Jump to content

[SA] GTA: TreasureHunt


Dutchy3010

Recommended Posts

Inderdaad, naar 1 geldzak heb ik ook lang moeten zoeken vanmorgen. Had gisteravond weer eens geen tijd :7. Een erg leuk einde heer en dame, mijn complimenten _O_ Verschrikkelijk knap dat je dat soort dingen kunt maken......

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    42

  • PatrickW

    33

  • Blue Yoshi 97

    21

  • ikt

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Door een administratief foutje bij de engelse versie van de contest, zijn we genoodzaakt om het begin van de finale-ronde 1 dag naar achteren te verplaatsen.

Deze zal nu dus woensdag 10 Oktober om 21:00 uur van start gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Over ruim een half uur gaat de laatste ronde van GTA treasurehunt van start.

Voor de laatste keer hebben we besloten om een nieuwe software update uit te brengen.

In deze update, is de opkomende honger eindelijk verholpen en is een fout uit de komende ronde verholpen.

Klik hier om te downloaden

De installatie verloopt weer hetzelfde als de voorgaande updates:

  1. De bestaande MPACK folder verwijderen uit de San Andreas Userfiles folder
  2. Deze vervangen door de MPACK folder (incl. inhoud) uit de zipfile.

Voor de deelnemers die nog voor de prijzen strijden veel plezier en veel succes.

En natuurlijk ook veel plezier voor mensen die gewoon voor de lol ervan meezoeken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is de start van de laatste ronde van GTA Treasurehunt.

Deze ronde heb je wederom twee opdrachten.

  1. Zoek 5 zakken met geld in Blueberry
  2. Vind en vernietig 5 FBI trucks in heel San Andreas in een hydra of seasparrow

De Toegangs-code voor ronde 7 is

  • Keycard
  • Dollar
  • boek
  • Greengoo
  • Info
  • Briefcase
  • Tshirt
  • Doodskopje
  • Pilon

Happy hunting en succes

Dutchy3010 & PatrickW

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of het een bug is. maar je kan geen politie sterren krijgen. dus hoe moet je dan 5 FBI bussen kapot maaken?

Wij hebben er 5 weggezet :clown:. Deze zijn overigens niet in het spel (zonder mods) te vinden.

Is het verplicht om een Seasparrow of Hydra te gebruiken, of is dat optioneel?

Dat is verplicht, gaat je hydra/seasparrow kapot of stap je uit, moet je overnieuw beginnen :Y. Missie start ook pas als je in één van de twee stapt.

Link to comment
Delen op andere websites

... gaat je hydra/seasparrow kapot of stap je uit, moet je overnieuw beginnen :Y .
Dus ook als je uitstapt :bonk: .. Nog 1 vraagje: Zijn de SAM-sites uitgeschakeld bij Area 69? M.a.w. is het daar veilig zoeken? Of is die informatie 'classified'??
Link to comment
Delen op andere websites

ik stop ermee, sorry maar het duurt me te lang,

jammer dat het zo lang moet duren want het word een beetje vervelend,

wel succes voor de andere voor de volgende ronde(s)!! :tu:

radio es.

Link to comment
Delen op andere websites

ik stop ermee, sorry maar het duurt me te lang,

jammer dat het zo lang moet duren want het word een beetje vervelend,

wel succes voor de andere voor de volgende ronde(s)!! :tu:

radio es.

Dit was de laatste ronde, voor het geval je het niet door had. Daarom heette het ook "Final Round". Of je geeft gewoon toe dat je ze niet kunt vinden... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

We zijn aan het eind van de finale ronde van GTA Treasurehunt gekomen. Na een massale inschrijving bleken de opdrachten voor veel mensen toch te moeilijk en waren er maar betrekkelijk weinig die de opdrachten weten te volbrengen.

Waren er in de eerste ronde nog 12 goede inzendingen, een aantal ronden later was dat aantal al drastisch gezakt naar een stuk of 6. Diepte punt in het aantal inzendingen was de finale ronde, waar we precies nul goede inzendingen kregen.

Bij de bonus objecten was het beeld hetzelfde, werden van de eerste set van 9 objecten er nog 9 gevonden. Van de tweede set, die ook wel wat moeilijker verstopt was, werden er maar twee gevonden.

Maar goed, het was een spannende en ik hoop voor iedereen leuke strijd, die uiteindelijk een duidelijke winnaar op heeft geleverd.

De winnaar van GTA treasurehunt 2007 is geworden:

Jow Tommy Verceti

De tweede en derde plaats gaan naar respectievelijk $NeoSyp$ en GTA-Sheep

De complete ranglijst van iedereen die punten heeft gehaald, is te vinden in de derde post van dit topic.

We willen nog wel even de winnaars van de verschillende afzonderlijke onderdelen op een rij zetten:

  • Ronde 1 : ikt
  • Ronde 2 : Ikkes
  • Ronde 3 : -Matthijs-
  • Ronde 4 : $NeoSyp$
  • Ronde 5 : $NeoSyp$
  • Ronde 6 : $NeoSyp$
  • Ronde 7 : geen winnaar
  • Bonus 1 : Jow Tommy Verceti
  • Bonus 2 : geen winnaar

Hoewel het voor de stand niet echt nodig is, hebben we nog een laatste zoekopdracht, die als tie-breaker bedoeld was.

Het gaat nergens meer om, maar de mensen die nog graag was te zoeken willen hebben:

Opdracht: Zoek 5 zakken met geld op "The Strip" in Las Venturas

Toegangs-code

  • Briefcase
  • Doodskopje
  • Keycard
  • Info
  • Boek
  • Tshirt
  • Greengoo
  • Pilon
  • Dollar

We willen iedereen heel hartelijk bedanken voor de deelname,

en misschien tot een volgende keer.

Dutchy3010 & PatrickW

Link to comment
Delen op andere websites

Snap het niet...

Ronde 1 : ikt

Ronde 2 : Ikkes

Ronde 3 : -Matthijs-

Ronde 4 : $NeoSyp$

Ronde 5 : $NeoSyp$

Ronde 6 : $NeoSyp$

Ronde 7 : geen winnaar

Bonus 1 : Jow Tommy Verceti

Bonus 2 : geen winnaar

Neo hoort dan toch te winnen ondanks de bonus van JTV?

PS. Excuus als het fout is, en JTV: Feli!

Link to comment
Delen op andere websites

Hé, jammer dat het alweer afgelopen is. Mijn complimenten aan Dutchy & PatrickW voor het bedenken en uitvoeren van deze zeer originele contest. Heb me erg vermaakt in de afgelopen periode, in mijn ogen absoluut voor herhaling vatbaar dus! _O_

Daarnaast van harte gefeliciteerd met je overwinning, Jow Tommy Vercetti. Geniet van je prijs! Ook $NeoSyp$ en GTA-sheep gefeliciteerd met hun behaalde posities.

Jammer genoeg was de laatste opdracht voor mij iets te hoog gegrepen. Heb daarnaast ook lang moeten zoeken naar de oplossing van het mysterie in Fishersman Lagoon. Voor de rest waren het erg leuke en variërende opdrachten die goed te doen waren. Ik vond het overigens erg prettig om elke ronde te beginnen met het zoeken van geldzakken. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...