevonden wordt, dat is veel te weinig. Je kan hem toch gewoon opnieuw opstarten? Dan telt hij gewoon verder... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.