Marsmello Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Jammer preddy. Summerbase! laat zien dat jij het ook kan Reageren
Pietje II Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Bedankt voor al je inzet, Preddy! Je was een goede moderator, al zeg ik het zelf. Veel succes met je nieuwe taken, SummerBase! Ik weet 100% zeker dat jij de meest geschikte opvolger van Preddy bent. Reageren
Evan Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 thx Preddy ik heb niet vaak met je te maken gehad maar ik weet cker dat je het heel goed gedaan hebt en wat SummerBase betreft: heel veel suc6 mzzl Reageren
Boris H. Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 (bewerkt) Preddy, bedankt voor je inzet en tijd! Het is logisch dat het echte leven en school voor gaat dus daar wens ik je veel succes mee. We zien je vast nog wel een langskomen toch? SummerBase, je hebt je al bewezen als moderator in andere fora en ik ben er van overtuigd dat je je taak als moderator in computertalk goed zal doen. Als er een iemand is die veel verstand van computers heeft ben jij het weel! Veel succes met weer een nieuw forum erbij. Tof van je dat je ondanks dat je het druk hebt toch nog meer wil helpen. Groetjes, Boris H. Bewerkt: 3 september 2007 door Boris H. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Weer een moderator weg , ene succes met je taak Summer! Reageren
Bigstijn Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Beste Preddy, je hebt zeker je best gedaan in Computer talk, ik vond je ook altijd al een aardigge moderator. Je hebt veel mensen geholpen met problemen, en vragen beantwoordt. Mischien zien we je ooit nog terug als moderator. Maar gelukkig kan je nu meer tijd aan andere dingen besteden. Gefeliciteerd Summerbase! Je hebt ondertussen een drukke carriëre opgebouwt, ik wens je veel plezier met je nieuwe fora. We hopen natuurlijk allemaal dat je ze kan bijhouden, dus nogmaals gefeliciteerd freek, ik heb alle vetrouwen in je . Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Veel succes in je verdere leven Preddy, school is nu eenmaal belangrijker dan een forum. Gefeliciteerd met je Moderator-baan bij de CT-fora Freek, succes! Reageren
gta-pilot Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Jammer Preddy dat je stopt en ik hoop dat je het jasje weer een keer terug neemt en dan gefeliciteerd! SummerBase me je subfora d'r bij! Reageren
Thundercover Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Preddy, je was de laatste tijd inderdaad niet veel online meer, maar je deed het zeker wel goed daar. Bedankt voor je inzet en veel succes met je schoolwerk! Summerbase, gefeliciteerd met je nieuwe functie en ik wens je veel succes. Ik hoop dat je het goed gaat doen. Reageren
ArticLight Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Jammer dat je stopt met modereren Preddy. Ik vond je altijd een goede moderator, maar school gaat natuurlijk voor. Veel succes daarmee! En SB, veel succes in het Computer Talk forum, al weet ik zeker dat je het daar goed zult doen. Reageren
Wazuup Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Ik kwam vrijwel nooit in je fora, maar toch vond ik je een fijne moderator Preddy. Summer zal natuurlijk het ook prima gaan doen, maar toch zeer jammer dat je je baantje opgeeft. Succes IRL, Frank Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Jammer Preddy dat je ermee stopt. Ik vond je een goede moderator, maarja, school moet voorgaan. Ik hoop dat je het nog wel leuk hebt op het Forum als Megalid. SummerBase, veel succes in de Computer Talk Fora, en ook gefeliciteerd met je uitbreiding! Reageren
Rivel Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Jammer, maar schol gaat uiteraard voor! Reageren
M4X Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Jammer dat je weggaat Preddy, je was in mijn ogen wel een goede mod. Hopelijk blijf je nog wel actief. Gefeliciteerd Summerbase, je doet het al een lange tijd uitstekend in de VCS en LCS forum en nog wat erbij voor jouw lijkt me geen probleem, veel succes Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Jammer dat je niet meer op Computer Talk fora moderator ben, maarja je hebt het druk dus dat begrijp ik wel. En Summerbase gefeliciteerd! Veel succes op het Computer Talk fora. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.