Jump to content

[SA] GTA: TreasureHunt


Dutchy3010

Recommended Posts

Woei, ik heb de killer gevonden maar ik krijg hem niet dood? :( Alles al geprobeerd)

>>> Door Dutchy3010: Tip verwijderd, dat is natuurlijk niet de bedoeling...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    42

  • PatrickW

    33

  • Blue Yoshi 97

    21

  • ikt

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maar hoortie makkelijk dood te gaan? Want ik heb alles met hem gedaan, van slaan tot laten verdrinken/exploderen.

Nee, natuurlijk hoort hij niet makkelijk dood te gaan... :puh:

Maar misschien heb je een bug, opnieuw proberen?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar hoortie makkelijk dood te gaan? Want ik heb alles met hem gedaan, van slaan tot laten verdrinken/exploderen.

Nee, natuurlijk hoort hij niet makkelijk dood te gaan... :puh:

Maar misschien heb je een bug, opnieuw proberen?

Dat is wel een goed idee, want ik ging dood aan het te weinig voeldsel probleem i.p.v. zijn kettingzaag :puh: Ik had nog een angent zijn wapen gepakt, 100 headshots gedaan, hem laten verdrinken, exploderen, overrijden, maar nog steeds gaat hij niet dood :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar hoortie makkelijk dood te gaan? Want ik heb alles met hem gedaan, van slaan tot laten verdrinken/exploderen.

Nee, natuurlijk hoort hij niet makkelijk dood te gaan... :puh:

Maar misschien heb je een bug, opnieuw proberen?

Dat is wel een goed idee, want ik ging dood aan het te weinig voeldsel probleem i.p.v. zijn kettingzaag :puh: Ik had nog een angent zijn wapen gepakt, 100 headshots gedaan, hem laten verdrinken, exploderen, overrijden, maar nog steeds gaat hij niet dood :puh:

Dat had ik ook met T-Bone en Ryder in de ronde hiervoor :tu:

(Ook met Jizzy, maar die ging uiteindelijk wel dood)

Link to comment
Delen op andere websites

sorry PatrickW en DUTCHY3010 ik meld me af want ik vind het moelijk :duh: en ik ben besig met scripte :duh: dus heb weining tijd

_O_:dans: maar ik vind het tog heel mooi gedaan jongens en meisjes :cya:_O_

Bewerkt: door osmgek11
Link to comment
Delen op andere websites

sorry PatrickW en DUTCHY3010 ik meld me af want ik vind het moelijk :duh: en ik ben besig met scripte :duh: dus heb weining tijd

_O_:dans: maar ik vind het tog heel mooi gedaan jongens :cya:_O_

Ten eerste ben ik een meisje en geen jongen :N

Ten tweede, wij doen geen mensen afmelden, aangezien ik in eerdere contests al gemerkt heb dat sommige leden dan spijt krijgen dat ze zich afgemeld hebben. Daarom hebben PatrickW en ik besloten om geen mensen uit te schrijven, en dan gewoon op 0 te laten staan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is de start van Ronde 5 van GTA Treasurehunt.

Deze ronde heb je wederom twee opdrachten.

  1. Zoek 5 zakken met geld op Mount Chilliad
  2. Zoek 5 erotische danseressen in "Palisades" en breng ze met ze Limo naar Jizzy's nachtclub

De Toegangs-code voor ronde 5 is

  • Keycard
  • Doodskopje
  • Pillon
  • Boek
  • Greengoo
  • Info
  • Dollar
  • Briefcase
  • Tshirt

Happy hunting en succes

Dutchy3010 & PatrickW

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn die 'erotische danseressen' er ook als je niet in de Stretch bent? Met de stretch zoeken werkt een beetje onhandig, en ik wordt aangevallen door aggressieve bestuurders :7

Maar weer een leuke ronde ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn die 'erotische danseressen' er ook als je niet in de Stretch bent? Met de stretch zoeken werkt een beetje onhandig, en ik wordt aangevallen door aggressieve bestuurders :7

Zolang je wel in de stretch hebt gezeten wel. Maar als je dan de stretch (per ongeluk) opblaast moet je eerst weer naar de nieuwe stretch gaan voordat ze er zijn... Zo heb ik dus een tijd lopen zoeken naar de laatste dame, zonder dat deze zichtbaar was. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn die 'erotische danseressen' er ook als je niet in de Stretch bent? Met de stretch zoeken werkt een beetje onhandig, en ik wordt aangevallen door aggressieve bestuurders :7

Zolang je wel in de stretch hebt gezeten wel. Maar als je dan de stretch (per ongeluk) opblaast moet je eerst weer naar de nieuwe stretch gaan voordat ze er zijn... Zo heb ik dus een tijd lopen zoeken naar de laatste dame, zonder dat deze zichtbaar was. :7

Het kwam erop te staan... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

De stand in de derde post is geupdate met de punten van ronde 4.

Vanwege het wegvallen van de eerste opdracht van deze ronde, hebben we besloten voor deze ronde de helft van de normale punten toe te kennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is de start van Ronde 6 van GTA Treasurehunt.

Deze ronde heb je wederom twee opdrachten.

  1. Zoek 5 zakken met geld in Bayside marina
  2. Los het mysterie op van de lege rolstoel bij fishersman lagoon

De Toegangs-code voor ronde 6 is

  • Briefcase
  • Doodskop
  • Dollar
  • Greengoo
  • Boek
  • Pilon
  • Keycard
  • Tshirt
  • Info

Happy hunting en succes

Dutchy3010 & PatrickW

Link to comment
Delen op andere websites

Het was weer een leuke ronde, al kostte die laatste geldzak me wel wat tijd :puh:

Maar vooral dat oplossen was leuk bedacht, ik heb het mysterie dan wel opgelost, maar ik begrijp het nog niet helemaal...

Maar dat komt later wel :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...