SWYV Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 om de vals spelen tegen te gaan raad ik jullie toch aan om VC:MP te spelen en voila dan kunnen jullie zien of diene eerlijk is of niet enz... :7 Reageren
HerrieM Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 om de vals spelen tegen te gaan raad ik jullie toch aan om VC:MP te spelen en voila dan kunnen jullie zien of diene eerlijk is of niet enz... :7 Het is een fabeltje dat er via MP niet vals te spelen valt. Ook heb ik noch Blizzard de mogelijkheid/ervaring om hier een server voor aan te maken. Daarnaast krijg je bij mp dat ook de internetsnelheid een grote rol speelt. Ikzelf heb geen ervaring met VC:MP maar wel met SA:MP. Door mijn beperkte internetsnelheid, heb ik bij SA:MP veel last van ping/lag. (weet niet hoe het precies zit). Hierdoor ben ik bij een start bijvoorbeeld altijd als langzaamte weg. De eerljkheid van MP is hierdoor dus ook al betrekkelijk. Ook geef je door onze opzet mensen de mogelijkheid om het in hun eigen tijd te doen. Een moment vinden waarop 5 verschillende leden tegelijk kunnen is moeilijk door bjvoorbeeld school/werk, sport, eten computerbeschikbaarheid enz. Laat staan als je het voor 15 mensen wilt regelen. We moeten er vanuit gaan dat niemand valsspeelt. We kunnen helaas niet anders dan te vertrouwen in de mensheid. En hou er ook rekening mee dat ik dit jaar niet meedoe, dus nu hebben jullie tenmiste nog kans om te winnen. Over wanneer de race begint, kan ik nog weinig zeggen. We hoipen de startlijst zo vol mogelijk te krijgen, maar op een gegeven moment zullen we moeten beslissen om maar te starten. Iedereen zal tegen die tijd een pm krijgen om nog eens geattendeerd te worden op het begin van het tournooi. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2007 We zijn er, zoals HerrieM zegt nog niet uit wanneer we de race starten. Jullie krijgen echter de planning zo snel mogelijk te weten En hou er ook rekening mee dat ik dit jaar niet meedoe, dus nu hebben jullie tenmiste nog kans om te winnen. Jullie weten het misschien niet meer, maar HerrieM won de vorige racecontest. Ikzelf doe ook niet mee, zodat er iemand anders in de plaats kan van mij. Reageren
DB10 Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 We zijn er, zoals HerrieM zegt nog niet uit wanneer we de race starten. Jullie krijgen echter de planning zo snel mogelijk te wetenEn hou er ook rekening mee dat ik dit jaar niet meedoe, dus nu hebben jullie tenmiste nog kans om te winnen. Jullie weten het misschien niet meer, maar HerrieM won de vorige racecontest. Ikzelf doe ook niet mee, zodat er iemand anders in de plaats kan van mij. Ok en was de contest toen ook met dezelfde opzet? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 13 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2007 We zijn er, zoals HerrieM zegt nog niet uit wanneer we de race starten. Jullie krijgen echter de planning zo snel mogelijk te wetenEn hou er ook rekening mee dat ik dit jaar niet meedoe, dus nu hebben jullie tenmiste nog kans om te winnen. Jullie weten het misschien niet meer, maar HerrieM won de vorige racecontest. Ikzelf doe ook niet mee, zodat er iemand anders in de plaats kan van mij. Ok en was de contest toen ook met dezelfde opzet? Nee, volgens mij was ik ng niet eens op dit forum en volens mij deed HerrieM alleen maar mee. Voor meer info moet je maar aan hem vragen, want ik weet er eigenlijk niks van Reageren
HerrieM Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Die vorige VC Race tournooi was wel degelijk op dit forum. Het werd begin 2006 Georganiseerd door Thabit. In de finale heb ik nipt gewonnen van Colonel Cortez. Het had ongeveer dezelfde opzet als deze. Reageren
DB10 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Trouwens bij de knock out is het de bedoeling dat je alle races rijd en daarvan de tijden bij elkaar opteld en degene met het laagste getal gaat door? Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Effe een vraargje waar download je de goede VC MP? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Nogal heel erg offtopic maar ja. Klik. Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Sorry maar dit was heel erg dringend. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Kunnen we niet gewoon in 4 groepen van 3? Want we zijn nu met 12 en ik denk niet dat er nog veel leden gaan bij komen...? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2007 We kijken wel..... Reageren
rick.. Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Ik ga me zo even aanmelden maare sunshine cars is het einige bedrijf die ik mis, kan iemand mij even uitleggen waar die zit? Leuk idee trouwens Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) Hier vind je alle informatie over Sunshine Autos. Ik zal ook nog eens een kaartje in elkaar knutselen om te tonen waar het precies is. Edit: Hier is het kaartje: Bij de grote oranje stip staat sunshine auto's. Double Edit: Je kan ook gewoon een 100% savegame downloaden, dan heb je Sunshine Autos zonder er moeite voor te doen. Een 100% savegame kan je hier downloaden. Bewerkt: 29 september 2007 door Hanneswasco Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Idd, iedere deelnemer moet over sunshine auto's beschikken, anders kan je moelijk meedoen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.