Jump to content

[SA] GTA: TreasureHunt


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    42

  • PatrickW

    33

  • Blue Yoshi 97

    21

  • ikt

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat mij opvalt bij beide is dat het aantal deelnemers gelijk ligt, namelijk 37, maar dat de puntentelling niet gelijk is. Hoe kan dat? Daarnaast zijn er bij hullie maar 14 deelnemers met punten en hiero 16 deelnemers. :puh: Al met al dus ook veel mensen die zich hebben aangemeld maar niets hebben ingeleverd of uberhaupt hebben meegedaan. :7 Ik hoop trouwens dat er meer rondes zoals ronde 3 komen, vond ik tot dusverre de leukste omdat je niet alleen maar hoeft te zoeken maar ook lekker kon knallen. ^_^

@ Donwell: Begrijp je jezelf nog wel? Zo ja leg het dan nogmaals uit!

Link to comment
Delen op andere websites

Niet moeilijk toch, koe? In de eerste ronde waren er een paar die punten hadden, en die geen punten hadden komen toch nog met punten. Al met al wordt de ladder hoger, en kom je zo uit. :) Dus de leden met punten kunnen niet gelijk zijn. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom bij de vierde ronde van GTA: TreasureHunt! De software is dezelfde als die van de vorige rondes. De punten worden geupdate, wanneer mijn partner (PatrickW) terugkomt van een weekendje weg.

In het eerste deel van de ronde moet je, opnieuw, 5 geldzakken zoeken. Deze keer in San Fierro Airport.

Iedereen kent de legendarische Panopticon Killer. Vind en vermoord hem in het tweede deel van deze ronde.

De toegangscode:

briefcase
keycard
doodskop
pilon
info
greengoo
Boek
Dollar
Tshirt

Succes en veel plezier!

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom bij de vierde ronde van GTA: TreasureHunt! De software is dezelfde als die van de vorige rondes. De punten worden geupdate, wanneer mijn partner (PatrickW) terugkomt van een weekendje weg.

In het eerste deel van de ronde moet je, opnieuw, 5 geldzakken zoeken. Deze keer in Blueberry.

Iedereen kent de legendarische Panopticon Killer. Vind en vermoord hem in het tweede deel van deze ronde.

De toegangscode:

briefcase
keycard
doodskop
pilon
info
greengoo
Boek
Dollar
Tshirt

Succes en veel plezier!

Is dat wel de code, als ik dat doe moet ik die dingen gaan verzamelen op SF Airport, en ze staan gewoon aangegeven? Zit ik nu in de verkeerde ronde?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb ook SF Airport, met duidelijk zichtbare geldzakken en daarna idd de Panopticon.

Edit: Dan is het nog niet duidelijk Dutchy, moeten we nu deze code gebruiken of komt er een andere?

Edit2: Geen probleem hoor :puh: je hebt het iig niet lastig gemaakt deze keer. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...