Jump to content

Xbox 360 of PS3


sevaboy

Recommended Posts

He,ik wil sparen voor een next-gen console,waarop GTA IV uitkomt,ik doe het niet om alleen gta IV te spelen,maar op me andere console's speel ik niet meer op.Me PS2 en me GBA zijn allebij stuk,me GBA Micro ga ik verkopen en op de XBox komen er geen nieuwe games uit.Dus ik vraag aan jullie welke Next-gen Console sterk is en vooral nodig in de toekomst?

Of zou ik doordoen met games voor de PSP te kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom staat er in je sig: :) I get a ps3 op 17 juni :) als je hier vraagt welke console ik moet kiezen. :D

Omdat ik al koos voor een PS3,maar ik hoorde ook iets van de X360.

Ik ben geen Wii-freak,de Nintendo heeft me diep teleurgesteld :7

Motorstorm en Resident Evil zijn leuke games voor PS3,Oblivion heb ik op de PC.

Maar Fable 2 komt wel uit op de X360 en dit zal het ultieme game zijn voor X360,GoW is ook een X360-game.

Ik ben ook fan van shooters/oorlog games,soms kan er ook race en free-raoming games erbij,maar RPG games is me favoriet genre!

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan het beste een keuze maken tussen een PS3 en Xbox360 door, zoals bavo lievens al zei, te kijken naar de games die er voor zijn en nog gaan komen. Het zou toch zonde zijn als je een console haalt, terwijl er geen interessante titels voor je tussenzitten. Kwalitatief gezien zit er vrijwel amper verschil tussen de twee, of althans, dat heb ik gehoord. Persoonlijk zou ik je een PS3 aanraden, aangezien deze op langere termijn langer voorzien zal worden van games. De 360 is er al een tijdje, als je snapt wat ik bedoel. Het voordeel van de 360 is overigens dat deze veel goedkoper is dan de PS3, en ze momenteel nog aardig op een lijn staan. Zowel de PS3 als Xbox heeft zo zijn voordelen, maar ook zo zijn nadelen. Ik zou er eerst eens goed naar kijken, alvorens je er één van aanschaft. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan het beste een keuze maken tussen een PS3 en Xbox360 door, zoals bavo lievens al zei, te kijken naar de games die er voor zijn en nog gaan komen. Het zou toch zonde zijn als je een console haalt, terwijl er geen interessante titels voor je tussenzitten. Kwalitatief gezien zit er vrijwel amper verschil tussen de twee, of althans, dat heb ik gehoord. Persoonlijk zou ik je een PS3 aanraden, aangezien deze op langere termijn langer voorzien zal worden van games. De 360 is er al een tijdje, als je snapt wat ik bedoel. Het voordeel van de 360 is overigens dat deze veel goedkoper is dan de PS3, en ze momenteel nog aardig op een lijn staan. Zowel de PS3 als Xbox heeft zo zijn voordelen, maar ook zo zijn nadelen. Ik zou er eerst eens goed naar kijken, alvorens je er één van aanschaft. :)

Ik heb gekozen voor de PS3,Fable2 zal ik wel kopen voor de PC en GoW,dat zal ik wel zien,ik hoop dat hij ook op de PS3 uitkomt of op de PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen voor de PS3,Fable2 zal ik wel kopen voor de PC en GoW,dat zal ik wel zien,ik hoop dat hij ook op de PS3 uitkomt of op de PC.

Goede keus de ps3, is ook veel meer op de toekomst gericht.

Gears of waar zal nooit op de ps3 verschijnen omdat het een microsoft game is, pc is wel mogelijk.

Maar resistance en killzone 2 zijn minstens zo goed als gears of war ^_^

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen voor de PS3,Fable2 zal ik wel kopen voor de PC en GoW,dat zal ik wel zien,ik hoop dat hij ook op de PS3 uitkomt of op de PC.

Goede keus de ps3, is ook veel meer op de toekomst gericht.

Gears of waar zal nooit op de ps3 verschijnen omdat het een microsoft game is, pc is wel mogelijk.

Maar resistance en killzone 2 zijn minstens zo goed als gears of war ^_^

Alle consoles zijn toekomst gericht. Ze moeten wel :)

gears of war komt op PC. Alleen sterke PC nodig.

Resistance is niet zo leuk als Gears Of War vondt het wel tijdje leuk maar niet echt super.Ik heb dat spel dus maanden lang online gepeeld op Xbox 360 super ding gewoon. En je killzone 2 daar kunnen we niets over zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen voor de PS3,Fable2 zal ik wel kopen voor de PC en GoW,dat zal ik wel zien,ik hoop dat hij ook op de PS3 uitkomt of op de PC.

