CrackerzElite Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Heb het uitgespeeld, en nu lekker van de cheats van me vrienden aan het genieten... Ofja, nu niet meer eigenlijk. Reageren
goudewup Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Ik heb hem ook uitgespeelt, en ik heb Entee, Articuno en nog wat anders klassieke-zeldzame pokemons, dat is het mooien van cheaten Reageren
mistery Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 pokemon is te makkelijk als je het mijn manier doet lol. gewoon savebestand veranderen en hopla alles lvl 999 >>> Door Visser23: Overbodige bijlage verwijderd.<<< Reageren
Fezz Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Ik heb ze beide gedownload xD Heel leuk. Reageren
Vice-King Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Zo ik wist niet eens dat dit topic bestond ik heb/had Pearl hij was super leuk en dan had een vriend diamond en toen gingen we die speciale pokemons ruilen Reageren
Nissan Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Kan hier niet beter had algemene Pokemon topic van gemaakt worden?? Ik heb nu HeartGold, maar nogal wiedes als er geen supreme versie komt, Pokemon ShitBrons komt ofzo. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Ik heb hem ook uitgespeelt, en ik heb Entee, Articuno en nog wat anders klassieke-zeldzame pokemons, dat is het mooien van cheaten Die zijn op Mew na ook allemaal gewoon te vangen heur ^^. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Ik heb ook wel een DS met Pokémond Diamond maar dat speel ik niet echt meer. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 ik had laast nog die nieuwe pokemon ''gekocht'' als je bergrijpt wat ik bedoel ik vond het geen zak zo kan ik ook spellen maken door die oude games te vernieuwen wand vroeger was pokemon silver mijn favo game ach ja ik wordt ook ouder Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 Zie geen centraal Pokémon topic dus bij deze! >>> Door Kai-ShockWave: Samengevoegd met hoofdtopic. <<< Pokémon is een mediafranchise van het internationale bedrijf Nintendo en werd rond 1995 gecreëerd door Satoshi Tajiri. Oorspronkelijk werd het uitgebracht als een duo Game Boy role playing games die met elkaar verbonden konden worden. Pokémon is sindsdien uitgegroeid tot de op een na succesvolste game-franchise ter wereld, na Super Mario.[1]Het spel is sinds 1999 verkrijgbaar in de Benelux, en is nog steeds zeer populair onder vele lagen van de jeugd. Sinds het ontstaan van de spelserie zijn er ook mangastrips verschenen, een geanimeerde televisiereeks en een ruilkaartenspel. Ook het Pokémon-winkelcentrum in New York, het zgn. Pokémon Center, en het Pokémon Park in Japan zijn een feit. Ook zijn er verschillende accessoires afgeleid van de televisiereeks, gaande van knuffels tot kledij. Pokémon was in Nederland voor het eerst te zien op Fox Kids. Sinds 1 mei 2008 is Pokémon Seizoen 10: Diamond & Pearl op Jetix te zien. Vanaf 1 januari 2010 was er geen Pokémon meer op de Nederlandse televisie, het vroegere Jetix is overgenomen door het Amerikaanse digitale kabeltelevisiekanaal Disney XD. Pokémon wordt sinds rond 25 januari door Disney XD uitgezonden, dat normaal alleen maar Disney-programma's uitzendt. Zit nu lekker Pokemon Gold op mijn PC te spelen;p Reageren
GolfG60 Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 Hmm, Pokemon Gold, heb daar alle 251 pokemons. En slechts 1 gecheat(Celebi) , aantal pokemons op lvl 100(rond de 15 dacht ik). Heb ook nog Silver, Yellow en nog eentje, maar dat is een slechte versie, half Engels en half Japans En fyi, Mew is wel te vangen in Yellow/Red/Blue door een bug in de game Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 Gold blijft gewoon held;p Alles zit nu rond de 70;p Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Ik vind het ZOOOOO saai Ik heb het een keer gedaan, en viel er (letterlijk) bij in slaap Reageren
stefie10 Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Kheb diamond uitgespeeld op mijn ds light naar mijn mening eigenlijk waren diamond en pearl de laatste echte goede pokemon series :/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.