Jump to content

Vice City Street Racing


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jesperkaj

    20

  • DB10

    11

  • Hanneswasco

    10

  • HerrieM

    5

Ga zo door, zou ik zeggen. Dat je bij 3 sl+ zit zegt nog niks ;)

Vind het alleen een beetje vaag systeem dat iemand die slomer reed dan jou, maar wel in een andere poule zit meer punten krijgt toebedeeld, maar dat is mijn mening ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, da's het nadeel van een poulesysteem, maar het kan in je voordeel werken. Ikzelf ben ook geen voorstander van poules, al wordt daar heel veel mee gewerkt bij allerlei soorten toernooien.

Capitel Cruise is een wat lastigere race en ik verwacht dat bij deze race de verschillen groter worden. Iedereen veel succes met de race. Doe je best, en lever in ieder geval in :D

Ik zou trouwens oprecht verbaasd zijn als iemand onder mijn huidige tijd duikt ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ga zo door, zou ik zeggen. Dat je bij 3 sl+ zit zegt nog niks ;)

Vind het alleen een beetje vaag systeem dat iemand die slomer reed dan jou, maar wel in een andere poule zit meer punten krijgt toebedeeld, maar dat is mijn mening ;)

We hebben aparte pouls en degene met de beste tijd in die poule krijg nou eenmaal meer punten dan degene die in dezelfde poule zit, maar net een seconde meer heb. Zo gaat dat nu eenmaal.... :{

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe leuk, ik heb weeral dezelfde tijd als JTV, wat ook de beste tijd van de wedstrijd hier is.! :dans:

Ook voor mij en JTV een geluk dat rick niet heeft ingeleverd, want nu hebben we al een concurrent minder! Ik denk dat ik nog wel wat concurrentie van Froodoo kan verwachten, maar bij de volgende race ga ik proberen een superlage tijd te hebben. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe leuk, ik heb weeral dezelfde tijd als JTV, wat ook de beste tijd van de wedstrijd hier is.! :dans:

Jep, we zijn aan elkaar gewaagd :puh:

Ook voor mij en JTV een geluk dat rick niet heeft ingeleverd, want nu hebben we al een concurrent minder! Ik denk dat ik nog wel wat concurrentie van Froodoo kan verwachten, maar bij de volgende race ga ik proberen een superlage tijd te hebben. :)

Ach, ik ben al door, ik hoef alleen nog maar een tijd in te leveren voor de volgende ronde, maakt niet uit hoe goed die tijd is ^_^.

Jij hebt inderdaad nog concurrentie van Froodoo, PatrickW is ook al zo goed als door in groep drie.

Ik ben wel benieuwd naar de derde ronde, en zal wel mijn best doen om toch nog een goede tijd neer te zetten omdat dat wel zo leuk is natuurlijk.

Ik ben overigens ook benieuwd wie de vierde halve finalist gaat worden, want de organisatie had vooraf op meer animo gerekend, en zoals het er nu voor staat zou er een halve finalist ontbreken. Ik gok op de beste tweede, wat er dus voor zorgt dat iedereen nog zijn best moet gaan doen.

Succes nog iedereen :bier:

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Nee die mag je natuurlijk niet gebruiken, maar gezien je huidige prestaties heb je die niet nodig. ^_^

Ik heb deze race gekozen zodat er een beetje verassing is, behalve misschien voor JTV, want die zag het wel aankomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zonde zeg maar één seconde verschil. Het ging ieder geval een aardig tijdje gelijk op. Als er nog eens een VCSR komt ben ik zeker van de partij. Vond het goed georganiseer, top :tu: Verder wens ik de overgebleven deelnemers veel succes in de halve finale ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wens ook iedereen succes. Mijn tijd was nu wel niet zo goed, maar ja, ik zit in de halve finale! Gelukkig moet ik niet tegen JTV, want dan ging ik waarschijnlijk niet doorgeraken naar de finale, nu met PW lijkt me er een grotere kans.

Toch veel succes iedereen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag dat ik als derde was geeindigd, dat vind ik wel knap aangezien de tegenstand veel groter was dan de vorige keer. Tegen Jow Tommy Vercetti kon ik natuurlijk niet op, maar ik heb het wel geprobeerd. De finale zal zeker spannend worden. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...