DenkaanHenk Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Zeg dan op welke verdieping je vast zit , daar hebben we namelijk meer aan. Als je op de eerste verdieping vast zit , moet je de grootste rock climb doen die je ziet. Reageren
PowerPats Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2007 http://youtube.com/watch?v=RxD-YkGoFpo&...ted&search= Hoe je door victory road moet gaan uitgelegt in dit filmpje Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 hey ik ben nu door de victory road heeft iemand tips voor de laatste 2 tegenstanders en is er geen champion en andres als hij er wel is ook wat tips? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Lucian is de ene laatste. Al zijn pokémons zijn Psychic types. Team: Mr Mime LVL 59 Hij is zwak van Bug, Ghost en Dark Girafarig LVL 59 Hij is zwak van Bug en Dark Medicham LVL 60 Zij is zwak van Flying en Ghost. Alakazam LVL 60 Hij is zwak tegen bug, Ghost en Dark. Bronzong LVL 63, hij is zwak tegen vuur. Het is geen HIJ, maar het is een ZIJ en de kampioene heet Cynthia, haar sterkste pokémon is een Garchomp van level 66. Haar team: Spiritomb lvl 61 Kan overal tegen. Roserade LVL 60 Fire, Ice Flying en Psychic kan ze niet tegen. Gastrodon LVL 60 Kan niet tegen gras. Lucario LVL 63 Kan niet tegen Fire, Fighting en Ground. Milotic LVL 63 Kan niet tegen Grass en Electric. Garchomp LVL 66 Kan niet tegen Ice en Dragon. Heb je deze verslagen, dan ben jij de nieuwe kampioen! Meer vragen, stuur een PM of post het hier, ik ben bereid je en de anderen te helpen! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 (bewerkt) Of kijk gewoon op http://www.sinnoh.nl/ daar staat alles beschreven. Bewerkt: 23 september 2007 door DenkaanHenk Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 hey ik zat nog bij die infernape maar ik krijg hem niet dood iemand tuips welke lvl mijn dialga infernape en de andere moeten zijn Reageren
PowerPats Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2007 (bewerkt) zo hoog mogelijk en gebruik wateraanvallen of ijsaanvallen en gebruik hail dat verzwakt hem maar ja ik kan niet egt helpen heb ze nog niet verslagen maar sinnoh.nl is je vriend Bewerkt: 24 september 2007 door powerpats Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Koop genoeg full restores voor in de elite 4 , dan moet het wel lukken. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 hey ik zat nog bij die infernape maar ik krijg hem niet dood iemand tuips welke lvl mijn dialga infernape en de andere moeten zijn Infernape is deels Fight en Dialga is deels Steel, dus moet je aanvallen gebruiken die super effectief zijn tegen Fire/Steel. Gebruik onder andere Water, Flying en Psychic Reageren
PowerPats Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 ben weer overnieuw begonnen maar dit keer met dawn het meisje dus maar ga het nu helemaal anders doen en ik had nog niet eens alle pokemon ofz het verveelde gewoon dus overnieuw dan maar Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Ik heb net Pokemon Diamond door de brievenbus gekregen . Uitstekende spel . Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Is het ook , alleen vind ik de legends en starters niet zo leuk als die van emerald. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Ik vraag me af: Met welke Pokemon zijn jullie begonnen? Ik ben begonnen met Chimchar, welk ondertussen nu ge-evolueerd is in Monferno . Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 ik heb chimchar gekozen is allang infernape 65 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Ik ben met gras begonnen , dat vind ik de enige starter in Diamond en Pearl die niet mislukt is. Ik vind Aipom leuker dan Chimchar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.