Jump to content

[SA] GTA: TreasureHunt


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    42

  • PatrickW

    33

  • Blue Yoshi 97

    21

  • ikt

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wil graag ook nog meedoen!!! ^_^

Helaas, dit kan niet meer. Voor de laatkomers hebben we nog mensen toegelaten tussen ronde 1 en ronde 2 (er was toen immers nog geen score bepaald, dus het aantal deelnemers kon nog variëren), maar nu kunnen we dat niet meer toestaan omdat het dan niet eerlijk is tegenover de winnaars van opdracht 1! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil ook wel meedoen hoor ^_^

lijkt me leuk :)

Mvg gtafreak007 :sigaar:

wat is dat ijgelijk en waar gaat het over

Dat staat uitgebreid beschreven in de eerste post van dit topic. Misschien handig om dat eerst even door te lezen, voor je reageerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een toevoeging op PatrickW het staat ook uitgebreid in Het blog van dit project!

Voor alle blogs moet je hier drukken. Bovenaan staat er '' Blogs '' als je daar op drukt komt die pagina waar je alle blogs kan vinden.

De blog van dit project? Sinds wanneer heeft deze contest een blog? Naar mijn weten namelijk niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt inderdaad niet aan jou, het item is er inderdaad niet. Meende dat hij er wel stond, even research doen...

EDIT: Staat er inderdaad niet (meer)

>>> Door Dutchy3010: Heeft er ook nooit gestaan... ^_^<<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

ff een vraagje want als het goed is is deze compitie toch ook aan de gang op gtaforums.com

nou worden er dan 2 prijzenpakketen weggegeven ofzo? toch niet 1 dat is niet zo leuk, heb je wel heel weinig kans.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...