Jump to content

Vervanging Computer Talk Moderator


PatrickW

Recommended Posts

Jammer Preddy, maar het is een keuze die ik en uiteraard iedereen op het forum respecteren. Ik vond je een geweldige moderator...

Nog zo'n geweldige moderator is Summerbase! Ik ben ervan overtuigd dat je het goed zal doen als moderator van Computer Talk!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SummerBase

    2

  • gta-pilot

    2

  • Argon

    1

  • Dutchy3010

    1

Jammer Preddy ik dacht laatst al van ik zie hem niet zo heel veel meer maarja......

Maar gelukkig is en een vervanger genaamd Summerbase ( heeft hij nu twee fora's onder zijn hoede? ) Veel succes allebij Preddy met school :tu: en Summerbase met zijn fora's :tu: .

Veel succes nogmaals :tu: .

MVG,

gtaman122

Link to comment
Delen op andere websites

Preddy, je deed je werk Uitstekend. Jammer dat je van je blauwe kleurtje afstapt. Veel succes in je komend schooljaar.

Freek, je hebt je al bewezen in de Vice City Stories en Liberty City Stories. Je zal ook uitmuntend werk in de Computer Talk fora geven. Succes ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oh wat ben ik weer laat, en hij is een van me beste vrienden ! *Schaam*, gefeliciteerd Freek ik weet zeker dat je een goede vervanger bent voor Preddy. Preddy, jammer dat je stopt met moderator zijn maar school en dat soort zaken gaan natuurlijk voor. Nogmaals gefeliciteerd SummerBase ! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de leuke reacties. En uiteraard had ik liever gehad dat Preddy zelf alles in handen hielt, maar als dat niet gaat zal er vervanging moeten komen. Zelf ben ik ook erg druk, dus heel erg actief zal ik in de komende periode niet wezen, maar ik zal er wel voor zorgen dat de orde aanwezig blijft. Kortom... Ik ga mijn best doen en we zien wel waar het schip strand. :Y En GTAMan; ik heb er drie: ''GTA VCS, LCS en Computer Talk." In totaal 7 subfora's, maar dat doet er verder niet toe... :)

Link to comment
Delen op andere websites

summer strax heb je bijna alle fora's onder je hoede :7

Nou dat zouden we maar niet doen, denk je niet? Ik heb gewoon een leven hoor en dit forum is maar een heel klein deel van mijn dagbesteding. Eerst was dat veel groter (ja ik was verslaafd :$) , maar ik zie dit nu gewoon als prettige bijzaak wat ik zo even tussendoor doe, om de mensen van schone topics en ruzie vrije topics te voorzien of waar te helpen waar ik kan (als ik niet te laat ben... :puh: ). Dus dat zal nooit gebeuren. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Predje ;)

Je hebt het echt goed gedaan ;)

Maar je hebt helemaal gelijk waarom je wou stoppen met Modereren ;)

Succes groentje!

Gefeliciteerd Summerbase met je extra forum ;) Preddy, school heeft altijd voorhang en ik vindt dat je mijn lievelings fora goed gemodereerd hebt. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...