Jump to content

Xbox 360 of PS3


sevaboy

Recommended Posts

Ik heb gekozen voor de PS3,Fable2 zal ik wel kopen voor de PC en GoW,dat zal ik wel zien,ik hoop dat hij ook op de PS3 uitkomt of op de PC.

Goede keus de ps3, is ook veel meer op de toekomst gericht.

Gears of waar zal nooit op de ps3 verschijnen omdat het een microsoft game is, pc is wel mogelijk.

Maar resistance en killzone 2 zijn minstens zo goed als gears of war ^_^

Alle consoles zijn toekomst gericht. Ze moeten wel :)

gears of war komt op PC. Alleen sterke PC nodig.

Resistance is niet zo leuk als Gears Of War vondt het wel tijdje leuk maar niet echt super.Ik heb dat spel dus maanden lang online gepeeld op Xbox 360 super ding gewoon. En je killzone 2 daar kunnen we niets over zeggen.

De PS3 is wat meer op de toekomst gericht met blu-ray, ik denk dat dat is wat GTA killer bedoelt. dat alle consoles op de toekomst zijn gericht lijkt me vrij logisch, omdat ze nog we een tijdje meemoeten. Ik moet bekennen dat Resistance niet tegen Gears of War op kan, maar dat het zeker een topgame is. Over de exclusieve games van in de toekomst valt al wel wat te zeggen, maar het is moeilijk om te voorspellen welke succesvol gaan worden, al is er wel wat informatie bekend over Killzone 2. Rond oud en nieuw komen al deze games uit, en dan zal de 'next gen war' pas echt uitbreken.

Blu Ray maakt toekomst voor PS3 niet perse beter. Het is de games die er opkomen. Games die komen maken de toekomst. Blu Ray zul je pas echt bij volgende generatie nodig hebben. De grote van games valt vrij goed mee. Xbox 360 moet niet vrezen doro de goede compessie technieken. Nintendo Wii zal dan weer voro simpel maar funny en goede gameplay games gaan zorgen.

Sony heeft Guerilla games gekocht. Tja nu werken er ook Sony game ontwikkelaars mee. Wat dus vrij goed is.

vrij goed mee? Heavenly Sword was 11 of 12 GB geloof ik. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen voor de PS3,Fable2 zal ik wel kopen voor de PC en GoW,dat zal ik wel zien,ik hoop dat hij ook op de PS3 uitkomt of op de PC.

Goede keus de ps3, is ook veel meer op de toekomst gericht.

Gears of waar zal nooit op de ps3 verschijnen omdat het een microsoft game is, pc is wel mogelijk.

Maar resistance en killzone 2 zijn minstens zo goed als gears of war ^_^

Alle consoles zijn toekomst gericht. Ze moeten wel :)

gears of war komt op PC. Alleen sterke PC nodig.

Resistance is niet zo leuk als Gears Of War vondt het wel tijdje leuk maar niet echt super.Ik heb dat spel dus maanden lang online gepeeld op Xbox 360 super ding gewoon. En je killzone 2 daar kunnen we niets over zeggen.

De PS3 is wat meer op de toekomst gericht met blu-ray, ik denk dat dat is wat GTA killer bedoelt. dat alle consoles op de toekomst zijn gericht lijkt me vrij logisch, omdat ze nog we een tijdje meemoeten. Ik moet bekennen dat Resistance niet tegen Gears of War op kan, maar dat het zeker een topgame is. Over de exclusieve games van in de toekomst valt al wel wat te zeggen, maar het is moeilijk om te voorspellen welke succesvol gaan worden, al is er wel wat informatie bekend over Killzone 2. Rond oud en nieuw komen al deze games uit, en dan zal de 'next gen war' pas echt uitbreken.

Blu Ray maakt toekomst voor PS3 niet perse beter. Het is de games die er opkomen. Games die komen maken de toekomst. Blu Ray zul je pas echt bij volgende generatie nodig hebben. De grote van games valt vrij goed mee. Xbox 360 moet niet vrezen doro de goede compessie technieken. Nintendo Wii zal dan weer voro simpel maar funny en goede gameplay games gaan zorgen.

