Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles


Froodooo

Recommended Posts

  • Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    136

  • End Of The Riot

    124

  • Rullez

    98

  • Hayte

    65

Top Posters In This Topic

Posted Images

In het algemeen de deelnemer, en je kan gewoon meedoen als je zin hebt! goed idee? krijgen we meteen 1 topic vol met mooie plaatjes :puh::tu:

Misschien dan één specifiek voertuig per week, en ook één thema per week :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja daar doelde ik ook op :dans: iedereen kan screens maken toch? geen apparatuur oid voor nodig, dus geen probleem lijkt me

Maar met apparatuur is de kwaliteit wel beter. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een vraag heb net 2 dagen geleden MNC LA gekocht, maar je kan ook je auto's online zetten waar mensen ze kunnen kopen. Ik heb het geprobeerd maar ik kan alleen foto's maken of moet je dan ook met je acc van social club gelinkt zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een vraag heb net 2 dagen geleden MNC LA gekocht, maar je kan ook je auto's online zetten waar mensen ze kunnen kopen. Ik heb het geprobeerd maar ik kan alleen foto's maken of moet je dan ook met je acc van social club gelinkt zijn?

De foto's zijn voor de mensen die de auto raten op social club, omdat je daar de auto niet in 3D kan zien. :N

Normaal als je die foto's hebt gemaakt staat die auto op rate my ride nu kunnen mensen erop stemmen of kopen. (kopen kan alleen maar op de console en dus NIET op social club)

Je hebt geen account nodig. :Y

Wel als je de audi R8 wilt vrijspelen.

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een vraag heb net 2 dagen geleden MNC LA gekocht, maar je kan ook je auto's online zetten waar mensen ze kunnen kopen. Ik heb het geprobeerd maar ik kan alleen foto's maken of moet je dan ook met je acc van social club gelinkt zijn?

De foto's zijn voor de mensen die de auto raten op social club, omdat je daar de auto niet in 3D kan zien. :N

Normaal als je die foto's hebt gemaakt staat die auto op rate my ride nu kunnen mensen erop stemmen of kopen. (kopen kan alleen maar op de console en dus NIET op social club)

Je hebt geen account nodig. :Y

Wel als je de audi R8 wilt vrijspelen.

OKe heel erg bedankt dus ik moet alleen online gaan en ze kunnen het zien en van die audi R8 wist ik al maar toch heel erg bedankt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik zit met een probleem. Ik ben al best ver met Midnight Club L.A. en ik heb een 1999 Mitsubishi Eclipse GSX, nou heb ik $42.853. En ik kan niet verder komen, ik moet zes race's in een lowrider voltooien. Maar als ik dan weer een lowrider koop dan zit ik weer krap bij kas. Mijn vraag is: Als je een honderprocent savegame download voor Midnight Club L.A. kan je dan nog trophies halen? :)

Edit:

Ik had een savegame gezien waarbij je veel en veel meer geld hebt, maar kan je dan nog trophies halen??

Bewerkt: door GTA Haas
Link to comment
Delen op andere websites

kan je niet gewoon wat andere races doen totdat je een lowrider kan kopen?

IK heb trouwens nog een manier gevonden om de 5000 miles te halen zonder online te gaan, je moet dan gewoon in de race editor gaan kan je carren op de snelweg zonder ander verkeer :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik zit met een probleem. Ik ben al best ver met Midnight Club L.A. en ik heb een 1999 Mitsubishi Eclipse GSX, nou heb ik $42.853. En ik kan niet verder komen, ik moet zes race's in een lowrider voltooien. Maar als ik dan weer een lowrider koop dan zit ik weer krap bij kas. Mijn vraag is: Als je een honderprocent savegame download voor Midnight Club L.A. kan je dan nog trophies halen? :)

Edit:

Ik had een savegame gezien waarbij je veel en veel meer geld hebt, maar kan je dan nog trophies halen??

Als je een savegame download kan je geen trophy's meer halen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik zit met een probleem. Ik ben al best ver met Midnight Club L.A. en ik heb een 1999 Mitsubishi Eclipse GSX, nou heb ik $42.853. En ik kan niet verder komen, ik moet zes race's in een lowrider voltooien. Maar als ik dan weer een lowrider koop dan zit ik weer krap bij kas. Mijn vraag is: Als je een honderprocent savegame download voor Midnight Club L.A. kan je dan nog trophies halen? :)

Edit:

Ik had een savegame gezien waarbij je veel en veel meer geld hebt, maar kan je dan nog trophies halen??

Die missies hoef je niet per sé te doen. Je kan ook gewoon Freeway racen voor geld :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik zit met een probleem. Ik ben al best ver met Midnight Club L.A. en ik heb een 1999 Mitsubishi Eclipse GSX, nou heb ik $42.853. En ik kan niet verder komen, ik moet zes race's in een lowrider voltooien. Maar als ik dan weer een lowrider koop dan zit ik weer krap bij kas. Mijn vraag is: Als je een honderprocent savegame download voor Midnight Club L.A. kan je dan nog trophies halen? :)

Edit:

Ik had een savegame gezien waarbij je veel en veel meer geld hebt, maar kan je dan nog trophies halen??

Die missies hoef je niet per sé te doen. Je kan ook gewoon Freeway racen voor geld :)

Ik kwam altijd snel aan mijn geld dor deliveries op easy te spelen. :Y

Want hoe duurdere auto je bezit(waarmee je gewoon rijd enzo) hoe meer geld je krijgt voor zo'n delivery missions. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik zit met een probleem. Ik ben al best ver met Midnight Club L.A. en ik heb een 1999 Mitsubishi Eclipse GSX, nou heb ik $42.853. En ik kan niet verder komen, ik moet zes race's in een lowrider voltooien. Maar als ik dan weer een lowrider koop dan zit ik weer krap bij kas. Mijn vraag is: Als je een honderprocent savegame download voor Midnight Club L.A. kan je dan nog trophies halen? :)

Edit:

Ik had een savegame gezien waarbij je veel en veel meer geld hebt, maar kan je dan nog trophies halen??

Die missies hoef je niet per sé te doen. Je kan ook gewoon Freeway racen voor geld :)

Ik kwam altijd snel aan mijn geld dor deliveries op easy te spelen. :Y

Want hoe duurdere auto je bezit(waarmee je gewoon rijd enzo) hoe meer geld je krijgt voor zo'n delivery missions. :7

EN ook de moeilijkheidsgraad natuurlijk :Y, want er is onwijs veel verschil tussen easy en hardest

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...