Jump to content
Joriz

Brute MTASA Deathmatch Trailer online!

Zojuist is door het MTA Team een filmpje online gezet van Multi Theft Auto SA Deathmatch. Met MTASA Deathmatch kan je de GTA San Andreas online tegen elkaar spelen over internet of intranet.

In het filmpje is te zien wat allemaal mogelijk is met MTA SA Deathmatch. Zo zijn duidelijk in het filmpje eigen maps, eigen gemodde voertuigen waar je raketten af kan schieten (zoals in het computerspel Interstate) en tevens geanimeerde objecten zoals het opblazen van een kluisdeur.

Brute actie in MTASA Trailer!

Hoge kwaliteitsversies:

High Quality WMV version (640x480, 29.97fps, WMV9 - 33.1MB)

High Quality Xvid version (640x480, 30fps, xvid - 29.3MB)

MTASA is volgens de makers bijna in betastadium. In het betastadium zullen er waarschijnlijk ook al tests komen waarbij mensen die niet in het MTA Team of MTA QA Team zitten ook al mee mogen testen. Het ziet er dus naar alle waarschijnlijkheid uit dat ipv GTA4 nu MTASA:DM in oktober uit komt.

Mini actie - Win GTAGames.nl stickervellen!

Zelf zit ik ook in het filmpje. De eerste vijf die mij via PM kunnen vertellen waar ik in het filmpje voorkom en verteld wat ik er in doe/gebeurt krijgen twee GTAGames.nl stickervellen thuis gestuurt! ^_^

Inmiddels hebben er genoeg mensen een antwoord gestuurd (PMen hoeft dus niet meer). De volgende vijf mensen zonden als eerste een correct antwoord:

Boris H.

C+.Progammer

Ewoud

Ikkes

..::GhostRider::...

Het antwoord is dat ik rond 1:36 in een auto verschijn (tijdens Interstate in gemodde wagens met raketten) en evenlater wordt opgeblazen

Meer informatie over MTA is te vinden op www.mtasa.com en in de preview die ik aan het begin van de zomer heb geschreven.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Erg mooi dit! Ik kan niet wachten! Ik ga hiervoor (en andere games) een nieuwe PC kopen. Vooral dat er nieuwe animaties en andere maps mogenlijk zijn is erg goed!

KUTGW!

Edit: Weet iemand misschien hoe het nummer in dit filmpje heet?

Edit(2): Bedankt Youp!

Bewerkt: door Boris H.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vindt dat het echt lang begint te duren ik had hem liever al deze vakantie kunnen spelen maarja we kunnen het dev team niets verwijten aangezien ze het gratis en voor niets doen en ze veel vrije tijd opofferen netzoals de testers (al denk ik niet dat de testers dat erg vinden :D ).

Ik kan in iedergeval al niet wachten om te gaan scripten in lua en om MTA:DM te spelen het lijkt mij zowat de beste mod die ooit voor GTA is gemaakt en ook één van de gekendste mods voor GTA nu maar hopen dat er nog veel mensen het gaan spelen :Y

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is gewoon 100000x vetter dan SA:MP :puh: Lijkt me echt vet met die raketten op die auto's :D KUTGW MTA team :tu:

EDIT@Hieronder: Bedankt :D jij ook gefeliciteerd :):tu:

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hmm jammer dat die acties altijd niet aangekondigd worden, je moet maar online zijn op dat moment en dan nog kijken. Het ziet er in ieder geval goed eruit en vette pluspunten! Ik heb gemerkt dat je ook sneller dood gaat, gewoon hoe je ook in GTA SA SP dood ging, headshot = dood. En zo hoort het! :Y:tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Op alle reacties van MTA zal SA:MP afmaken: qua features zeker weten... het is ondertussen alleen geen GTA:SA multiplayermod meer; er blijkt meer gebruik gemaakt te worden van eigen toevoegingen dan van singleplayer elementen. Tevens waarom alleen maar features blijven toevoegen als de basis al af is? Je zou bijna zeggen dat de basis alleen SA:MP niet kan overtreffen (maar er is geen competitie tussen de mods, dus dat is natuurlijk maar een onzinnig argument).

Maargoed wellicht kunnen we in oktober eindelijk genieten van de revolutie... ;)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...