Jump to content

[SA] GTA: TreasureHunt


Dutchy3010

Recommended Posts

Net dus alle motherships gevonden, alle packages, maar ik kon niet saven? Ik kwam weer uit in het warehouse, zonder een saveschermpje te krijgen. Hopelijk mag hij meetellen, ook zonder savegame bij mij voor deze ene keer? :{

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    42

  • PatrickW

    33

  • Blue Yoshi 97

    21

  • ikt

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

De toegangscode van de eerste ronde:
  1. Green Goo
  2. Pilon
  3. Rhymebook
  4. Keycard
  5. Tshirt
  6. Dollar
  7. Doodskopje
  8. Info
  9. Briefcase
ja halloooow wat is nou die code, ik wil zo snel mogelijk mee doen, staat er hier is de code, staat er een site met iets erbij....

en waar moet ik dan die code invoerne?

Link to comment
Delen op andere websites

Je zal beginnen een het Warehouse, als je naar de andere kant loopt (Ook de kleine trapjes op) zal je allemaal icoontjes zien zoals een koffertje doodskop etc. Je moet nu in volgorde de icoontjes oprapen/ er door heen lopen zodat ze verdwijnen. Als je het eerste de 'Green Goo' moet oprapen, loop je door de Green Goo heen ;).

Edit: Ik kaap ook met het zelfde probleem als Donwell, ik ging in de laatste mothership zitten. Er kwam twee keer achter elkaar Mission passed (Met het bedrag) te staan, toen ik uit de mothership stapte kwam ik terug in het warehouse, ik mis de save functie momenteel ook dus.

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

Overigens zie ik wat Youp bedoeld nu. Ik reed bij Jizzy's Pleasure Dome, had 3 sterren en stond net ff te lang stil. Een politieagent komt aanrennen, ik ben net te laat weg en hij slaat me van de motor. Busted dus. Ik wachtte af wat er ging komen maar inderdaad weet het spel dan niet meer wat te doen en komen er letters en screens over elkaar heen die uiteindelijk lijken op een soort uitbreidende ster/vuur over je scherm. Kan geen kwaad, behalve voor je ranking......

Precies! Volgens mij had ik dat ook. Dat zal dan wel de bug zijn. Dat je niet van je motor mag afgeslagen worden. Wel irritant omdat ik dan weer helemaal opnieuw moet beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

ff een korte uitleg.

mpackyv8.png

dat mapje zet je dan in ^

userfilesgf8.png

GTA SAN ANDREAS USER FILES ^

kiesjegtatreashuntlj4.png

dan kies je GTA treaserhunt ^

dannaaricoontjeslb2.png

dan ga je naar de icoontjes in het gebouw ^

dan moet je de code doen en dat is

1.Green Goo

2.Pilon

3.Rhymebook

4.Keycard

5.Tshirt

6.Dollar

7.Doodskopje

8.Info

9.Briefcase

naarfortgw3.png

dan spawn je bij grovestreet ^

naarpijldu2.png

dan ga je naar die pijl ^

en zoek de geldzaken

treasxe8.png

als je de geldzakken gevonden heb dan mission passed ^

gr ric

Bewerkt: door osmgek11
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat veel mensen nog druk bezig zijn de pakketten te zoeken, gelukkig hebben jullie nog 2 dagen. Ze zijn wel te vinden, en de inzendingen druppelen dan ook al binnen. Iedereen die het dus nog niet gevonden heeft: Vooral doorgaan :D

Helaas zitten er een paar eigenaardigheden in de software, maar die staan het spel gelukkig niet in de weg:

  • Savescherm wordt niet altijd weergegeven. Voor ronde 1 accepteren we ook inzendingen zonder savefile.
  • Door de grondzakken bij binnengaan van de diner/restaurant interieuren die normaal alleen gebruikt worden tijdens de dating missies. Deze interieuren zijn helaas niet solid, en je zakt dus door de vloer om na een tijdje Wasted te worden. Je zult dan opnieuw vanuit groove street terug moeten naar de plak waar je was. Deze interieuren heb je niet nodig in deze ronde en kun je dus vermijden.
  • Brandend scherm bij Busted. Dit is wel een heel erg mooi grafisch effect, maar was niet echt de bedoeling. Helaas zul je de ronde opnieuw moeten beginnen als je busted bent. Om de pijn te verzachten, bij deze de mededeling dat op de marine basis geen mothership te vinden is, dus je kunt het 5-star wanted level voorkomen die je krijgt als je er gaat zoeken.

We hebben ondertussen al oplossingen voor deze problemen gevonden en deze gefixed. We zullen voor aanvang van de tweede ronde nog een nieuwe versie van de softwarte verspreiden, zodat we in de volgende rondes geen last meer hebben van deze dingen.

Als je nog meer "eigenaardigheden" (Soms ook wel BUGs genoemd) tegenkomt, horen we het graag zo snel mogelijk, zodat we die ook nog kunnen oplossen in de software update.

Voor iedereen die nog bezig is: happy hunting

Voor iedereen die klaar is met ronde 1: Lees het stukje over "bonus activiteit" in de eerste post, en ga op jacht naar de bonuspunten.

@asmgek11: :tu: mooie uitleg :)

@TonyMontanaa: Ik zet je erbij, je hebt voor ronde 1 wel een achterstand, maar je hebt nog alle kans het in te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig dat er geen savegame bij hoeft. :) Heb hem al ingezonden verder, naar Dutchy3010.

Verder, ik kwam ook nog een bug tegen bij één van de Motherships. Die heb ik met wat moeite gepakt, ook deze staat in dezelfde PB.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik heb dus zeker weten de map MPACK in de goede map gezet (alles klopte met wat er in de tut van osmgek11 staat), maar alnog komt er geen scherm zoals de derde screenshot in de tut als ik een nieuw spel start. Ik krijg gewoon meteen het introfilmpje. Ik vrees dat ik dan maar niet mee kan doen....

:bier: Nuke[NL]

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb ik nodig om mee te doen
  • GTA-SA op de PC (v1.0 of gedowngrade m.b.v. de patch).
  • Deze bestandjes (te downloaden in de database)
  • Een vrij savefile-slot.
  • Speurneus
  • Tijd
Als je hieraan voldoet moet het werken, heb je V2 dan moet je dus eerst de patch gebruiken om 'm te downgraden. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...