Jump to content

Vice City Street Racing


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jesperkaj

    20

  • DB10

    11

  • Hanneswasco

    10

  • HerrieM

    5

Wat voor vragen zou je over Street Racing moeten hebben? Gewoon een kwestie van doorrijden en de kans ie erg groot dat je wint als je een beetje een goeie wagen hebt. Lukt het niet? Dan probeer je het gewoon opnieuw, simpel zat. Wil je cheaten dan kun je altijd nog een tank spawnen en iedereen overhoop rijden of anders met een rocket launcher op schieten. Ook kun je een blokkade voor de auto's neerzetten voordat de race echt begint. Kun je dan nog niet winnen na een paar keer proberen, dan ben je gewoon erg slecht in (virtueel) autorijden. Gewoon wat meer rijden en je wordt vanzelf beter. Wat voor vragen zou je nu nog kunnen hebben?

Edit: laat allemaal maar; ik zie nu pas dat dit hoort bij het gepinde toernooi-topic. Ik dacht even een hulptopic voor mensen die het niet uit konden halen ofzo. Srry :puh:

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik heb nu trouwens wel een vraag. Hoe wil je controleren dat de doorgegeven tijd kloppend is? Ik bedoel, zolang je gewoon een realistische tijd geeft, maar toch een aantal seconden minder dan je werkelijk gedaan hebt, scheelt dat toch weer. Een afbeelding laten maken ofzo? Maar zelfs die kun je veranderen. Of alles op laten nemen met Fraps? In VC heb je veel minder last van framerateproblemen dan in SA immers.

En nog een vraag: hoe vaak mag je de race proberen? Is het een one shot? Of gewoon zo vaak mogelijk totdat de tijd erop zit en je gewoon je allerbeste tijd invult? Is niet heel eerlijk, sommigen hebben dan veel meer pogingen dan anderen. Maar het blijft lastig controleren.

Link to comment
Delen op andere websites

Er dient bij de finish een screenshot gemaakt te worden van de tijd. Je mag de race zo vaak proberen als je wilt.

Over de eerlijkheid, hier moeten we gewoon vertrouwen in de eerlijkheid van onze leden. Er zijn natuurlijk vele manieren om vals te spelen, maar hier kun je uiteindelijk niets tegen doen. Daarnaast kun je je af vragen wat een overwinning inhoud als je weet dat je vals gespeeld hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je mag zelf kiezen welke auto je wilt, al lijkt het mij een voor de hand liggende keuze.

Tuurlijk; een trashmaster natuurlijk :tu:

(Misschien is dat nog wel mogelijk ook om daarmee te winnen. Gewoon in de handling jouw auto sneller maken en makkelijker laten draaien, en er in de main.scm voor zorgen dat je 'tegenstanders' niet meer in de weg zitten :puh: )[/font]

>>> Door HerrieM: Bij deze alvast een waarschuwing voor je. Als je met een Trashmaster een sneller tijd haalt dan mijn pr, declaseer ik je meteen ^_^ <<<

Ik was niet eens van plan mee te gaan doen, was alleen maar geïnteresseerd :puh:

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje aan alle deelnemers,

Hebben jullie toegang tot de races van Sunshine Auto's, want dat is opzicht wel nodig.

Ik zie trouwens ook dat er erg weinig deelnemers nog zijn. Ben je geinteresseert (moeilijk woord), meld je dan nog aan. We weten nog niet wanneer we beginnen, dat krijgen de deelnemers zo snelin ons hoofdtopic te horen.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje, er staat wel allemaal van geen cheats, mods e.d. en eerlijk spelen. Maar als ik in de handling.cfg een getalletje verander, wat niet echt opvalt, is het toch helemaal niet zo heel moeilijk om het hele toernooi met gemak te winnen? Daar kan de "leiding" nooit achter komen. Hoe weet je dat iedereen wel echt eerlijk speelt naast het gestelde vertrouwen?

Link to comment
Delen op andere websites

Of je moet een multiplayer online race toernooi doen. Nou speel ik geen MTA of SA-MP of andere multiplayer dingen, maar is er niet ook een soort van race gedoe voor SA? Bestaat er ook zoiets voor VC? Kun je dan niet het beste een server maken met een password systeem en dan de wachtwoorden via PB sturen naar de deelnemers? Dat is de enige manier om het 100% eerlijk te houden. (Nou ja, 99%, hacken blijft waarschijnlijk mogelijk maar is veel lastiger dan simpel de handling te veranderen)

Kan natuurlijk goed zijn dat dit veel te veel programmeerwerk is en veel te veel tijd in beslag neemt of veel te moeilijk is, maar daar heb ik verder niet bijzonder veel verstand van.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...