Jump to content

Vice City Street Racing


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jesperkaj

    20

  • DB10

    11

  • Hanneswasco

    10

  • HerrieM

    5

Als we 20 d-nemers hebben, worden die verdeelt in groepen van 4, dus 5 d-nemers per groep. Eerst wordt er een groepsfase gehouden met 4 race's, degene met de meeste punten gaat naar de finale. Dus 1 van de 5 van elke groep gaat door. de finalisten moeten het tegen elkaar opnemen en wie die race wint, krijgt iets, maar we zeggen nog van niks

Link to comment
Delen op andere websites

Hier vind je alle informatie over Sunshine Autos.

Ik zal ook nog eens een kaartje in elkaar knutselen om te tonen waar het precies is. :)

Edit:

Hier is het kaartje:

sautojb3.png

Bij de grote oranje stip staat sunshine auto's. :)

Double Edit: Je kan ook gewoon een 100% savegame downloaden, dan heb je Sunshine Autos zonder er moeite voor te doen. :) Een 100% savegame kan je hier downloaden.

Bedankt :)

Ik had hem niet kunnen vinden op de wikigta vandaar ^_^

_

Super vet idee trouwens, zo'n race..

maar ik denk toch dat het het meest eerlijk is dat er gefilmpt word (als is het maar de laatst 30 seconden met bv fraps) en dat je hem dan gewoon op Youtube post.

Bewerkt: door rick..
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb er ook zin in en ik wens iedereen veel succes met het rijden van de race. Ik vind het parcours om te beginnen wel een aardig parcours, maar dit is helaas niet mijn favoriete parcours. Ik hou meer van een technisch en redelijk lang parcours. Om te winnen moet je wel op alle parcours kunnen rijden. Ik kan gelukkig wel rijden op dat parcours. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

En hou er ook rekening mee dat ik dit jaar niet meedoe, dus nu hebben jullie tenmiste nog kans om te winnen.

Kan iemand een raam open zetten? Het stinkt hier... :7

Houd er rekening mee, vorig jaar deed ík niet mee... :D

Ik heb er ook wel zin in, ik heb voor deze ronde al ingeleverd omdat ik morgen op vakantie ga, hopelijk ben ik op tijd voor de tweede ronde terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, gisteren is mijn computer kapot gegaan waar alle tijden op stonden. Gelukkig heb ik alle PB's nog en een nieuwe computer, dus dat leverd even vertraging op!

Hoe lang duurt die vertraging nog en wanneer kunnen we dan de uitslag verwachten?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...