Jump to content
Joriz

Brute MTASA Deathmatch Trailer online!


Zojuist is door het MTA Team een filmpje online gezet van Multi Theft Auto SA Deathmatch. Met MTASA Deathmatch kan je de GTA San Andreas online tegen elkaar spelen over internet of intranet.

In het filmpje is te zien wat allemaal mogelijk is met MTA SA Deathmatch. Zo zijn duidelijk in het filmpje eigen maps, eigen gemodde voertuigen waar je raketten af kan schieten (zoals in het computerspel Interstate) en tevens geanimeerde objecten zoals het opblazen van een kluisdeur.



Brute actie in MTASA Trailer!

Hoge kwaliteitsversies:

High Quality WMV version (640x480, 29.97fps, WMV9 - 33.1MB)

High Quality Xvid version (640x480, 30fps, xvid - 29.3MB)

MTASA is volgens de makers bijna in betastadium. In het betastadium zullen er waarschijnlijk ook al tests komen waarbij mensen die niet in het MTA Team of MTA QA Team zitten ook al mee mogen testen. Het ziet er dus naar alle waarschijnlijkheid uit dat ipv GTA4 nu MTASA:DM in oktober uit komt.



Mini actie - Win GTAGames.nl stickervellen!

Zelf zit ik ook in het filmpje. De eerste vijf die mij via PM kunnen vertellen waar ik in het filmpje voorkom en verteld wat ik er in doe/gebeurt krijgen twee GTAGames.nl stickervellen thuis gestuurt! ^_^

Inmiddels hebben er genoeg mensen een antwoord gestuurd (PMen hoeft dus niet meer). De volgende vijf mensen zonden als eerste een correct antwoord:

Boris H.

C+.Progammer

Ewoud

Ikkes

..::GhostRider::...

Het antwoord is dat ik rond 1:36 in een auto verschijn (tijdens Interstate in gemodde wagens met raketten) en evenlater wordt opgeblazen

Meer informatie over MTA is te vinden op www.mtasa.com en in de preview die ik aan het begin van de zomer heb geschreven.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Als iemand nog stickers wil hebben, kun je ze hier persoonlijk komen ophalen. :clown: Heb er zoveel (van de zomeractie en van OWN). Maar goed, daar gaat dit topic niet over.

Ik vind dat MTA wat te ver gaat in de spelelementen. Eerst wordt er maar een 'halve' versie uitgebracht, waarin je slechts kan autorijden. (Wat natuurlijk ook heel leuk is, daar niet van). Maar nu wil men het te goed doen bij MTA. GTA San Andreas is al een beetje 'ondergesneeuwd'(Ondergestoft in de praktijk, ergens onderin een la met spellen), terwijl iedereen op GTA:IV zit te wachten. Tegen de tijd dat MTA met al zijn nieuwe elementen eindelijk uitgebracht word, bijna als nieuw spel, zijn veel mensen GTA San Andreas al vergeten. En als het MTA team het als een bijna helemaal nieuw spel wil uitbrengen, zal dat niet echt hard van stapel lopen. Er zal een flinke promotiecampagne voor nodig zijn om het een beetje aan de man te brengen, gezien GTA:SA al verouderd is. Alleen zal dat niet mogelijk zijn, omdat MTA geen commerciële organisatie is. Je ziet in de praktijk duidelijk dat de belangstelling voor de online versies van GTA San Andreas terugloopt. Op de SA:MP server waar ik admin ben, trokken we een paar maanden geleden nog de limiet van 60 speler. Nu zijn we blij als we er 30 halen. In MTA komt dat nog sterker terug, er zijn slechts een paar servers die regelmatig rond de 30 spelers zitten. Ik weet niet of MTA:DM zoveel extra spelers zal gaan trekken, omdat de belangstelling voor MTA al zo ver teruggelopen is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het heeft echt (te) lang geduurd, en nu pas nieuws en uitgaves, toen San Andreas uitkwam zouden ze maximaal 2-3 maanden daarna de multiplayer client uitgeven, en dat is ze totaal niet gelukt.

Toch vind ik het een zeer mooi flimpje en geeft het een realistisch beeld, en leuke gamplay.. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

azer heeft gelijk het is eigenlijk al af maar ze willen steeds meer dingen er bij :duh: geef ons nou eerst eens een beta van wat er nu is en maak dan update's

Het is waarschijnlijk af maar ze zijn bugs aan het fixen. Wil je een modificatie die netals SA:MP te vaak crasht of veel bugs bevat, of wil je gewoon een modificatie met weinig van die fouten?

@ikt.

Klopt dat is een cadeautje van de MTA team.

Ik wacht ook zoals elke MTA fan op Deathmatch maar ik heb liever dat het nog 3 maanden duurt met weinig bugs dan nu releasen 50 bugs. Ik speel MTA race elke dag en dat is echt super. :dans:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar ik heb liever 10 bugfixes en een steeds geupdatede Anticheat dan een perfecte game met een oude anticheat die toch na een paar weken gekraakt wordt... En ze kunnen gewoon niet AKLLE bugs eruithalen, dat is gewoon onmogelijk.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is inderdaad niet normaal,na de release van SA waren ze al aan het roepen over MTA:SA,en nu komt volgend jaar IV uit,en hebben we nog steeds geen volledige versie..

Bewerkt: door W1ckeD

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is inderdaad niet normaal,na de release van SA waren ze al aan het roepen over MTA:SA,en nu komt volgend jaar IV uit,en hebben we nog steeds geen volledige versie..

MTA: SA Race is er toch :Y

Greetz :sigaar:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...