Jesperkaj Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2007 EN DIE finale IS BEKENT!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Ik ga strijden voor de eerste plaats, maar ik ben bijna zeker van een 2de plaats, want JTV is écht goed. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 ik kan vandaag of morgen ook meedoen. mag je zelf kiezen welke auto? dan neem ik de beste auto uit de garage Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 ik kan vandaag of morgen ook meedoen. mag je zelf kiezen welke auto? dan neem ik de beste auto uit de garage Je bent een klein beetje te laat... Je moest je een paar maanden geleden inschrijven, er waren dan 15 inschrijvingen, en nu is het de finale. Dus je kan niet meer meedoen bij deze wedstrijd, maar je kan volgend jaar ofzo wel nog eens meedoen. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Wat Hanneswasco zegt is waar. Je bent laten we zeggen nogal laat met je aanmelding. We zijn hier al bij de finale en zoals je onze Hoofdtopic ziet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.