Jump to content

Pokémon Diamond and Pearl


PowerPats

Recommended Posts

Pokémon Diamond and Pearl

Ontwikkelaar: Game Freak

Uitgever: Nintendo, The Pokémon Company

Genre: Roleplay

Platforms: Nintendo DS

Aantal spelers: 1

Release: 27 juli 2007

Demo:

Website:

Ik vroeg me af of er nog meer pokemon daimond/pearl eigenaars op het forum zitten en houden van bijpraten over het spel. Ikzelf heb het spel al best een tijdje en heb vandaag mijn laatste 8ste badge gehaalt en heb de legendarische pokemon Dialga gevangen dus ben nu onderweg naar de pokemon league en met mijn team (allemaal ongeveer level 50) moet ik zkr winnen.

Discusseer over het spel in dit topic of praat over je vangsten of stel vragen enz icon_mrgreen.gif

>>> Door Bassieboy35: Topic gaat verder onder de noemer: Pokémon Diamond and Pearl<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    13

  • DenkaanHenk

    12

  • Dizzee

    8

  • Honkbal95

    5

Jup, ik heb Pokémon Pearl! :D

Topgame, ik heb het in het grote DS topic al verteld wat ik er van vond dus dat herhaal ik niet nog eens, maarja.

Ik sta nu net voor de laatste trainer van de Elite 4, een psychic gebruiker - mijn gróótste zwakke punt, omdat ik 2 fighting Pokémon heb en geen dark of ghost aanvallen.... Spannend!

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik ben nu onderweg naar de pokemon league maar ik zit nu in victory road en dat is een grot en ik zit muurvast

iemand een paar ideetjes ??? trouwens ik heb het gevoel dat ik mijn pokemon niet zo hoog had moeten trainen mijn infernape is level 60 en ik had met 1 pokemon alle 8 de gym's heel makkelijk verslagen mijn level was ver boven hun.

dus dat is best balen want dan is er geen spanning enz :N

Link to comment
Delen op andere websites

Op mijn diamond zit ik ondertussen al aan 282 uren speeltijd. Voor mijn pokédex heb ik al 377 pokemon gezien. Ik ben nu vooral bezig met pokemon te EV-trainen om een goed team samen te stellen voor de battle tower. Tot nu toe heb ik al een 47 battle winning streak (47 trainers na elkaar verslaan) daar.

Ik heb ook nog Pearl, alleen zit ik daar minder ver. Ik ben nog met het verhaal bezig, ik heb net de 7ste badge gewonnen.

@ powerpats, probeer eens een walktrough te raadplegen op www.gamefaqs.com. Daar staat zeker hoe je uit victory road raakt.

In verband met je infernape van level 60 zit je zeker goed. De Pokemon Leaugue is al een stuk moeilijker. De pokemons daar zitten bijna allemaal rond de level 60, dus de jouwe moeten dat zeker ook allemaal zijn en zelfs nog het liefst level 65 wil je het niet te moeilijk hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

ben eindelijk door victory road heengekomen

maar ben niet door de pokemon leugue heengekomen was moeilijker dan ik dagt dan probeer ik het later nog eens

Zozo Dizzee jij hebt daimond en pearl ??? maar waarom dan ze zijn allebei tog hetzelfde ? behalve 20 nieuwe pokemon maar ik neem niet aan dat je alleen door die nieuwe pokemon pearl gaat kopen tog ???

Link to comment
Delen op andere websites

ben eindelijk door victory road heengekomen

maar ben niet door de pokemon leugue heengekomen was moeilijker dan ik dagt dan probeer ik het later nog eens

Zozo Dizzee jij hebt daimond en pearl ??? maar waarom dan ze zijn allebei tog hetzelfde ? behalve 20 nieuwe pokemon maar ik neem niet aan dat je alleen door die nieuwe pokemon pearl gaat kopen tog ???

Omdat ik zo mijn pokédex kan vervolledigen, want dat is toch het uiteindelijke doel van die spellen, niet? Ik gebruik de Nintendo DS van mijn neef om tussen de twee spellen te ruilen.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh zit het zo ???

Ik heb gewoon mijn vriend gebruikt heb hem overgehaalt om pearl te kopen en hij heeft het ook nog gedaan dus lkkr pokedex vullen. :tu:

Grandthefttwan0: Gefeliciteert met je pokemon pearl.

Wat me trouwens opvalt is dat meer mensen tog voor daimond kiezen want als ik in de winkel kijk is daimond altijd uitverkocht en liggen de rekken nog helemaal vol met pearl. en dat is egt in elke winkel zo. Ook bij jullie ???

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik ze in de winkel zie, liggen ze er altijd beide nog in grote aantallen. Hier in België verkopen ze blijkbaar minder.

Maar je hebt wel gelijk als je zegt dat Diamond meer verkocht wordt. Ga maar eens naar de Message Boards (forum) van Gamefaqs. Je zal zien dat er veel meer topics staan in het Diamond deel van dat forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet door de victory road komen door rock climb te doen , want anders kom je telkens weer bij hetzelfde punt uit. Jullie denken wel dat de victory road zo lang is maar dat is niet zo , ik was er binnen 2 minuten uit ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet door de victory road komen door rock climb te doen , want anders kom je telkens weer bij hetzelfde punt uit. Jullie denken wel dat de victory road zo lang is maar dat is niet zo , ik was er binnen 2 minuten uit ofzo.

heb ik lekker zoveel aan ik weet geneens welke rock climb ik moet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...