Jump to content

Pokémon Diamond and Pearl


PowerPats

Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    13

  • DenkaanHenk

    12

  • Dizzee

    8

  • Honkbal95

    5

Ik heb de pokemon league allang uitgespeeld en ben nu m'n dertiende (misschien meer misschien minder) pokemon naar level 100 aan het trainen: vaporeon. Ik heb nu tot aan pokemon 311 in de national dex gevangen(handig hé? pokemon ruby, saphire, emerald, firered, leafgreen).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Wie kan me helpen?

Ik moet de National Dex hebben, ik heb de Elite Four verslagen en de 151 pokemons gezien,ar maar als ik naar het lab ga van die professor, is hij er niet. Waar of wat moet ik doen om die National Dex te krijgen?

Groetjes,

Indycar series

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik word echt schijtziek van die remakes. Behalve een iets betere werkende Engine is erg echt geen r**t vernieuwing. Kijk, het is dat ik alle Pokemon games tot nu toe heb (fanboy xD), maar dat is dan ook echt omdat ik alles tot na de Pokemon League leuk vind. Daarna is alles al gedaan, word het dus saai en beland het zoveelste spelletje ergens onder mijn bed. Heel misschien maak ik voor Silver of Gold een uitzondering. Omdat die games toen zowel Kanto als Johto hadden. Oftewel, eigenlijk 2 games in 1. Ze zeggen in de Power Unlimited steeds bij een nieuwe Pokemon game dat de echte fan er dik 200 uur mee zoet is. Nou, toen ik begon met Pokemon, was ik ook echt een dikke fanboy. Maar alsnog, de enige game die ik tot nu toe boven de 200 uur heb zitten is Pokemon Sapphire :S.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik word echt schijtziek van die remakes. Behalve een iets betere werkende Engine is erg echt geen r**t vernieuwing. Kijk, het is dat ik alle Pokemon games tot nu toe heb (fanboy xD), maar dat is dan ook echt omdat ik alles tot na de Pokemon League leuk vind. Daarna is alles al gedaan, word het dus saai en beland het zoveelste spelletje ergens onder mijn bed. Heel misschien maak ik voor Silver of Gold een uitzondering. Omdat die games toen zowel Kanto als Johto hadden. Oftewel, eigenlijk 2 games in 1. Ze zeggen in de Power Unlimited steeds bij een nieuwe Pokemon game dat de echte fan er dik 200 uur mee zoet is. Nou, toen ik begon met Pokemon, was ik ook echt een dikke fanboy. Maar alsnog, de enige game die ik tot nu toe boven de 200 uur heb zitten is Pokemon Sapphire :S.

Lol, ik heb pokemon Gold en Silver en Yellow, en bij gold zit ik qua tijd op 240 uur, maar ik heb dan ook alle 251 pokemons en iets van 13 pokemons op 100 :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik word echt schijtziek van die remakes. Behalve een iets betere werkende Engine is erg echt geen r**t vernieuwing. Kijk, het is dat ik alle Pokemon games tot nu toe heb (fanboy xD), maar dat is dan ook echt omdat ik alles tot na de Pokemon League leuk vind. Daarna is alles al gedaan, word het dus saai en beland het zoveelste spelletje ergens onder mijn bed. Heel misschien maak ik voor Silver of Gold een uitzondering. Omdat die games toen zowel Kanto als Johto hadden. Oftewel, eigenlijk 2 games in 1. Ze zeggen in de Power Unlimited steeds bij een nieuwe Pokemon game dat de echte fan er dik 200 uur mee zoet is. Nou, toen ik begon met Pokemon, was ik ook echt een dikke fanboy. Maar alsnog, de enige game die ik tot nu toe boven de 200 uur heb zitten is Pokemon Sapphire :S.

Het is het al zo lang geleden dat ik Gold, silver of crystal nog gespeeld heb dat ik er echt naar uitkijk. En dan zeker met de vernieuwingen. En er is zoveel vernieuwing sinds Diamond en Pearl; de graphics, de fysische/special splitsing van de aanvallen, online Wi-Fi waar je kunt battlen met mensen van over de hele wereld (wat voor een enorme boost geeft aan de speelduur van de games) en ik kan zo voort gaan.

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Wie kan me helpen?

Ik moet de National Dex hebben, ik heb de Elite Four verslagen en de 151 pokemons gezien,ar maar als ik naar het lab ga van die professor, is hij er niet. Waar of wat moet ik doen om die National Dex te krijgen?

Groetjes,

Indycar series

Met z'n assistente praten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

mijn broertje heeft pokemon pearl aan mij gegeven omdat hij een nieuwere pokemon game kreeg

maar ik moet in het begin naar een huis daarna een pokemon uitkiezen in zoon tas

welke pokemon is het beste en hebben jullie wat tips

wand ik snap dat 3+ spelletje voor geen meter :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...