Jump to content
Joriz

Brute MTASA Deathmatch Trailer online!


Zojuist is door het MTA Team een filmpje online gezet van Multi Theft Auto SA Deathmatch. Met MTASA Deathmatch kan je de GTA San Andreas online tegen elkaar spelen over internet of intranet.

In het filmpje is te zien wat allemaal mogelijk is met MTA SA Deathmatch. Zo zijn duidelijk in het filmpje eigen maps, eigen gemodde voertuigen waar je raketten af kan schieten (zoals in het computerspel Interstate) en tevens geanimeerde objecten zoals het opblazen van een kluisdeur.



Brute actie in MTASA Trailer!

Hoge kwaliteitsversies:

High Quality WMV version (640x480, 29.97fps, WMV9 - 33.1MB)

High Quality Xvid version (640x480, 30fps, xvid - 29.3MB)

MTASA is volgens de makers bijna in betastadium. In het betastadium zullen er waarschijnlijk ook al tests komen waarbij mensen die niet in het MTA Team of MTA QA Team zitten ook al mee mogen testen. Het ziet er dus naar alle waarschijnlijkheid uit dat ipv GTA4 nu MTASA:DM in oktober uit komt.



Mini actie - Win GTAGames.nl stickervellen!

Zelf zit ik ook in het filmpje. De eerste vijf die mij via PM kunnen vertellen waar ik in het filmpje voorkom en verteld wat ik er in doe/gebeurt krijgen twee GTAGames.nl stickervellen thuis gestuurt! ^_^

Inmiddels hebben er genoeg mensen een antwoord gestuurd (PMen hoeft dus niet meer). De volgende vijf mensen zonden als eerste een correct antwoord:

Boris H.

C+.Progammer

Ewoud

Ikkes

..::GhostRider::...

Het antwoord is dat ik rond 1:36 in een auto verschijn (tijdens Interstate in gemodde wagens met raketten) en evenlater wordt opgeblazen

Meer informatie over MTA is te vinden op www.mtasa.com en in de preview die ik aan het begin van de zomer heb geschreven.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Op alle reacties van MTA zal SA:MP afmaken: qua features zeker weten... het is ondertussen alleen geen GTA:SA multiplayermod meer; er blijkt meer gebruik gemaakt te worden van eigen toevoegingen dan van singleplayer elementen. Tevens waarom alleen maar features blijven toevoegen als de basis al af is? Je zou bijna zeggen dat de basis alleen SA:MP niet kan overtreffen (maar er is geen competitie tussen de mods, dus dat is natuurlijk maar een onzinnig argument).

Maargoed wellicht kunnen we in oktober eindelijk genieten van de revolutie... ;)

Waarom?: Omdat je als je MTA gewoon de basis laat, dan is MTA --> SA:MP, en je moet elkaar toch overtreffen. En zeg nou zelf, toch prachtig die wagens en die bank. Kom er maar eens op. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het wordt imo een mix van MTA en SA:MP. Alleen speel ik MTA om te racen en alle auto fun, en SA:MP om te knallen en op een makkelijke manier dingen in het spel te laten zien. Eigenlijk heb ik me nog helemaal niet verdiept in MTA:DM en ik wacht er nog helemaal niet op.

Ik loop achter...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Komt er zodra MTA DM uit is ook een GTAGames server? Dit zou me erg leuk lijken! Helaas kan ik niet meespelen met de huidige GTAGames server omdat ik momenteel een brakke PC heb maar Vanaf Oktober kan ik weer wel spelen. Ik hoop dat die er komt!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarom zit die Frame limiter er eigenlijk?

Is voor mensen die niet zo'n goeie PC hebben. Anders als je een goeie PC hebt, en 60 FPS hebt. en als iemand anders met een slechtere PC 30 FPS heeft dan krijg je FPS-lag. Bij MTA:Race Staat die frame limiter op 25. Da's wel erg laag. 30 is maar 5 FPS hoger maar toch speelt dat fijner :dans:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb vandaag de stickers binnengekregen, erg mooi! Goed werk Joriz! Ik heb ook even wat foto's gemaakt omdat ik denk dat sommigen misschien benieuwd zijn naar hoe ze eruitzien:

dsc04560am3.jpg

Hier alles uitgestald op mijn bureau.

dsc04567mt0.jpg

En een plaatje van de stickers, dichtbij.

Bedankt voor de stickers! En andere winnars ook gefeliciteerd!

Groetjes, :cya:

Boris H.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...