Sony heeft Guerilla games gekocht. Tja nu werken er ook Sony game ontwikkelaars mee. Wat dus vrij goed is.

vrij goed mee? Heavenly Sword was 11 of 12 GB geloof ik. :7

12 Gb is niets tegenover 50 GB. :) Kun je even goed HD-DVD gebruiken. krijg je zelfs op 9 Gb disc door compressie :)

Link to comment
Delen op andere websites

vrij goed mee? Heavenly Sword was 11 of 12 GB geloof ik. :7

12 Gb is niets tegenover 50 GB. :) Kun je even goed HD-DVD gebruiken. krijg je zelfs op 9 Gb disc door compressie :)

Microsoft heeft bevestigd dat ze geen games op HD-DVD gaan uitbrengen, ze kunnen moeilijk alle 360 bezitters verplichten om die add on de HD-DVD add on te kopen om te kunnen gamen.

En heavenly sword is dacht ik nog veel meer dan 12 GB, ik had gelezen dat alleen het geluid al 10 GB innam.

Deze game kan je denk ik el als je de audio van wat lagere kwaliteit maakt op een DVD zetten, maar games worden alleen maar groter. Ik ben dus beniewd hoe microsoft dit gaat oplossen in de toekomst (waarschijnlijk meerdere schijfjes of data op harde schijf zetten). In killzone 2 is ieder level trouwens 2 gig, past ook al zo moeilijk op een DVD, zoals ik al zij is blu-ray standaard in de ps3 echt geen overbodige luxe. Over ongeveer 4 jaar zal bijna iedere game minstens 25 gig zijn, en om een spel nou op 3 a 4 DVD's uit te brengen of voor ieder spel 15 gig op de harde schijf te reserveren lijkt mij echt irritant.

Link to comment
Delen op andere websites

Blu Ray maakt toekomst voor PS3 niet perse beter. Het is de games die er opkomen. Games die komen maken de toekomst. Blu Ray zul je pas echt bij volgende generatie nodig hebben. De grote van games valt vrij goed mee. Xbox 360 moet niet vrezen doro de goede compessie technieken. Nintendo Wii zal dan weer voro simpel maar funny en goede gameplay games gaan zorgen.

Sony heeft Guerilla games gekocht. Tja nu werken er ook Sony game ontwikkelaars mee. Wat dus vrij goed is.

Bluray zal waarschijnlijk ook nog veel gebruikt gaan worden in deze generatie hoor, je moet er rekening mee houden dat games steeds groter worden. Nu nog niet, maar over een paar jaar zal de capaciteit van een bluraydisc zeker goed van pas komen bij grote games, en dat is nog voor de volgende generatie consoles. Daarom is de PS3 ook heel erg op de toekomst gericht, want nu heb je inderdaad erg weinig aan bluray.

Link to comment
Delen op andere websites

PS3 is het beste voor de toekomst , en de Xbox 360 is het beste voor nu. De PS3 gaat dus langer mee , maar op de Xbox 360 zijn nu betere titels te krijgen. Ik zou dan wel de Xbox 360 Elite nemen want daar zit een 120 GB HDD bij , bij de Premium zit een HDD van 20 GB. Maar daar blijft maar 13 GB van over , vanwege de updates van je Xbox 360 enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
PS3 is het beste voor de toekomst , en de Xbox 360 is het beste voor nu. De PS3 gaat dus langer mee , maar op de Xbox 360 zijn nu betere titels te krijgen. Ik zou dan wel de Xbox 360 Elite nemen want daar zit een 120 GB HDD bij , bij de Premium zit een HDD van 20 GB. Maar daar blijft maar 13 GB van over , vanwege de updates van je Xbox 360 enzo.

ik ben het met je eens dat je zegt dat de ps3 beter is voor de toekomst en dat de 360 betere games heeft. maar daarmee wil dat nog niet zeggen dat het nu nog niet de moeite waard is om een ps3 te kopen, er zijn best een aantal leuke games al op de ps3, maar ja, ik heb gewoon de ps3 gekocht voor de games die er in de toekomst op komen en omdat Sony een Topmerk is In My oppinion.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

dat is ook onzin, de xbox 360 is ook hartstikke vet, maar ik was van plan maar 1 console te kopen, de playstation 3 hé! omdat ik sony + playstation 3 fan ben.

Maar de XBOX360 is dus ook gewoon vet, dus vertel jij maar is wat er dan zo stom is aan de xbox 360, want dat beest heeft nu wel betere grafics en betere games...

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...