Youp Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Pepernoten helpen zelfs niet om het vol te houden
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 (bewerkt) Kan iemand een link geven naar het Engelse topic? EDIT: Heb hem al.. (Klik) Bewerkt: 28 september 2007 door Blue Yoshi 97
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Wat mij opvalt bij beide is dat het aantal deelnemers gelijk ligt, namelijk 37, maar dat de puntentelling niet gelijk is. Hoe kan dat? Daarnaast zijn er bij hullie maar 14 deelnemers met punten en hiero 16 deelnemers. Al met al dus ook veel mensen die zich hebben aangemeld maar niets hebben ingeleverd of uberhaupt hebben meegedaan. Ik hoop trouwens dat er meer rondes zoals ronde 3 komen, vond ik tot dusverre de leukste omdat je niet alleen maar hoeft te zoeken maar ook lekker kon knallen. @ Donwell: Begrijp je jezelf nog wel? Zo ja leg het dan nogmaals uit!
Donwell Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Niet moeilijk toch, koe? In de eerste ronde waren er een paar die punten hadden, en die geen punten hadden komen toch nog met punten. Al met al wordt de ladder hoger, en kom je zo uit. Dus de leden met punten kunnen niet gelijk zijn.
RagjenOR1.com Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 hoe kan ik meedoen???
Hanneswasco Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 hoe kan ik meedoen??? Dat kan je al niet meer... Dit kon je maar tot maandag 24/09 21u00...
Dutchy3010 Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Welkom bij de vierde ronde van GTA: TreasureHunt! De software is dezelfde als die van de vorige rondes. De punten worden geupdate, wanneer mijn partner (PatrickW) terugkomt van een weekendje weg. In het eerste deel van de ronde moet je, opnieuw, 5 geldzakken zoeken. Deze keer in San Fierro Airport. Iedereen kent de legendarische Panopticon Killer. Vind en vermoord hem in het tweede deel van deze ronde. De toegangscode: briefcase keycard doodskop pilon info greengoo Boek Dollar Tshirt Succes en veel plezier!
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Welkom bij de vierde ronde van GTA: TreasureHunt! De software is dezelfde als die van de vorige rondes. De punten worden geupdate, wanneer mijn partner (PatrickW) terugkomt van een weekendje weg.In het eerste deel van de ronde moet je, opnieuw, 5 geldzakken zoeken. Deze keer in Blueberry. Iedereen kent de legendarische Panopticon Killer. Vind en vermoord hem in het tweede deel van deze ronde. De toegangscode: briefcase keycard doodskop pilon info greengoo Boek Dollar Tshirt Succes en veel plezier! Is dat wel de code, als ik dat doe moet ik die dingen gaan verzamelen op SF Airport, en ze staan gewoon aangegeven? Zit ik nu in de verkeerde ronde?
Dutchy3010 Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Nee, verkeerd in mijn post (later hebben we ze waarschijnlijk omgedraaid en vergeten in ander bestand te vermelden...).
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Ja ik heb ook SF Airport, met duidelijk zichtbare geldzakken en daarna idd de Panopticon. Edit: Dan is het nog niet duidelijk Dutchy, moeten we nu deze code gebruiken of komt er een andere? Edit2: Geen probleem hoor je hebt het iig niet lastig gemaakt deze keer.
Dutchy3010 Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Ja ik heb ook SF Airport, met duidelijk zichtbare geldzakken en daarna idd de Panopticon. Inderdaad, vergeten de markers weg te halen na het testen, vrees ik...
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Zo, ik ben er weer lekker klaar mee Lekker makkelijk, ik denk dat ik hem opnieuw ga doen As Melhoras, NeoSyp
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 That was WAY too easy, let's go blast on some more PANOPTICON KILLER fools.
PatrickW Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Post 3 is geupdate met de stand na drie ronden, de bonuspunten zijn nu ook meegenomen. Vanaf nu (ronde 4) zijn er 9 nieuwe bonus objecten verstopt, dus zijn er nogmaals 9x 25 punten te verdienen. Happy Hunting.
ikt Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 (bewerkt) Woei, ik heb de killer gevonden maar ik krijg hem niet dood? Alles al geprobeerd) Bewerkt: 1 oktober 2007 door ikt
Recommended Posts