Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles


Froodooo

Recommended Posts

Mensen, men creativiteit is op :'( Ik weet niet meer wat ik moet maken voor auto.. Iemand, noem eens een leuk idee.. Ik heb al een taxi, een politieauto, een pooierbak, een eigendunkmobiel, een sterrenauto, een rasechte lowrider ("Up yours, Lo Rida"), en een rallyauto..

Edit: iemand die 't email adres van rockstargames heeft? Kan ik even bedelen voor nieuwe carpack :puh:

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    136

  • End Of The Riot

    124

  • Rullez

    98

  • Hayte

    65

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mensen, men creativiteit is op :'( Ik weet niet meer wat ik moet maken voor auto.. Iemand, noem eens een leuk idee.. Ik heb al een taxi, een politieauto, een pooierbak, een eigendunkmobiel, een sterrenauto, een rasechte lowrider ("Up yours, Lo Rida"), en een rallyauto..

Edit: iemand die 't email adres van rockstargames heeft? Kan ik even bedelen voor nieuwe carpack :puh:

Doe eens iets leuk met een motor. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, men creativiteit is op :'( Ik weet niet meer wat ik moet maken voor auto.. Iemand, noem eens een leuk idee.. Ik heb al een taxi, een politieauto, een pooierbak, een eigendunkmobiel, een sterrenauto, een rasechte lowrider ("Up yours, Lo Rida"), en een rallyauto..

Edit: iemand die 't email adres van rockstargames heeft? Kan ik even bedelen voor nieuwe carpack :puh:

Doe eens iets leuk met een motor. :puh:

Zoals?

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, men creativiteit is op :'( Ik weet niet meer wat ik moet maken voor auto.. Iemand, noem eens een leuk idee.. Ik heb al een taxi, een politieauto, een pooierbak, een eigendunkmobiel, een sterrenauto, een rasechte lowrider ("Up yours, Lo Rida"), en een rallyauto..

Edit: iemand die 't email adres van rockstargames heeft? Kan ik even bedelen voor nieuwe carpack :puh:

Doe eens iets leuk met een motor. :puh:

Zoals?

Maak er een crossmotor van ofzow. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, men creativiteit is op :'( Ik weet niet meer wat ik moet maken voor auto.. Iemand, noem eens een leuk idee.. Ik heb al een taxi, een politieauto, een pooierbak, een eigendunkmobiel, een sterrenauto, een rasechte lowrider ("Up yours, Lo Rida"), en een rallyauto..

Edit: iemand die 't email adres van rockstargames heeft? Kan ik even bedelen voor nieuwe carpack :puh:

Doe eens iets leuk met een motor. :puh:

Zoals?

Maak er een crossmotor van ofzow. :Y

Ik ga van een Kawasaki een BMW motor maken XD

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Mensen, men creativiteit is op :'( Ik weet niet meer wat ik moet maken voor auto.. Iemand, noem eens een leuk idee.. Ik heb al een taxi, een politieauto, een pooierbak, een eigendunkmobiel, een sterrenauto, een rasechte lowrider ("Up yours, Lo Rida"), en een rallyauto..

Edit: iemand die 't email adres van rockstargames heeft? Kan ik even bedelen voor nieuwe carpack :puh:

Doe eens iets leuk met een motor. :puh:

Zoals?

Maak er een crossmotor van ofzow. :Y

Ik ga van een Kawasaki een BMW motor maken XD

Maak er is een foto van als die klaar is. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Hoe gaat het nou eigenlijk met je topic? :?

Is \'t niet al ruim een half jaar bekend dat \'t niet meer doorgaat? Zo voelt \'t wel. Als niemand duidelijk mee wilt werken aan het topic, dan interesseert \'t me niet meer, ook al heb ik \'t bijna af. Ik ga nog wat mijn best doen voor iedereen als toch iedereen laat afweten. Als er één ding is waar ik niet tegen kan, is \'t beloftes die niet nagekomen worden. Als niemand zijn beloftes aan mij nakomt, hoef je ook niks terug te verwachten van mij.

Edit, hier zijn de foto\'s van mijn BMW :puh:

Het misvormde logo + de rest van de achterkant:

2772009204659.jpg

De motor zelf:

2772009204758.jpg

De motor in actie:

2772009204820.jpg

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
ik wou net een mooie Corvette maken, maar verder dan de stickers van de fabrikanten kwam ik niet

Ik had een mooi idee in m'n koppie, maar echt maken, ho maar...

