Jump to content

[SA] GTA: TreasureHunt


Dutchy3010

Recommended Posts

Overigens zie ik wat Youp bedoeld nu. Ik reed bij Jizzy's Pleasure Dome, had 3 sterren en stond net ff te lang stil. Een politieagent komt aanrennen, ik ben net te laat weg en hij slaat me van de motor. Busted dus. Ik wachtte af wat er ging komen maar inderdaad weet het spel dan niet meer wat te doen en komen er letters en screens over elkaar heen die uiteindelijk lijken op een soort uitbreidende ster/vuur over je scherm. Kan geen kwaad, behalve voor je ranking......

post-19301-1190407334_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    42

  • PatrickW

    33

  • Blue Yoshi 97

    21

  • ikt

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb ook 1 keer de HESOYAM-cheat moeten gebruiken..

Word ik nu gediskwalificeerd??

EDIT: @ Hieronder: :cry: Ok dan begin ik morgen maar opnieuw..

Bewerkt: door Blue Yoshi 97
Link to comment
Delen op andere websites

Dus elke keer als je wasted bent moet je weer opnieuw beginnen?
Helaas wel, ja. Ik ben ook al twee keer 'wasted' geweest, dus begin nu voor de derde keer overnieuw. Toch één troost voor jou, Blue Yoshi 97: Je weet nu, als het goed is, waar je de geldzakken en Mothership's eerst gevonden had, dus kun je deze zonder al te veel moeite weer terugvinden.

Toch wel flauw: de politie maakt zelfs in deze zoektocht geen uitzondering voor je, of hebben ze alleen een hekel aan mij? :D

@ Hierboven: Zoals in de beginpost staat, is het gebruiken van cheats niet toegestaan. Dit verklaart ook waarom je je savegame in moet leveren, zodat PatrickW en Dutchy3010 kunnen controleren of je eventueel cheats hebt gebruikt. Zo ja, dan verdien je die ronde geen punten (denk ik 8)).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal wel overnieuw beginnen :puh:

Maar: Waarom is er geen vreten te vinden? xD

En hoe sla je op?

We hadden geen budget voor lunchpakketten.

Opslaan kan niet.. als je later verder wilt zoeken, zul je opnieuw moeten beginnen en eerst de bekende objecten weer moeten pakken en dan verder gaan.

Ik ga morgen verder zoeken... Ik kan nu niet eens meer een mothership van een een hydra onderscheiden. Maar ik vind het wel vet gedaan _O_ Hulde Jet en Pat :dans:

Moet je maar niet zoveel rose achterover gooien..

Tot nu toe hebben we hier helaas nog geen geldige inzendigen voor deze ronde gekregen, dus zoek vooral goed door.

Om te laten zien dat het niet onmogelijk is: op GTAforums.com zijn al 4 geldige inzendingen voor ronde 1 binnengekomen. Daarbij is wel aan het licht gekomen dat het scherm om het spel op te slaan, wanneer je alle opdrachten hebt uitgevoerd, niet altijd onder alle omstandigheden naar boven komt. Daarom is het dus ook voldoende om een screenshot van de missions passed message in te sturen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga morgen verder zoeken... Ik kan nu niet eens meer een mothership van een een hydra onderscheiden. Maar ik vind het wel vet gedaan _O_ Hulde Jet en Pat :dans:

Moet je maar niet zoveel rose achterover gooien..

Als het alleen rosé was geweest ^_^ Dan was er weinig aan de hand geweest. Tis meer de dingen waarvan ik niet wist wat het was en wat ik ook niet meer weten wat het was :7

Maar ontopic.

Ik vind het ook wel moeilijk hoor. Maar ben ook echt slecht in zoeken :7

Link to comment
Delen op andere websites

Lol....ik weet hoe je je voelt. Ik heb 3 sterren en men begint nu te zeuren dat ik moet eten teneinde mijn kracht te houden. Wil best eten maar dat spul kost geld. En die 3 geldzakken die ik net gepakt heb zie ik nergens meer :D Seven of Nine *zucht* :Y
Heb je honger schaap? Stap even in de 'Hotdog' naast de Burger Shot (naast de golfbaan).Overigens heb ik mij maar overgeleverd aan de FBI. :7
Link to comment
Delen op andere websites

Toch wel grappig dat ze op het Engelse forum er heeeeeel veel minder moeite mee hebben als jullie, daar hebben we al een aantal inzendingen, eentje zelfs al om half tien! :D

Die Amerikanen/Engelsen zijn gewoon beter, Dutchy

Maar doen er dan niet veel meer mensen op GTAForums mee?

Bewerkt: door Blue Yoshi 97
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal wel overnieuw beginnen :puh:

Maar: Waarom is er geen vreten te vinden? xD

En hoe sla je op?

We hadden geen budget voor lunchpakketten.

Opslaan kan niet.. als je later verder wilt zoeken, zul je opnieuw moeten beginnen en eerst de bekende objecten weer moeten pakken en dan verder gaan.

*blablabla*

Het opslaanscherm verschijnt niet, maar ik heb hierboven al gelezen dat een afbeelding voldoende is :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...