Jump to content

Vervanging Computer Talk Moderator


PatrickW

Recommended Posts

Na exact een half jaar volle inzet als moderator, heeft Preddy besloten om met ingang van vandaag z'n functie neer te leggen:

Ik heb vandaag besloten om met ingang van het nieuwe schooljaar te stoppen met actief op het forum aanwezig te zijn. Afgelopen jaar kon ik het nog wel combineren maar ik wil me meer op schoolwerk focussen en dan is er voor het forum geen plaats.

Hoewel het een groot verlies is voor de crew, hebben we uiteraard alle begrip voor de keuze van Preddy. Naast zijn werkzaamheden als moderator van de CT fora, die hij naar ieders volle tevredenheid uitvoerde, heeft hij ook veel bijgedragen aan WikiGTA. Dit laatste zal hij ook na zijn vertrek als moderator blijven doen, zo heeft hij ons verzekerd.

Namens de crew wil ik Preddy in ieder geval heel hartelijk bedanken voor z'n inzet en de prettige samenwerking.

Gelukkig heeft Preddy z'n vertrek een tijdje van te voren al bij ons aangekondigd, dus we hebben de tijd gehad om een goede opvolger te vinden. Summerbase zal vanaf vandaag ook de Computer Talk fora onder zijn hoede nemen. We zijn er van overtuigd dat hij gezien zijn kennis en expertise hiervan een succes zal maken. We hebben in ieder geval alle vertrouwen in hem.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SummerBase

    2

  • gta-pilot

    2

  • Argon

    1

  • Dutchy3010

    1

Heel veel dank voor je maanden als moderator Preddy :tu: De redenen om ermee te stoppen zijn prima, maar het is toch jammer je in de crew te moeten missen. Maak er een leuke tijd van als ML. En Freek vanzelfsprekend succes met je nieuwe taak.......

Link to comment
Delen op andere websites

Tja Predje, Ik wist het al een tijdje dat je ging stoppen. Ik vind het heel jammer maar je studie gaat absoluut voor Daarbij weet ik ook wel dat we echt nog wel contact houden.

Veel succes in je leven en Freek veel succes in je nieuwe forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Preddy, jammer dat je stopt. Het zat er wel een beetje aan te komen, maar Summerbase zal naar alle waarschijnlijkheid jou taak verder goed overnemen. Dus Summerbase veel succes met je nieuwe taak, en Preddy veel plezier & succes verder :).

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een jammerlijke maar logische keus, Preddy! Je eigen leven gaat nu eenmaal voor en dan moet je een keuze maken. In ieder geval veel succes in je RL en op school natuurlijk! _O_

Gefeliciteerd met de uitbreiding van je fora, SummerBase. Met je grote kennis ben je zeker de geknipte kandidaat. Veel succes! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...