Jump to content

Vervanging Computer Talk Moderator


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SummerBase

    2

  • gta-pilot

    2

  • Argon

    1

  • Dutchy3010

    1

Preddy, bedankt voor je inzet en tijd! Het is logisch dat het echte leven en school voor gaat dus daar wens ik je veel succes mee. We zien je vast nog wel een langskomen toch? ^_^

SummerBase, je hebt je al bewezen als moderator in andere fora en ik ben er van overtuigd dat je je taak als moderator in computertalk goed zal doen. Als er een iemand is die veel verstand van computers heeft ben jij het weel! Veel succes met weer een nieuw forum erbij. Tof van je dat je ondanks dat je het druk hebt toch nog meer wil helpen. :tu:

Groetjes, :cya:

Boris H.

Bewerkt: door Boris H.
Link to comment
Delen op andere websites

Beste Preddy, je hebt zeker je best gedaan in Computer talk, ik vond je ook altijd al een aardigge moderator. Je hebt veel mensen geholpen met problemen, en vragen beantwoordt. Mischien zien we je ooit nog terug als moderator. Maar gelukkig kan je nu meer tijd aan andere dingen besteden.

Gefeliciteerd Summerbase! Je hebt ondertussen een drukke carriëre opgebouwt, ik wens je veel plezier met je nieuwe fora. We hopen natuurlijk allemaal dat je ze kan bijhouden, dus nogmaals gefeliciteerd freek, ik heb alle vetrouwen in je :tu:.

Link to comment
Delen op andere websites

Preddy, je was de laatste tijd inderdaad niet veel online meer, maar je deed het zeker wel goed daar. Bedankt voor je inzet en veel succes met je schoolwerk! :tu:

Summerbase, gefeliciteerd met je nieuwe functie en ik wens je veel succes. Ik hoop dat je het goed gaat doen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat je stopt met modereren Preddy. Ik vond je altijd een goede moderator, maar school gaat natuurlijk voor. Veel succes daarmee! :)

En SB, veel succes in het Computer Talk forum, al weet ik zeker dat je het daar goed zult doen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer Preddy dat je ermee stopt. Ik vond je een goede moderator, maarja, school moet voorgaan. Ik hoop dat je het nog wel leuk hebt op het Forum als Megalid.

SummerBase, veel succes in de Computer Talk Fora, en ook gefeliciteerd met je uitbreiding!

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat je weggaat Preddy, je was in mijn ogen wel een goede mod. Hopelijk blijf je nog wel actief. Gefeliciteerd Summerbase, je doet het al een lange tijd uitstekend in de VCS en LCS forum en nog wat erbij voor jouw lijkt me geen probleem, veel succes :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...