Jump to content

[SA] GTA: TreasureHunt

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn complimenten voor deze geweldige competitie Jet en Patrick. Met uitzondering van de laatste ronde (die ook hier even geheel mis is gegaan) heb ik praktisch om de 3 dagen het sociale leven geheel lam gelegd om op tijd TH te kunnen spelen. Niets gewonnen, hetgeen ook verwacht, maar érg genoten en toch nog derde geworden. Een topper en hopelijk snel nog eens :tu:

En Jow Tommy Verceti natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je overtuigende eerste plaats _O_

• Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

42

• PatrickW

33

• Blue Yoshi 97

21

• ikt

17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Gefeliciteerd Jow Tomy, echt heel netjes gedaan, en natuurlijk veel plezier met je prijs! Alle andere deelnemers hebben natuurlijk ook hun best gedaan, hiervoor natuurlijk ook complimenten!

En natuurlijk de organisatie, echt puik werk, en best voor herhaling vatbaar denk ik! ^_^

Geplaatst:

Gefeliciteerd met deze ruime overwinning, Jow Tommy Verceti! Veel plezier met je prijs! Uiteraard mogen $NeoSyp$ en GTA-Sheep ook trots zijn met hen eigen behaalde posities, want een tweede en derde plaats haal je ook niet met twee vingers in de neus.

Natuurlijk wil ik ook de perfect geregelde organisatie bedanken, want zonder jullie was deze contest natuurlijk geen succes geworden. Bedankt, Jet en Patrick, het was een zeer originele en vermakelijke contest! :tu:

Geplaatst:

Op het laatst nog van het podium gestoten door $NeoSyp$ en een schaap :bier: , gefeliciteerd.

Felicitaties gaan ook uiteraard naar JTV :dans: , die bonus objecten hebben de doorslag gegeven!

Dank naar Patrick en Jet voor hun geweldige 'contest' en organisatie, weet dat jullie er echt heel veel werk mee hebben gehad met een even zo geweldig resultaat. Petje af _O_

Geplaatst:

ik heb erg genoten van de treasure hunt, als als ik gewoon er te lang over moest doen stopte ik gewoon met die ronde.

misschien kunnen jullie alle antwoorden bekend maken, want ik zou graag nog dat mysterie willen oplosse maar daarvoor kon ik niet alle zakken vinden, dit was ook bij andere rondes.

en yow tommy vercetti gefeliciteerd! :dans:

Geplaatst:

Van harte gefeliciteerd Jow Tommy Verceti :), jammer dat mijn deelname niet zo'n succes werd. In ieder geval, bedankt voor de organisatie. NeoSyp en schaap ook gefeliciteerd :dans:.

Geplaatst:

Gefeliciteerd Jow Tommy Verceti, met je ruime overwinning van dit contest. :):dans: Ook bedankt PatrickW en Dutchy3010, met dit succesvolle contest, de geweldige opzet, en natuurlijk het contest zelf, verschrikkelijk knap gemaakt, die bestandjes e.d.

Verder, jammer dat ik al zo snel moest stoppen, ik kwam er gewoon niet meer uit, op een gegeven moment duurde het toch wel érg lang, en ik had natuurlijk ook nog andere dingen te doen.

Om toch GTA-Sheep en $NeoSyp$ nog eventjes in het zonnetje te zetten met hun tweede en derde plaats, ook jullie van harte! :dans:

Geplaatst: (bewerkt)

Gefeliciteerd JTV, maar natuurlijk ook Sheep en Neospy! Fantastisch dat jullie altijd zoveel en zosnel alles konden vinden! Mijzelf is het niet gelukt om al deze dingen te vinden, dus ben ik ook snel gestopt. :puh:

Dus nogmaals proficiat aan de 3 winnaars, maar natuurlijk ook aan alle deelnemers die gezocht hebben naar de objecten. Maakt niet uit of je ze gevonden hebt of niet. :)

Ook proficiat aan PatrickW en Dutchy, geweldige organisatie en geweldige mod!

Bewerkt: door Hanneswasco
Geplaatst:

He verdorie, als ik nou iets eerder weer begonnen was met alle GTA spellen die ik bezit uit te spelen, kon ik nog meedoen. :(

Komt er nog een vervolg? ;)

Sorry als dit eerder gevraagd/beantwoord is, heb niet zo veel trek om alle pagina's door te lezen. :zz:

Geplaatst:
Komt er nog een vervolg? ;)

Misschien wel, misschien niet... Dat weten we nog niet. Het kost namelijk erg veel tijd om dit te maken, wij zijn er in januari al aan begonnen en begin september was het pas af. ;)

Geplaatst:

Tja 9 maanden, maar het resultaat mag er wezen!! En er zijn maar weinig stellen die na hun eerste kindje al direct aan een tweede beginnen. Gun ze wat tijd, het oefenen hebben ze al onder de knie. ^_^

Geplaatst:

Ik vond het een erg leuke wedstrijd om aan mee te doen, ook ik was zeker eens in de drie dagen om 21:00 uur paraat :D

Het was zeer goed georganiseerd, en met dat foutje in ronde vier (ofzo :puh:) was ik ook niet ontevreden ^_^

Het zoeken was leuk, behalve het alleen 'dom' zoeken waren er gelukkig ook nog bonusobjecten, wat voor mij dus goed uitpakte :dans:

Iedereen nog bedankt voor de felicitaties, en felicitaties aan $NeoSyp$ omdat hij telkens zeer snel was, en aan Sheep omdat hij ook het podium heeft gehaald :bier:

(toen ik keek trouwens was Koe nog op het podium, maar toen waren die bonusobjecten blijkbaar niet meegerekend)

Dan nog, knap gedaan Patrick en Dutchy, het is lang werken, maar dan heb je ook wat :tu:

Geplaatst:

Voor de mensen die wel benieuwd zijn waar alles staat, maar het niet konden vinden, hebben we kaartjes gemaakt. Deze kan je hier bekijken. Veel plezier ermee!

Geplaatst:

De dollar en en T-shirt vande bonus objecten van Ronde 1 zijn op het kaartje verkeerd aangegeven :sigaar:

Bij de eerste ronde kan ik me maar drie objecten herinneren, maar misschien hebben jullie dat in de nieuwste versie aangepast ^_^

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...