Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles


Froodooo

Recommended Posts

Naja, ik zal de foto's nog een keer uploaden, + nog wat nieuwe foto's. In totaal zijn er 3 foto's van mijn BMW Motor (achterboven, voor/linksvoor en wheelie), 3 foto's van mijn Chevrolet Camaro in actie (remmen, botsen + zijkantschuiver) en een andere auto die van mij is, die ik simpel en onbestickerd heb gelaten, maar zeker niet lelijk. Sorry voor het eigendunk, maar op de een of andere manier begin ik me te voelen als de Jay Leno van GTAForum.nl, als het gaat om Midnight Club: Los Angeles: Ik heb een mooie collectie met ontzettend veel variatie: Van een simpele auto die je over al op de weg tegen komt tot een Spongebob-lambo, en van een taxi tot een rallywagen. Ik hoop dat de foto's dit keer níet verwijderd worden, aangezien deze foto's geheel nieuw zijn, en niet eerder gepubliceerd. (Visser, pootjes thuis dus.. :duh: )

Ik zal maar beginnen met de motor, die omgetovert is door BMW, simpelweg met wat logootjes en wat rode strepen over de zwarte lak. Ik weet dat het randje van het merklogo niet goed is, maar het is tenminste duidelijk.

2mdkmso.jpg

fwsns0.jpg

314zh2q.jpg

Tot zover dus de BMW motor. Verder heb ik nog een Chevrolet Camaro uit de Rate My Ride gehaald, en deze her en der nog wat aangepast, wat mij het idee gaf het een nóg ultiemere auto in bezit te hebben. Let niet op de dikte van de voorbanden, hier wil ik echt nog wat aan doen.

2ldx4dw.jpg

9i7k3o.jpg

30ww9j9.jpg

Om het af te maken een wat minder spectaculaire, maar zeker geen slechte foto van mijn Pontiac GTO. Bijzonder aan deze auto is dat hij een van de 2 of 3 auto's in mijn garage is met minder dan 5 stickers (ik beperk het hooguit tot een merklogo op de achterkant). De Pontiac heeft er helemaal geen, en door de onderdelentuning vind ik de auto ook prima zo.

33y6pdu.jpg

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben. Ik in ieder geval wel!

De groeten van de Wienish.

Edit: Ik voel de vraag op komen over de 2e foto van de Chevrolet Camaro: "Is hij verhoogd". Nope, hij is zelfs verlaagd, de auto kwam omhoog door de aanrijding.

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    136

  • End Of The Riot

    124

  • Rullez

    98

  • Hayte

    65

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zal ook kijken of ik wat screens kan posten, maar heb nog niet zoveel stickers gedaan.

Voor het geval je niet 100% weet hoe het werkt (PS3, als je Xbox hebt zal 't denk ik wel hetzelfde werken, alleen hebben de toetsen andere namen):

Als je op Start duwt met je controller en dan even met de joystick (links) gaat wiebelen, kom je in de foto mode. Zoek een mooie hoek enzo uit met de joysticks en maak een foto door op de X te duwen. Sla de foto op door nog een aantal keer op X te duwen (selecteer een van de 16 sloten voor foto's met de pijltjestoetsen) en als je de foto op internet wilt hebben duw je op Publish Album in het foto-albumpje. Daarna ga je naar Socialclub.Rockstargames.com en log je in. Dan ga je bij Midnight Club Los Angeles naar Galery, je slaat de foto's op en daarna upload je ze op tinypic.com of een dergelijke site. Je moet de foto opslaan, omdat GTAForum.nl geen dynamische afbeeldingen aankan.

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Hier 3 plaatjes, zal binnenkort nog meer plaatsen. Alleen is die kwaliteit bij geloof ik veel lager?

Plaatjes doen het nog even niet

Zoals ik al zei: Openen op Social Club, en dan opslaan op je computer, en dan uploaden op tinypic.com ofzo ;)

Link to comment
Delen op andere websites

mensen,

hoe zorg ik ervoor dat ik online kan bij midnight club? en kun je dan ook vrij rondrijden dat je een hoop anderen ziet rijden?

Start (kom je in pauzemenu), dan R1 uit mijn hoofd en dan ga je naar nog een menu, en daar kun je alle Online zooi selecteren. Duw op Online en dan op Quick Cruise. Dan laadt je spel door (met je auto's) naar een online game waar meestal ook wel wat anderen in zitten. Als je auto wilt switchen duw je simpelweg nog een keer op start en dan op Change Vehicle oid.

Link to comment
Delen op andere websites

mensen,

hoe zorg ik ervoor dat ik online kan bij midnight club? en kun je dan ook vrij rondrijden dat je een hoop anderen ziet rijden?

Start (kom je in pauzemenu), dan R1 uit mijn hoofd en dan ga je naar nog een menu, en daar kun je alle Online zooi selecteren. Duw op Online en dan op Quick Cruise. Dan laadt je spel door (met je auto's) naar een online game waar meestal ook wel wat anderen in zitten. Als je auto wilt switchen duw je simpelweg nog een keer op start en dan op Change Vehicle oid.

Dan kan het ook nog zijn dat iemand een race wilt starten deze kan je meedoen maar die hoef je niet mee te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik foto's importeren in MC LA die op mij ps3 harde schijf staan wil namelijk iets leuks gaan maken :puh:

Zeker moet dat kunnen. Op PS3 naar internetsite gaan enzo ;)

ja ik heb al plaatjes op mijn HDD maar hoe importeer ik die in MC LA??

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik foto's importeren in MC LA die op mij ps3 harde schijf staan wil namelijk iets leuks gaan maken :puh:

Zeker moet dat kunnen. Op PS3 naar internetsite gaan enzo ;)

ja ik heb al plaatjes op mijn HDD maar hoe importeer ik die in MC LA??

Zijn het screens van MCLA?

Anders gaat dat niet, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...