Jump to content

[SA] GTA: TreasureHunt


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    42

  • PatrickW

    33

  • Blue Yoshi 97

    21

  • ikt

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Welkom bij de start van GTA Treasurehunt

In de eerste ronde krijg je twee opdrachten te vervullen, ten eerste moet je 3 zakken met geld zoeken in het dorp Fort Carson (als binnenkomer in ronde 1 hebben we er 5 verstopt). Daarna moet je op zoek naar 5 Mothership voertuigen in San Fierro (instappen om het voertuig te laten tellen). Na het voltooien van deze opdrachten krijg je een "MIssion Passed" bericht te zien, waar je een screenshot van moet nemen. Daarna krijg je de mogelijkheid om een savegame op te slaan.

De screenshot en de savefile, moet je daarna zo snel mogelijk in een PM naar Dutchy3010 of PatrickW sturen.

Hierna kun je eventueel opnieuw met dezelfde code het spel ingaan om op zoek te gaan naar de bonus objecten, zoals in de eerste post beschreven staat.

Nu het belangrijkste deel van dit bericht.

De toegangscode van de eerste ronde:

  1. Green Goohttp://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=57780&st=80&start=80#
    Klaar
  2. Pilon
  3. Rhymebook
  4. Keycard
  5. Tshirt
  6. Dollar
  7. Doodskopje
  8. Info
  9. Briefcase

Happy Hunting

Om mensen die alsnog mee willen doen, hebben we besloten om nog nieuwe aanmeldingen te accepteren totdat de eerste ronde is afgelopen. Deze mensen hebben dan in de eerste ronde wel minder kans op veel punten, maar dat kunnen ze in de verdere ronden wel weer inhalen. En natuurlijk in meedoen ook belangrijker dan winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat mapje in mijn folder gezet, mar het doe tniets. Ik starte sa op, nieuw game maar het stond er niet bij.

Ziet het pad naar de modificatie bestanden er zo uit: ?

GTA San Andreas User Files\MPACK\MPACK2

En in de MPACK2 folder moeten drie bestandjes staan.

Euhm, ja, er zijn ook nog 4 slots over. Enkel is de laatste en voorlaatste slot al in gebruik.

Slots ? Savegame slots bedoel je?

Daar gaat het nu niet om..

Je moet de map MPACK uit de zipfile kopieren naar de "GTA San Andreas User Files" map in mijn_documenten kopiëren.

Daarna SA opstarten en kiezen voor "new game".

Daarna kies je uit het menu : GTA Treasurehunt

Euhm, ik doe nieuw game, daar staat ie niet bij hoor. En het staat gekopieerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje: rijden de motherships rond of staan deze geparkeerd?

Geparkeerd.

We hebben een bug ontdekt, let hier op:

Ga geen gebouw binnen waar geen gele pijl voor staat! Zolang er een pijl voor staat, kan je gerust naar binnen. Als je in gebouwen gaat waar geen gele pijl voor staat, zal je wasted zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog iets:

Ik zal eerst mijn heel verhaal vertellen.

Nadat meneer PatrickW de codes had gepost, had ik stiekum SA al opgestart, zodat ik ze alleen nog maar hoefde in te voeren. Zo gepland, zo gedaan. En Youp begon aan de zoektocht! Nou, ik zag zo'n hydra, ik dacht van; leuk! Laat ik daar eens in vliegen. Kaboem, kapot, wasted. Nou, dan maar de Comet. En ooohhhhh, wat ging ie snel. Te snel, en ik was er nog maar net buiten, of m'n Cometje was kapot. Nou, ik pakte maar zo'n lelijke dikke klote auto, maar omdat de lovely police het zag, kreeg ik een sterretje. Maar echt snel ging het niet. Overigens ging die ook best snel kapot. Ik was er nog maar net in, en ik stapte al weer uit. Toen kwamen er zo'n paar van die politieauto-terreinwagens aangereden, die ik juist nodig had! Naja, dus ik pak die auto, want ik moest zo'n heel stuk overrijden en als ik daar m'n auto verloor, zou ik dood zijn. Dus ik pakte die, wat me wel handig zou uitkomen. Nou ik rijden, en het verliep goed. Maar in een politieautorijden is niet het allerbeste wat je kan overkomen omdat je dan die schijtpolitie op de hielen hebt. Dus ik drop dat ding ergens weer, waardoor ik verder ging naar het stadje op de motor. Nou ik kwam daaraan en dat driehoekje ging weer weg. Altijd leuk, maar ik vond al snel m'n eerste. De 2e nog niet, want ik zag een leuker kleurtje motor. Dus ik dacht laat ik die pakken. Maarja, de politie zat me op de hielen waardoor ik bij het pakken van die motor er af werd gegooid door de lelijke zwarte knuppel van die politieagent, en wasted was. Nou kreeg ik het schermpje te zien van 'wasted' alleen, er kwam wat 'vuur' om de woorden heen. Dat 'vuur' werd steeds groter en groter, en omdat ik liever niet wou dat m'n beeldscherm kapot ging, sloot ik SA maar af. Ik weet niet of je hier iets mee kunt, maar iig is het best vervelend.