Goede keus de ps3, is ook veel meer op de toekomst gericht.

Gears of waar zal nooit op de ps3 verschijnen omdat het een microsoft game is, pc is wel mogelijk.

Maar resistance en killzone 2 zijn minstens zo goed als gears of war ^_^

Alle consoles zijn toekomst gericht. Ze moeten wel :)

gears of war komt op PC. Alleen sterke PC nodig.

Resistance is niet zo leuk als Gears Of War vondt het wel tijdje leuk maar niet echt super.Ik heb dat spel dus maanden lang online gepeeld op Xbox 360 super ding gewoon. En je killzone 2 daar kunnen we niets over zeggen.

De PS3 is wat meer op de toekomst gericht met blu-ray, ik denk dat dat is wat GTA killer bedoelt. dat alle consoles op de toekomst zijn gericht lijkt me vrij logisch, omdat ze nog we een tijdje meemoeten. Ik moet bekennen dat Resistance niet tegen Gears of War op kan, maar dat het zeker een topgame is. Over de exclusieve games van in de toekomst valt al wel wat te zeggen, maar het is moeilijk om te voorspellen welke succesvol gaan worden, al is er wel wat informatie bekend over Killzone 2. Rond oud en nieuw komen al deze games uit, en dan zal de 'next gen war' pas echt uitbreken.

Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje :

Hoe zit het nou ?

Is Killzone nou van Nederlandse makelij ? :cya:

Killzone wordt gemaakt door het in Amsterdam gevestigde bedrijf Guerrila. Hollands goud :D.

Overigens is de PS3 een betere keuze voor de toekomst met Blu-Ray en de Cell processor. Overigens als je een beetje goede PC hebt hoef je geen 360 te kopen. De 360 heeft bijna geen exclusives meer, want meestal gaat alles ook naar Vista :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje :

Hoe zit het nou ?

Is Killzone nou van Nederlandse makelij ? :cya:

Killzone is afkomstig van 'Guerilla games', een Nederlands bedrijf. Natuurlijk zijn er daarom veel Nederlanders vertegenwoordigt in het Killzone-team, maar er lopen waarschijnlijk ook veel mensen rond met een andere nationaliteit zoals je kan verwachten. Naast de Killzone reeks is Guerilla verantwoordelijk voor nog 1 game, en deze heet 'Shellshock'. Meer daarover vind je hier ;)

Edit: Wit-goud was me voor :7

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen voor de PS3,Fable2 zal ik wel kopen voor de PC en GoW,dat zal ik wel zien,ik hoop dat hij ook op de PS3 uitkomt of op de PC.

Goede keus de ps3, is ook veel meer op de toekomst gericht.

Gears of waar zal nooit op de ps3 verschijnen omdat het een microsoft game is, pc is wel mogelijk.

Maar resistance en killzone 2 zijn minstens zo goed als gears of war ^_^

Alle consoles zijn toekomst gericht. Ze moeten wel :)

gears of war komt op PC. Alleen sterke PC nodig.

Resistance is niet zo leuk als Gears Of War vondt het wel tijdje leuk maar niet echt super.Ik heb dat spel dus maanden lang online gepeeld op Xbox 360 super ding gewoon. En je killzone 2 daar kunnen we niets over zeggen.

De PS3 is wat meer op de toekomst gericht met blu-ray, ik denk dat dat is wat GTA killer bedoelt. dat alle consoles op de toekomst zijn gericht lijkt me vrij logisch, omdat ze nog we een tijdje meemoeten. Ik moet bekennen dat Resistance niet tegen Gears of War op kan, maar dat het zeker een topgame is. Over de exclusieve games van in de toekomst valt al wel wat te zeggen, maar het is moeilijk om te voorspellen welke succesvol gaan worden, al is er wel wat informatie bekend over Killzone 2. Rond oud en nieuw komen al deze games uit, en dan zal de 'next gen war' pas echt uitbreken.

Blu Ray maakt toekomst voor PS3 niet perse beter. Het is de games die er opkomen. Games die komen maken de toekomst. Blu Ray zul je pas echt bij volgende generatie nodig hebben. De grote van games valt vrij goed mee. Xbox 360 moet niet vrezen doro de goede compessie technieken. Nintendo Wii zal dan weer voro simpel maar funny en goede gameplay games gaan zorgen.

Sony heeft Guerilla games gekocht. Tja nu werken er ook Sony game ontwikkelaars mee. Wat dus vrij goed is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...