Kun je misschien een foto laten zien van je idee, misschien kan ik hem voor je maken en hem op Rate My Ride zetten.

Ik heb ook al weer een paar auto's van de Fast en Furious reeks nagemaakt en dit zijn ze allemaal:

Dodge Challenger - Rood (2 Fast 2 Furious) Brian

Ford Mustang - Donkergroen (Tokyo Drift) Sean

Mazda RX8 - Lichtblauw/zwart (Tokyo Drift) Neela W.I.P.

Mazda RX7 - Rood (The Fast And The Furious) Dominic

Mazda RX7 - Oranje (Tokyo Drift) Han W.I.P.

Mitsubishi Lancer Evo IX - Lichtgroen (2 Fast 2 Furious) Brian W.I.P. Sorry Rullez :puh:

Nissan R34 Skyline - Zilver (2 Fast 2 furious) Brian

Vraag voor een auto en ik zet hem op Rate My Ride. ^_^

yo kheb net midnight club gekocht en op youtube zie ik da mense autos kunne make als fast and furious enz en spongbob , superman,... waar hale ze al die tekeningen ? is het moeilijk om zo'n auto's te make ?

Link to comment
Delen op andere websites

ik wou net een mooie Corvette maken, maar verder dan de stickers van de fabrikanten kwam ik niet

Ik had een mooi idee in m'n koppie, maar echt maken, ho maar...

Kun je misschien een foto laten zien van je idee, misschien kan ik hem voor je maken en hem op Rate My Ride zetten.

Ik heb ook al weer een paar auto's van de Fast en Furious reeks nagemaakt en dit zijn ze allemaal:

Dodge Challenger - Rood (2 Fast 2 Furious) Brian

Ford Mustang - Donkergroen (Tokyo Drift) Sean

Mazda RX8 - Lichtblauw/zwart (Tokyo Drift) Neela W.I.P.

Mazda RX7 - Rood (The Fast And The Furious) Dominic

Mazda RX7 - Oranje (Tokyo Drift) Han W.I.P.

Mitsubishi Lancer Evo IX - Lichtgroen (2 Fast 2 Furious) Brian W.I.P. Sorry Rullez :puh:

Nissan R34 Skyline - Zilver (2 Fast 2 furious) Brian

Vraag voor een auto en ik zet hem op Rate My Ride. ^_^

yo kheb net midnight club gekocht en op youtube zie ik da mense autos kunne make als fast and furious enz en spongbob , superman,... waar hale ze al die tekeningen ? is het moeilijk om zo'n auto's te make ?

ik gebruik voorbeelden van google ofzo of just out of the mind , laat je gaan.

Bewerkt: door dukeboy
Link to comment
Delen op andere websites

PC... interesseert me geen hol :puh:

Naja, ik heb een Mitsubishi getuned.. Het gaat om de X (van de Vehicle Pack..), en ik heb de auto gemaakt op basis van een foto :') (Ja, ik weet dat de auto op de foto géén X is!)

Naja, dit is de foto waarop de auto gebasseerd is:

(Foto)

Dit is de Evo X (Midnight Club, zelf gemaakt):

(Foto's)

Naja, nu ik toch bezig ben, meteen nog wat andere foto's:

(Allemaal Foto's)

Ik zelf vind vooral de laatste 2 foto's erg gaaf, net alsof ze al gemaakt waren voor de release, als opwarmertje, zeg maar :')

Ik hoop dat jullie ook kunnen genieten van deze foto's!

Laat 't me weten :D

Er wordt gevraagd of 't moeilijk is om een auto mooi te kopiëren. Ik vind 't zelf niet bepaald moeilijk, maar er gaat gewoon veel tijd in op als je veel detail wilt. Ik wil je graag een paar van mijn oude creaties laten zien (zie quote), je kan de post die ik hier gequote heb van mezelf terugvinden op pagina 41.)

Edit: sorry voor full post quote, maar ik vond de andere foto's ook nog steeds te gaaf om te laten liggen.

>>> Door Visser23: En toch foto's verwijderd<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...