Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles

Froodooo

Recommended Posts

Ik heb ff een vraagje..

Quantum Of Solace VS Midnight Club: Los Angeles

Ik weet niet welke ik zou moeten nemen :(

Ik ben een best wel James Bond Fan (mijn vader ook ^_^ )..... Maaar ik ben ook een Autogek :bonk:

Bewerkt: door Tha-Ran
Delen op andere websites

• Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wienish

136

• End Of The Riot

124

• Rullez

98

• Hayte

65

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik hoop wel dat die download snel komt. De muziek is wel lache, maar na een paar keer spelen is het zoveel herhaald, dat het gewoon niet meer leuk is. :duh:

En ik verheug me ook op nieuwe motoren en meer auto's. Ik had hiervoor Midnight Club 3: DUB edition voor de PSP. Volgens mij zaten daar meer auto's en motoren in dan Midnight Club LA. Dat vind ik nog wel tegen vallen, maar voor de rest is de game echt top :D

Delen op andere websites

Ik hoop wel dat die download snel komt. De muziek is wel lache, maar na een paar keer spelen is het zoveel herhaald, dat het gewoon niet meer leuk is. :duh:

En ik verheug me ook op nieuwe motoren en meer auto's. Ik had hiervoor Midnight Club 3: DUB edition voor de PSP. Volgens mij zaten daar meer auto's en motoren in dan Midnight Club LA. Dat vind ik nog wel tegen vallen, maar voor de rest is de game echt top :D

EDIT: sorry van het dubbel posten.. ik heb echt letterlijk een latop die uit elkaar valt.. en alles loopt vast :(

Bewerkt: door Tha-Ran
Delen op andere websites

Mensen? Ik zag pas geleden in Rate My Ride een Gallardo staan met een hele leuke vinylset :) Er zaten namelijk echte tieten[/font] op dat ding :) Ik zou graag willen weten waar ik deze vinyls terug kan vinden :)

Deze set zal je niet zo tegenkomen in de game, ik denk dat het een cirkel is met een kleine cirkel erin. En een randje erom heen.

Delen op andere websites

Mensen? Ik zag pas geleden in Rate My Ride een Gallardo staan met een hele leuke vinylset :) Er zaten namelijk echte tieten[/font] op dat ding :) Ik zou graag willen weten waar ik deze vinyls terug kan vinden :)

Deze set zal je niet zo tegenkomen in de game, ik denk dat het een cirkel is met een kleine cirkel erin. En een randje erom heen.

Het is wel waar.. Ik heb het ook gezien, maar ik denk dat je het gewoon zelf moet proberen. Of anders die auto van Rate My Ride kopen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...