DB10 Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Word vooraf aan elke ronde bepaald welk circuit moet worden gereden? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Als we 20 d-nemers hebben, worden die verdeelt in groepen van 4, dus 5 d-nemers per groep. Eerst wordt er een groepsfase gehouden met 4 race's, degene met de meeste punten gaat naar de finale. Dus 1 van de 5 van elke groep gaat door. de finalisten moeten het tegen elkaar opnemen en wie die race wint, krijgt iets, maar we zeggen nog van niks Reageren
rick.. Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) Hier vind je alle informatie over Sunshine Autos.Ik zal ook nog eens een kaartje in elkaar knutselen om te tonen waar het precies is. Edit: Hier is het kaartje: Bij de grote oranje stip staat sunshine auto's. Double Edit: Je kan ook gewoon een 100% savegame downloaden, dan heb je Sunshine Autos zonder er moeite voor te doen. Een 100% savegame kan je hier downloaden. Bedankt Ik had hem niet kunnen vinden op de wikigta vandaar _ Super vet idee trouwens, zo'n race.. maar ik denk toch dat het het meest eerlijk is dat er gefilmpt word (als is het maar de laatst 30 seconden met bv fraps) en dat je hem dan gewoon op Youtube post. Bewerkt: 29 september 2007 door rick.. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 12 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 De 1e ronde gaat van start, wie heeft er zin in? Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Ik heb er ook zin in en ik wens iedereen veel succes met het rijden van de race. Ik vind het parcours om te beginnen wel een aardig parcours, maar dit is helaas niet mijn favoriete parcours. Ik hou meer van een technisch en redelijk lang parcours. Om te winnen moet je wel op alle parcours kunnen rijden. Ik kan gelukkig wel rijden op dat parcours. Reageren
DB10 Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Ja ik heb er ook zin ook al hoop ik dat de volgende ronde niet in mijn vakantie is dat ik weg ben van 15 oktober tot 19 oktober. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 En hou er ook rekening mee dat ik dit jaar niet meedoe, dus nu hebben jullie tenmiste nog kans om te winnen. Kan iemand een raam open zetten? Het stinkt hier... Houd er rekening mee, vorig jaar deed ík niet mee... Ik heb er ook wel zin in, ik heb voor deze ronde al ingeleverd omdat ik morgen op vakantie ga, hopelijk ben ik op tijd voor de tweede ronde terug. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Wanneer ga je de uitslagen bekend maken? Want ik ben eerlijk gezegt wel benieuwd, want ik had wel een goede tijd vind ik. *Dikke nek groeit* Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Vrijdag rond het middaguur. Ik weet nog niet welk uur, maar jullie zien het zo snel mogenlijk Reageren
DB10 Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 De uitslag zou toch vandaag komen? Ben namelijk wel erg benieuwd. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Sorry, gisteren is mijn computer kapot gegaan waar alle tijden op stonden. Gelukkig heb ik alle PB's nog en een nieuwe computer, dus dat leverd even vertraging op! Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Sorry, gisteren is mijn computer kapot gegaan waar alle tijden op stonden. Gelukkig heb ik alle PB's nog en een nieuwe computer, dus dat leverd even vertraging op! Hoe lang duurt die vertraging nog en wanneer kunnen we dan de uitslag verwachten? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Zo snel mogelijk Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Great news Vandaag wordt eindelijk de uitslag geplaatst door onze enige echte VC Moderator, HerrieM, dus let op de hoofdpost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.