Dit is serieus :Y

Verders heb ik het nogmaals geprobeert. 3 gehaald in dat dorpje, naar San Fierro, maar daar had ik uit het niets zin om mensen te gaan meppen, waardoor de politie kwam, en ik te weinig hp kreeg en doodgeslagen werd :duh:.. Nu heb ik ff geen zin meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het mogelijk om te saven in een missie?

Nee, na de missies pas. :)

@ Youp, kan je misschien kort maar krachtig je probleem vertellen? :puh: Op dit moment lijkt het net alsof je te onrustig alles wilde doen en daarom wasted/busted was. Mocht er wel een bug zijn opgetreden, vertel het dan even duidelijk, want op deze manier snap ik er niet veel van. :bonk:

@ Sheep, dat kan kloppen.. Wij waren namelijk vergeten dat we de eerste missie 3 van de 5 maar deden, als soort van "rustig beginnen". ;) Maar inderdaad, je moet 3 zakken zoeken, terwijl er 5 staan...

Link to comment
Delen op andere websites

Is het mogelijk om te saven in een missie?

Nee, na de missies pas. :)

@ Youp, kan je misschien kort maar krachtig je probleem vertellen? :puh: Op dit moment lijkt het net alsof je te onrustig alles wilde doen en daarom wasted/busted was. Mocht er wel een bug zijn opgetreden, vertel het dan even duidelijk, want op deze manier snap ik er niet veel van. :bonk:

@ Sheep, dat kan kloppen.. Wij waren namelijk vergeten dat we de eerste missie 3 van de 5 maar deden, als soort van "rustig beginnen". ;) Maar inderdaad, je moet 3 zakken zoeken, terwijl er 5 staan...

Nou, ik werd wasted van mijn motor afgeslagen door de politie en ik kreeg het normale wasted schermpje te zien. Alleen langzaam begon er 'vuur' rondom de letters te komen. Dat vuur werd alleen maar groter en groter, en het schermpje zelf ging niet meer verder zodat ik zou spawnen. En omdat ik niet wou dat mijn beeldscherm onplofde, sloot ik SA maar af.

Toch is met verhaal leuker :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Oh oh ik heb 5 sterren aan m'n broek. Suggesties? Ik heb te weinig geld voor de Pay'n Spray en de Cob Bribes zijn er niet. Waarom staat de slagboom bij de marine basis open? Geen wapens ... resistance is futile ... mag 7/9 even langskomen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had net 4 van die Mothership's gevonden, en toen ging ik in zo'n marker en toen viel ik dood in een Hidden Interior (Had die post niet gelezen :-( )

Maar kun je gewoon doorgaan waar je gebleven was als je wasted bent?

Link to comment
Delen op andere websites

Lol....ik weet hoe je je voelt. Ik heb 3 sterren en men begint nu te zeuren dat ik moet eten teneinde mijn kracht te houden. Wil best eten maar dat spul kost geld. En die 3 geldzakken die ik net gepakt heb zie ik nergens meer :D Seven of Nine *zucht* :Y

Edit @BlueYoshi: nou, dat denk ik niet......

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...