Jump to content

[SA] GTA: TreasureHunt


Dutchy3010

Recommended Posts

Zo, vandaag is het volgens mij weer zover, ronde 2 toch? Om 21:00, heb er nu al ontzettende zin in! En deze keer ben ik niet bij mijn oma, dus ik ga meteen dan aan de slag ^_^

Nog veel succes met de voorbereiding, en

As Melhoras,

NeoSyp

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    42

  • PatrickW

    33

  • Blue Yoshi 97

    21

  • ikt

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vanavond omstreeks 21.00 is de tweede ronde van de contest. We hebben een aantal bugs gefixed, het geupdate bestand kan je hier downloaden. De oude MPACK map verwijderen, en vervolgens deze op dezelfde wijze weer installeren Let op! De bug met het saven is gemaakt, dus nu is een screen + savegame vanaf nu verplicht!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is het begin van ronde 2 van GTA Treasurehunt.

Hopelijk heeft iedereen z'n software ge-update zoals in dit topic en in PM is aangekondigd.

In deze ronde heb je 3 opgaven:

1) Vind 5 zakken geld in het dorp palomino

2) Vind 8 stapeltjes geld in het politieburo van Los Santos, maar hiervoor heb je slechts 60 seconden.

3) Vind 5 zakken geld in Area 69

De toegangs-code voor deze ronde is:

  • Keycard
  • Doodskopje
  • Greengoo
  • Pilon
  • Dollar
  • Boek
  • Info
  • BriefCase
  • Tshirt

Happy Hunting,

Dutchy3010 & PatrickW

Link to comment
Delen op andere websites

nouw ja ben ik tog nog 3e :)
ik hoop dat ik nog 4de ben

Niet iedereen laat, na het behalen van een bepaalde ronde, weten dat hij/zij al iets ingezonden heeft. Je kunt er daarom niet zomaar vanuit gaan dat je derde, vierde etc. bent. Hiervoor zul je moeten wachten op de uitslag. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

nouw ja ben ik tog nog 3e :)
ik hoop dat ik nog 4de ben

Niet iedereen laat, na het behalen van een bepaalde ronde, weten dat hij/zij al iets ingezonden heeft. Je kunt er daarom niet zomaar vanuit gaan dat je derde, vierde etc. bent. Hiervoor zul je moeten wachten op de uitslag. ;)

Daarom zeg ik ook dat ik HOOP dat ik 4de ben ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Het is me te moeilijk. :) Ik zoek echt hard en doe hard men best, maar dan verdwijnt men Hydra, weet ik mijn plaatsen niet meer. Ik geef het op. :puh:

Daarom maak in een kaartje, gewoon als je één gevonden hebt een bolletje op je kaart zetten. Dat heeft voordelen dat het leuk is, dat je niet alles in één keer hoeft te zoeken, maar gewoon weer kan opzoeken op de kaart en je hebt hem ^_^

En omdat er meestal niet veel op 1 plaats zijn, je het zoeken beter kan indelen.

Ik heb nu een kaartje met alle objecten die we nu moesten vinden voor de rondes en met 4 zelfgevonden bonusobjecten :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...