Wienish Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Mensen? Ik zag pas geleden in Rate My Ride een Gallardo staan met een hele leuke vinylset Er zaten namelijk echte tieten[/font] op dat ding Ik zou graag willen weten waar ik deze vinyls terug kan vinden Deze set zal je niet zo tegenkomen in de game, ik denk dat het een cirkel is met een kleine cirkel erin. En een randje erom heen. Het is wel waar.. Ik heb het ook gezien, maar ik denk dat je het gewoon zelf moet proberen. Of anders die auto van Rate My Ride kopen. Die bak was meesterlijk. Dat was wel wat professioneler dan een paar cirkels Weet jij die naam nog van die vent die 'm gemaakt had? Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 (bewerkt) Nop, Maar misschien moet je kijken bij de top 100.. Hij was erg goed en zou er misschien nog wel tussen zitten. Bewerkt: 13 januari 2009 door Tha-Ran Reageren
Rullez Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Zo ik ben vandaag weer is aan een projectje begonnen en zal er even wat screens van laten zien. Let wel op het is nog W.I.P. Updated Bewerkt: 18 januari 2009 door Rullez Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Heel netjes Rullez, maar ik heb 1 vraag ^^ Hoeveel stickers heb je daarvoor gebruikt ? Reageren
Rullez Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Heel netjes Rullez, maar ik heb 1 vraag ^^Hoeveel stickers heb je daarvoor gebruikt ? Ik heb me ps3 momenteel uitstaan, maar reken maar dat ik nu al tegen de 50 loop en dan missen er nog wat stickers. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Heel netjes hoor Mooi! Reageren
Hannes82 Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ik had MC LA gekocht op Marktplaats... Helaas kreeg ik wat folders in de bus... Blijkbaar vond de postbode het leuk om hem te jatten! Dan komt toch het GTA gevoel naar boven. Heb mijn geld gelukkig terug gekregen. Reageren
Rullez Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik ben net even met het forum lid Tha-Ran wezen touren en ik heb er een paar leuke screenshots van gemaakt. Ik rijd in de Evo en Tha-Ran in de Skyline. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik heb ook een paar foto's gemaakt tijdens het touren : Nogmaals, Rullez de Evo en ik de Skyline. Reageren
Wienish Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Die Skyline, is toch 2F2F stijl? Zie best vaak 2 Fast 2 Furious-auto's rondrijden in Cruise op Midnight Club.. Vooral die Skyline.. Ik heb nog geen Evo, maar ben er wel voor aan het sparen Nu heb ik dit.. ongeveer: De Impala is inmiddels politieauto, en de Lambo Gallardo ben ik ook om aan het tunen tot woutenbak Ik vind de Gallardo erg gaaf aan het worden. 27 stickers links, 27 stickers rechts, 15 voor, 15 achter (nee, niet dezelfde) en 18 op 't dak komt neer op een totaal van 102 stickers! En dan ben ik nog niet klaar he Ook heb ik inmiddels een Firebird, wat mijn wagenpark op 12 auto's brengt. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Die Skyline, is toch 2F2F stijl? Zie best vaak 2 Fast 2 Furious-auto's rondrijden in Cruise op Midnight Club.. Vooral die Skyline.. Ja inderdaad, het is de Skyline van 2 Fast 2 furious. Ik maak zoveel mogelijk auto's van de Fast en Furious reeks na. En trouwens, die evo van Rullez is van The Fast And The Furious: Tokyo Drift Reageren
Wienish Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Tokyo Drift is de enige die ik niet gezien heb. Ik heb net mijn LAPD Lamborghini Gallardo klaar. Bestuurderszijkant 47 stickers Bijrijderszijkant 47 stickers Bovenkant 18 stickers Achterkant 16 stickers Voorkant 16 stickers Totaal 144 stickers Reageren
Hayte Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Tokyo Drift is de enige die ik niet gezien heb.Ik heb net mijn LAPD Lamborghini Gallardo klaar. Bestuurderszijkant 47 stickers Bijrijderszijkant 47 stickers Bovenkant 18 stickers Achterkant 16 stickers Voorkant 16 stickers Totaal 144 stickers show us ik heb nooit echt zin om zoveel stickers op m'n bak te gooien Reageren
Wienish Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Tokyo Drift is de enige die ik niet gezien heb.Ik heb net mijn LAPD Lamborghini Gallardo klaar. Bestuurderszijkant 47 stickers Bijrijderszijkant 47 stickers Bovenkant 18 stickers Achterkant 16 stickers Voorkant 16 stickers Totaal 144 stickers show us ik heb nooit echt zin om zoveel stickers op m'n bak te gooien Kijk maar bij Rate My Ride Of kom gewoon online, dan invite ik je voor cruise Bewerkt: 25 januari 2009 door Wienish Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Tokyo Drift is de enige die ik niet gezien heb.Ik heb net mijn LAPD Lamborghini Gallardo klaar. Bestuurderszijkant 47 stickers Bijrijderszijkant 47 stickers Bovenkant 18 stickers Achterkant 16 stickers Voorkant 16 stickers Totaal 144 stickers show us ik heb nooit echt zin om zoveel stickers op m'n bak te gooien Kijk maar bij Rate My Ride Of kom gewoon online, dan invite ik je voor cruise Wat is Rate My Ride? Want ik wil hem ook wel iszien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.